Mies, kuka näistä kolmesta on ihnnenaisesi
Tai ainakin lähimpänä sitä. Perustelut olisi myös kiva kuulla
Kommentit (37)
Niina Lahtinen vanha luuska. Noita kahta muuta lykkis kyl jokaiseen ruumiinaukkoon.
M35
Vierailija kirjoitti:
Huomaa, että naiset itse vastaa tähän 😂
Mistä sen huomaa?
Nyt tuli paha. Kyllähän mä noille kaikille antaisin mukisematta, joten vaikiea valita, pitääpä miettiä..
Ulkonäön puolesta Sara Sieppi, mutta mahtaako olla aseksuaali tai jotain siihen suuntaan? Maisa Torpalla on noista varmaan eniten sekaihaluja, joten jos ehkä kuitenkin sen valitsisin. Mitä tekee kauniilla naisella, joka on haluton?
Kukaan noista ei ole ihanne.
Mieluiten tuuppisin noita nuorempia isotissejä, mutta jos pitäisi jutellakin ja ihmisten ilmoilla liikkua, niin sitten Lahtinen. Pumpatut Barbarat pitäisin makkarissa häkissä, ja ottaisin esille vain tarvittaessa.
Miks piti antaa noin paskat vaihtoehdot. Eikö teillä ole muuta mediaa kuin iltapäivälehdet?
Niina Lahtinenko on mielestäsi tylsä?
Maisalla sais kyllä elämään jännitystä, jos sitä kaipaa.
-eiku sara sieppi on on tylsä xDDD ja ulkonäön vuoks valitsin maisan mut oikeesti ehk toi niina :)
Ulkonäön puolesta Sara Sieppi, mutta mahtaako olla aseksuaali tai jotain siihen suuntaan? Maisa Torpalla on noista varmaan eniten sekaihaluja, joten jos ehkä kuitenkin sen valitsisin. Mitä tekee kauniilla naisella, joka on haluton?
-mistä tiedät millaset halut ninalla on?? :DD tai maisalla? =D tai saralla? =DD
En Lahtisesta muuten diggaile, mutta ehdottomasti hän huumorintajun ja aitouden perusteella. Noilla kahdella ei liiku päässä mitään. Toinen vahtaa ilmeettömänä pakkelinaamallaan Onnenpyörässä ja toinen on muuten vain epärehellinen keinotekoinen tyrkky.
Niina Lahtinen. Ihanaa kypsää milffiä :p !
Vierailija kirjoitti:
-mistä tiedät millaset halut ninalla on?? :DD tai maisalla? =D tai saralla? =DD
Olen seurannut Jodelin juorukanavia.
Vierailija kirjoitti:
S on kyllä jostain epäseksuaalinen. Nätit kasvot ja söpö.
Hmm.. Ei ulkonäöstä voi nähdä onko seksuaalinen vai ei....
Ehkä Saralla on vaan rima korkealla, koska on ollu missi jne. :D Eikä kaikki naiset ilmase avoimesti halujaan yms, mut koittaako miehet sit selittää sen niin että "se on a seksuaali", jos tietää, ettei rahkeet riitä misseihin. xD??
Huomaa, että naiset itse vastaa tähän 😂