Jääkö mulle nyt riipputissit loppuiäksi?
Olen laihtunut melkein 40kg parin vuoden aikana. Muuten keho on pysynyt jotenkin perässä eikä löysää nahkaa ole ihan mahdottoman paljon, mutta rinnat on kuin kymmenen lasta imettäneellä. Jääkö ne tällaisiksi? :( Ei puhettakaan, että kehtaisin enää näyttäytyä kenellekään alasti.
Kommentit (14)
Mahtava laihdutus! Wau!
Ikävä kyllä rinnat jäävät ilman kirurgin veistä tuollaiseksi. Tapahtuu toisille pelkästään raskaudestakin, joten tosissaan keski-ikäisiä naisia katsovat miehet ovat patalappuihin tottuneet.
Olen vasta kolmekymppinen, vaikka varmaan kropan puolesta näytänkin keski-ikäiseltä. Pääseekö julkisella puolella leikkaukseen, vai meneekö omaan piikkiin?
ap
Mutta 40kg lihavampana kehtasit näyttäytyä alasti? Kannattiko?
Pääset leikkaukseen, jos aiheutuu haittaa, esim. infektioita löysän ihon takia. Sekin voi olla kiven alla. Muuten et pääse.
Vierailija kirjoitti:
Mutta 40kg lihavampana kehtasit näyttäytyä alasti? Kannattiko?
En kehdannut silloinkaan. Ja ei, ei todellakaan kannattanut.
ap
Kuinkahan kalliita leikkaukset on, onko kellään tietoa tai kokemusta?
ap
Neiti on hyvä ja googlaa eri kauneuskirurgeja.. Menee varmaan ihan rintojen kohotuksena ja/tai silikonit. Ei oo itellä kokemusta, mutta veikkaisin 5000€ pintaan
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan kalliita leikkaukset on, onko kellään tietoa tai kokemusta?
ap
Halvempia kuin terveysriskit +40kg painolla.
Nykyään on tosi upeita ja seksikkäitä rintaliivejä myös pienirintaisille. Sellaisia voi pitää myös ihan tositoimissa, minusta se on kiihottavampaakin kun on vähän päällä eikä ihan kaikkea paljasteta heti. ;) Osta seksikkäitä liivejä (toimii mulla) tai opettele pitämään uudesta vartalostasi (vielä työn alla, mutta jo parempaan päin). - nim. muuttunut kroppa imetysten jälkeen
Aapeesta en tiedä, mutta muijan sisko on ollut aina "vähän pyöreä" ja joku vuosi sitten alkoi himo urheilla ja laihtui laihemmaksi mitä ikinä sitä nähnyt, samalla isoista tisseistä tuli hitsarin rukkaset.
Nyt on vähän kerännyt painoa takaisin ja tissitkin turvonneet aika normaaleiksi, täytyy sanoa että näyttää vähän tukevampana paremmalta kuin hoikkana, perse ja tissit selvästi paremmat.
Vierailija kirjoitti:
Olen vasta kolmekymppinen, vaikka varmaan kropan puolesta näytänkin keski-ikäiseltä. Pääseekö julkisella puolella leikkaukseen, vai meneekö omaan piikkiin?
ap
Pääsee julkiselle, niin vatsanahan kiristykseen kuin rintojen ripustusten laittoonkin, mutta rinnoissa on se, että niiden pitää olla painavat, riippuvuuden lisäksi, jotta kriteerit täyttyy. Ne laittaa ne samalla kertaa, jos hyvin käy. Maksaa ihan normaalin hinnaston mukaan mitä se nyt on pari päivää kun pitävät osastolla jos kaikki menee hyvin. Itse olin 6 päivää ja kustansi muutama vuosi sitten päälle 300e
Vierailija kirjoitti:
Nykyään on tosi upeita ja seksikkäitä rintaliivejä myös pienirintaisille. Sellaisia voi pitää myös ihan tositoimissa, minusta se on kiihottavampaakin kun on vähän päällä eikä ihan kaikkea paljasteta heti. ;) Osta seksikkäitä liivejä (toimii mulla) tai opettele pitämään uudesta vartalostasi (vielä työn alla, mutta jo parempaan päin). - nim. muuttunut kroppa imetysten jälkeen
Mulle on ainakin totaali turn off jos nainen ei voi olla mun kanssa alasti ja kukaan, ei ainakaan meillä nähty nainen ole ollut täydellinen.
Kyllä jää, ellet käy leikkauksessa.