Tutkitko naapurin roskia
Itse tutkin ja olen löytänyt ihan käyttökelpoista tavaraakin välillä.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia saatanan hulluja sitä onkin *facepalm*
Tämä kommentti on asiaton. - Kuuleeko ylläpitäjä?
Se että kiinnostaa toisten roskat, sille sairaudelle taisi olla ihan joku nimi/määritelmä, en nyt heti vaan muista että mikä.
Pidän sitä rangaistavana tekona. Vaikka laki ei rankaise niin keksin itse jonkun sopivan rangaistuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia saatanan hulluja sitä onkin *facepalm*
Tämä kommentti on asiaton. - Kuuleeko ylläpitäjä?
ei ole vaan täyttä asiaa.
Juuri sinunkaltaistesi Taalasmaiden vuoksi ostin asiakirjasilppurin. Kiinnostaa kuin kilo pa**aa esitellä kaikille omia verolappuja sun muita asiakirjoja. Kunnioittaisitte sitä ihmisten yksityisyyttä myös niiden roskien suhteen.
Hyi eikö teitä ällötä käpälöidä likapusseja? Se roskiksen hajukin on niin kamala, että pussin heittämisen jälkeen ryntään äkkiä takaisin ulkoilmaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, oon löytänyt ihan arvokasta tavaraa myös esim. valurautapannuja löytyy usein, ihmiset eivät ymmärrä, että nää poltetaan puhtaaksi, eikä roskiin jonkin pohjaanpalaneen puuron takia..
Vai että ihan arvokasta, joku likainen vanha pannu.
Päivittelet että -ihmiset eivät ymmärrä- ja itse olen kädet uppoutuneena toisten räkäsiin roskiin. Ehkä sinun pitäisi ymmärtää se, ettei tuollainen tonkiminen ole ihan tervettä. Niissä roskissahan on vaikka mitä ällöttävää. Ja vielä analysoit ja arvostelet että mitä tämä nyt on pohjaan palaneen puuron takia tänne heitetty...mistä sinä luulet tietäväsi syyn, ja mitä se sinulle kuuluu. no, se roska pannu ei ainakaan sinulle kuulu.
Tekisi mieli hakea roskakatoksesta naapurin sohva, en kehtaa näin valoisalla hakea.
Ne joita kiinnostaa toiset ROSKAT, ei ole normaalia.