Lenkkipolkuviha koronan aikana!
Jos ohjeistus on puutteellinen, niin... Meinaan jos kaupungilla ei ole varaa satsata kyltteihin!
Kommentit (38)
Ni, ärsyttää jos kaupungillaei ole varaa satsata kyltteihin. Alue on iso, ja polkuja risteilee. Joku älypää alkaa neuvomaan mihin suuntaan pitää kulkea. Jos metrin turvaväli täytetty, ni näitä poliiseja sekä kyttääjiä riittää. Kenenkään kuulu huutaa "vieraisiin pöytiin". Oletuksena oletko humalassa vai muuten hullu. Elää ja antaa muiden elää on minun motto!
Lenkkeilijät on tyhmiä. Siinä ei mitkään kyltit auta.
Tuntuu että ihmisiltä lähtenyt järki. Jos turvaväli ok,miksi pitää ohjeistaa. Eipä muuta.
Kyllä auttaa, jos ohjeet. Mutta uskaltaako enää liikkua kun ihmisillä koronaraivo. Elikkä?
Itse tänään räjähdin "latupoliisille". Onko minun vika jos ohjeistus puutteellinen. Jos turvaväli täytetty, mistä voi tietää mihin suuntaan saa kulkea. Se on koronaraivo, ja kaikki on oikeassa. eipä muuta.
Laturaivon tilalle on tullut koronaraivo. Huoh...
Oikeastiko lenkkipoluilla ollut suukopua??
Ja voisitteko käyttää oikeanpuolista liikennettä.
Ettei tartte kävellä päin 😖
Oikeanpuolinen liikenne on kuin esim autoilla. Käytetään oikeanpuolista kaistaa.
Uusi suositus on 8m turvaväli. Ja sitten monet kävelevät rinnakkain eivätkä peräkkäin, jolloin vastaantulijat joutuvat väistämään pyörätielle tai pusikkoon.
Siis kuljetaan sopuisasti peräkkäin oikeaa reunaa.
On ollut suukopua. Jos kyltit puutteellisia, tai niitä ei ole , niin mistä voi tietää mikä oikea kulkusuunta. Juu ja räjähdin oikein kunnolla. Ja turvavälit ok, mutta joku oman elämänsä poliisi sekä kyttääjä alkaa neuvomaan. Tulee rumaa jälkeä, jos aletaan neuvomaan. arghhh
Vierailija kirjoitti:
Uusi suositus on 8m turvaväli. Ja sitten monet kävelevät rinnakkain eivätkä peräkkäin, jolloin vastaantulijat joutuvat väistämään pyörätielle tai pusikkoon.
Siis kuljetaan sopuisasti peräkkäin oikeaa reunaa.
Juuri näin! Jos kaikki noudattaisivat tuota, säilyisi turvaväli tavallisilla kevyenliikenteen väylillä.
Enemmän ärsyttää nuo vasemmalla puolella kulkijat. Tänäänkin iso perhe lastenvaunujen kanssa jyräsi vasemmalla puolella tietä ja tuli vastaan. Ei järki paljon päätä pakota!
Jos ohjeistus on puutteellinen. Itse noudatan turvaväliä. Mutta yhdensuuntainen liikenne on p...eestä. Jos ne kyltit on tyyliin muutama siellä sun täällä. T. Mercy
Vierailija kirjoitti:
Enemmän ärsyttää nuo vasemmalla puolella kulkijat. Tänäänkin iso perhe lastenvaunujen kanssa jyräsi vasemmalla puolella tietä ja tuli vastaan. Ei järki paljon päätä pakota!
Kyllä tänään ainakin Marjaniemessä
Ja Tammisalossa noudatettiin lenkkipolulla oikean puoleista liikennettä. Ainoa ongelma oli vierekkäin kävelevät/juoksevat. Pitäisi kulkea peräkanaa, kun on paljon ihmisiä liikenteessä
Turvaväli ok. Mutta jos ohjeistus puutteellinen, niin kenen vika. Jossain kohtaa se mättää. Mihin suuntaan saa liikkua? Jos noudattaa turvaväliä? Eli tuloksena koronaraivo.
Oikeuttaako poikkeustila käyttämään etälamautinta pysäyttämään turvaväliä uhkaavat ihmiset?
Onneks asun maalla!Ei ole kukaan vielä tullut raivoamaan kun kävelen vasentareunaa tienvieressä.Niin kuin mielestäni kuuluukin...Ja toisaalta mä voisin sit kaupungissakin kulkea väärää reunaa koska niin itsestään selvyys et vasentareunaa kuljetaan 🙈
Ihanaa asua maalla. Tunnin lenkki metsässä ja näin kaksi ihmistä, jotka molemmat ohitin kaukaa.
Tänä vuonna ei päästy laturaivoamaan niin kenties se purkautuu nyt kunnolla lenkkipolkuraivona. Koiranpaskojakaan ei saanut kätkettyä lumihankeen niin ei niidenkään paljastumisesta pääse oikein kiukuttelemaan.