Vuosi 2020: Uutiset, joita olisimme vielä vuosi sitten luulleet vitsiksi
Luetellaan absurdeimpia uutisia, otsikoita, ohjeistuksia ja tapahtumia maailman menosta! Voivat olla vakavia, epäuskottavia, tragikoomisia tai mitä tahansa. Vähän huumoria kurjuuden keskelle.
Aloitetaan vaikka ihan tästä, että itse olisin vetänyt epäuskoisena huutonaurut, mikäli joku olisi vuosi sitten kertonut seuraavaa:
"Keväällä 2020 maailmalla velloo pandemia, joka alkoi siitä, kun kiinalainen söi lepakon torilla"
Kommentit (296)
Vierailija kirjoitti:
p. väyrynen: olisin valmis kepun puheenjohtajaksi
hallitus jossa myös kepu: kaikkien yli 70v on pysyttävä kotonaan ja lisäksi uudellemaalle ei ole asiaa muualta (kepun puoluetoimisto on helsingissä).
Ennemmin olisin ollut ihmeissäni, mikäli Paavo ei taas vaihteeksi olisi ilmaissut halukkuuttaan Keskustan johtoon. Sitten olisi kyllä ollut jotakin vialla.
Vierailija kirjoitti:
Masked Singer lanseerattiin kaikkine vapaamuurarihahmoineen samaan aikaan viihteeksi kun corona riehuu. Ei en usko sattumaan.
Ja Ulvilan murhassa: heinäseipäät selvänäkijän mukaan
Kuunnelkaa kun BG ITSE äänessä ollen puhuu koronasta: 19:57>
Vierailija kirjoitti:
Minä nauran vieläkin joka päivä twitter-letkaukselle, joka meni jotenkin näin: "kuka olisi vuosi sitten uskonut, että 2020 perussuomalaisten Teuvo Hakkarainen ei saa hondurasilaista morsiantaan Suomeen, koska vihervasemmisto pisti rajat kiinni".
Olisiko ollut joku politiikantutkija, joka tämän alunperin sanoitti, mutta kiteytti paljon tätä absurdia menoa armon vuonna 2020.
:D :D. Ai jestas, tää on niin hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Japnissa mies uhkasi aseella kun halusi vessapaperinsa kaupasta.
Australiassa oli puukko aseena vessapaperitappelussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallitus ohjeistaa: Peskää käsiä ja pysykää kotona
Mutta itse pääministeri Marin nähdään kävelemässä sunnuntaikävelyllä ihmisiä mustanaan olevassa Seurasaaressa vieri vieressä muiden kanssa.
Laita linkki kuvaan. Mä näin sellaisen kuvan, jossa se seisoo yksin sillalla, oletettavasti miehensä ottama kuva.
Uudenmaan rajat kiinni ja ei kannata lentää -suositus. En olisi uskonut tätä, sillä nyt myös moni himoreissaaja ei pääse mihinkään ja ne suurimmat reissaajat ovat "hiljaa" eivät enää kirjoita lähes mitään someen, ilmeisesti todella kova paikka toivottavasti kasvun paikka.
Parvekemarathoni, mies juoksi marathonin parvekkeella Ranskassa ja pian sama matkiin Suomeen Oulunkylässä
Pj Halla-Aho eduskunnan kyselytunnilla: ehdotan että työttömät voidaan palkata marja- ja puutarhatöihin siten että voivat säilyttää työttömyyskorvauksen. Pm Marin: hyvä idea, otetaan käsittelyyn.
Sairaanhoitajan palkat 20000/kk (NewYorkissa).
Jääkiekko ja jalkapallo-ottelut pelataan tyhjille katsomoille.
Aikuiset lapset joutuvat paimentamaan vanhempiaan ja kieltämään heitä menemästä ulos.
Kaupassa käymisestä tulee jonkinlainen extreme-suoritus ja mediassa neuvotaan, miten reissusta selviää hengissä. Esim. tänään neuvottiin käymään yksin ja ripeästi.
Mummot ja papat kansoittavat kauppakeskusten kahvilat, miksi he eivät pysy kotonaan.
Mummot ja papat kansoittavat kauppakeskusten kahvilat, miksi he eivät pysy kotonaan.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei ole ulkolaisia halpatyöntekijöitä.
Enemmän on meitä kotilaisia kuin ulkolaisia.
t. ulkomainen, kotimainen
Uusimaa eristetään muusta Suomesta.
Ymmärrän kyllä pointin, mutta pakko oikaista että talvisodassa kaatui keskimäärin alle 250 henkeä päivässä, kun 105 päivän sodan aikana kuoli 25 904 henkeä.