Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutkitko naapurin roskia

Vierailija
05.04.2020 |

Itse tutkin ja olen löytänyt ihan käyttökelpoista tavaraakin välillä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisiä kiinnostaa tuollainen kuvittelevat saavansa niistä tietoa ja kyllähän niistä saakin; lääkkeistä, ruuista, sekiselämästä, mahdollisesti raha-asioista jos on sattunut vaikka pankkiautomaatin kuitti menemään mukana roskiin jne. Harvoin roskista tosin saa mitään sellaista tietoa, että sillä olisi mitään todellista merkitystä. Ehkä jonkun julkkiksen roskiksesta voi sellaisia saada jos ei ole ymmärtänyt ottaa huomioon asiaa...

Ne joita kiinnostaa toiset ROSKAT, ei ole normaalia.

Vierailija
22/29 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia saatanan hulluja sitä onkin *facepalm*

Tämä kommentti on asiaton. - Kuuleeko ylläpitäjä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että kiinnostaa toisten roskat, sille sairaudelle taisi olla ihan joku nimi/määritelmä, en nyt heti vaan muista että mikä. 

Vierailija
24/29 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän sitä rangaistavana tekona. Vaikka laki ei rankaise niin keksin itse jonkun sopivan rangaistuksen.

Vierailija
25/29 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia saatanan hulluja sitä onkin *facepalm*

Tämä kommentti on asiaton. - Kuuleeko ylläpitäjä?

ei ole vaan täyttä asiaa.

Vierailija
26/29 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sinunkaltaistesi Taalasmaiden vuoksi ostin asiakirjasilppurin. Kiinnostaa kuin kilo pa**aa esitellä kaikille omia verolappuja sun muita asiakirjoja. Kunnioittaisitte sitä ihmisten yksityisyyttä myös niiden roskien suhteen.

Vierailija
27/29 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi eikö teitä ällötä käpälöidä likapusseja? Se roskiksen hajukin on niin kamala, että pussin heittämisen jälkeen ryntään äkkiä takaisin ulkoilmaan.

Vierailija
28/29 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, oon löytänyt ihan arvokasta tavaraa myös esim. valurautapannuja löytyy usein, ihmiset eivät ymmärrä, että nää poltetaan puhtaaksi, eikä roskiin jonkin pohjaanpalaneen puuron takia..

Vai että ihan arvokasta, joku likainen vanha pannu.

Päivittelet että -ihmiset eivät ymmärrä- ja itse olen kädet uppoutuneena toisten räkäsiin roskiin. Ehkä sinun pitäisi ymmärtää se, ettei tuollainen tonkiminen ole ihan tervettä. Niissä roskissahan on vaikka mitä ällöttävää. Ja vielä analysoit ja arvostelet että mitä tämä nyt on pohjaan palaneen puuron takia tänne heitetty...mistä sinä luulet tietäväsi syyn, ja mitä se sinulle kuuluu. no, se roska pannu ei ainakaan sinulle kuulu.

Vierailija
29/29 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli hakea roskakatoksesta naapurin sohva, en kehtaa näin valoisalla hakea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan