Mulla on pyöreät, isohkot pakarat...
mutta myös pyöreä, isohko vatsa. Kelpaisko sinulle mies?
Kommentit (19)
Riippuu tisseistä
Liivien koko, tissien muoto ja malli?
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tisseistä
Liivien koko, tissien muoto ja malli?
nekin isot ja pyöreät, E-kuppia
No et todellakaan! Vatsan pitää olla lankku!
Nam. Tuo pakarasi ja vatsasi tänne minun luokse ja nopeasti!
En tykkäisi. Tykkään timmistä sirosta kropasta enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tisseistä
Liivien koko, tissien muoto ja malli?nekin isot ja pyöreät, E-kuppia
Kyllä käy ja kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Nam. Tuo pakarasi ja vatsasi tänne minun luokse ja nopeasti!
Leivontapäivä luvassa!
Monella naisella olisi suorastaan unelmavartalo ilman sitä isoa pömppövatsaa, jonka ovat hankkineet herkkuja ahmimalla.
Kyllä käy: tykkään rehevistä, isoista naisista, joilla on kropassa kunnolla muotoja
Naisen pitää olla kolmea asiaa:
PERSEVÄ
RINTAVA
REITEVÄ
Vierailija kirjoitti:
Monella naisella olisi suorastaan unelmavartalo ilman sitä isoa pömppövatsaa, jonka ovat hankkineet herkkuja ahmimalla.
No jos sen laihduttaa pois, lähtee kyllä se perse ja tissitkin...
Valitettavasti minulle ei kyllä kelpaa mies. Olen enemmän naisten perään...
ap unohti sanoa että sillä on kickeli
Vierailija kirjoitti:
No niin... Ei kaikilla, mutta aika monella se mehukas kankku häipyy samalla kun se ällö maha... Ne kun kertyvät hyvin harvoille ja valituille vain tiettyihin paikkoihin vaan ihan yleisesti joka paikkaan. Riippuu geeneistä ja mallista eli päärynällä usein läskit reisissä ja perseessä, mutta hoikka vyötärö. Tiimalasilla läski rinnoissa ja perseessä, mutta hoikka vyötärö. Sitten loput mallit lähestulkoon kerryttävät tasaisesti läskiä sekä vatsaan että muualle. On omenaa ja banaania ja h:ta jne. Joillain on läskit kädet, kaverillani on hoikka maha, mutta läskit kädet.
Kun sitä ei voi sille jätskille kertoa, että pysythän siinä oikean pakaran päällä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä käy: tykkään rehevistä, isoista naisista, joilla on kropassa kunnolla muotoja
Pallo on ihan vaan yksi muoto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos sen laihduttaa pois, lähtee kyllä se perse ja tissitkin...
Eikä lähde. Tietenkin koko pienenee, mutta esimerkiksi liikuntaa harrastamalla kroppaa rasva muuttuu lihakseksi eli rinnat ja perse kiinteytyvät ja vartalon muoto tulee paremmin esiin.
Ehdottomasti. Edellyttäen että olet nainen... unelmieni naiselta kuulostaa.