Saavut kotiisi ja kaikki huonekalut ja tavarat on poissa, mikä on reaktiosi?
Kommentit (27)
Mies on vihdoin siivonnut romunsa pois!
Ulosotto mennyt väärään asuntoon tai ryöstö. Salahäätö.
Poliisi tehnyt kotietsinnän ja viennyt todisteet.
Akalle näköjään tullut mittä täyteen ja häipässyt ja ottanut kaiken paskan mukaansa.
Olen ilmeisesti unohtanut lukita oven lähtiessä.
Vittumainen kaasuvalottajapuoliso (mies) vei ne koska uhkasin erolla.
Jes, vaimo on hoitanut muuton oma-aloitteisesti. Ollaan siis muuttamassa ja olisi ihan suotavaa saada tavarat siirrettyä.
Myin osan. Osan laitoin kierrätykseen. Osa lähti ihan pois pois. Niin se meni.
Soitto kotivakuutusyhtiöön ja kysymään neuvoja, varmaan poliisille seuraavaksi rikosilmoitus tehtävä.
Palkkaan yksityisetsivän selvittämään kuka vei tavarani. Kun tavaroiden viejä löytyy niin pari virolaista tyyppiä saa toimeksiannon.
HUOH... Vihdoinkin siivooja käynyt :) BILEET !
Ihmettelen miten ovat saaneet flyygelin vietyä.
Vierailija kirjoitti:
Voi kumpa niin tapahtuiskin eikä minun enää tarvitsisi miettiä kuka ja millä hinnalla veisi vanhat huonekaluni pois jotta voisin hankkia uutta tilalle.
Mietin ihan samaa
Kerran niin tapahtuikin vuonna 1995. Olin armeijassa ja tulin lomille kotiin niin kämppä oli ihan tyhjä. Ihmettelin että mitä hittoa. Menin vuokranantajan luokse ja se sanoi että olen saanu häädön. Kuulemma minusta tehty 50 valitusta metelistä ja häiriköinnistä. Sanoin etten ole voinut metelöidä koska olen ollut armeijassa ja olin yhden naisen luona usein lomillakin. Vuokranantajan piti tietää että olen armeijassa. Mä tein rikosilmoituksen niin selvis että alakerran mummo oli tehnyt minusta 50 valitusta. Poliisit oli käynyt oveni takana monta kertaa ja myös kotonani huoltofirman avaimella mutta eivät löytäneet minua. Olin kyllä saanu heippalappuja postiluukusta mutta en kuvitellut että saan häädön. Vuokrantaja oli heittänyt mun huonekaluja kaatopaikalle muun muassa. 2000 markan kirjahylly oli heitetty pois. Oikeudessa sain eka 14000 markan korvaukset mutta hovissa 25000 markkaa.
Minullekin on käynyt noin. Kuolinsiivooja meni väärään asuntoon. Naapurini kuoli ja hänen tyttärensä tilasi kuolinsiivouksen (vievät kaikki pois). Minä en tiennyt tästä, olin lomalla ja äitini oli talonvahtina. Kun ovikelloani soitettiin kuolinsiivooja kertoi äidilleni että tytär on tilannut kuolinsiivouksen. Vähän äitini ihmetteli, mutta antoi kantaa kaiken pois. Kun tulin lomalta asunto oli tyhjä. Soitin äidilleni ja asia alkoi selvitä. Sain lähes kaiken takaisin, osa tavaroista oli ehditty myydä.
Virolainen huumejengi varmaan joten poliisille .
Vierailija kirjoitti:
Voi kumpa niin tapahtuiskin eikä minun enää tarvitsisi miettiä kuka ja millä hinnalla veisi vanhat huonekaluni pois jotta voisin hankkia uutta tilalle.
Sama. Ekaksi äimistyisin varmaan mutta jos tosiaan huonekalut olisi lähteneet niin tulisi vapauden tunne että nythän voin muuttaa helposti vaikka toiselle puolen Suomea ilman että tarttee miettiä niiden kohtaloa😅
Jes! Tilaisin välittömästi hionnan parketille. Ollaan suunniteltu sitä pitkään, mutta mihin kämppä (200 neliöinen) tyhjennetään?
Tarkistaisin että kissa ja koira on tallessa. Ei muulla niin väliä. Se on vain materiaa ja vakuutus korvaa.