Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiat jotka vaikuttavat kivoilta, mutta eivät ole sitä todellisuudessa

Vierailija
05.04.2020 |

Omalta osalta pitää kyllä sanoa tohvelit. Sitä ajattelee, että olisi ihanaa ja mukavaa tallustella kotosalla tohveleissa, mutta oikeasti ne vaan ärsyttää ja hiostaa. Mulla on vielä sellaiset tohvelit, joiden pohjat narisee raivostuttavasti kävellessä :(

Kommentit (1598)

Vierailija
1421/1598 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustaminen.

- kauhee vaivannäkö ja säätäminen kaikkinensa.

Kotona on parasta.

Vierailija
1422/1598 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakotitalo.

Hirvee työleiri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1423/1598 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto.

Loputon peseminen/ pesettäminen, puunaaminen, huoltaminen, jne.

Vierailija
1424/1598 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikka ylipäätään. Palkka tietysti tarpeellinen ja mukava olis työkavereita nähdä jos työkaverit olis mukavia ja reiluja. Mutta kun aina joka työpaikassa on useita selkäänpuukottajia, pomo joka suosii sukulaisiaan, kaikesta pitää tapella että saa joskus sen mitä haluaa, taukoja ei ehdi pitämään, työvuorot vaihtuu tuhkatiheään tai on väärin tulostettu, aina samat saikuttaa tai notkuu tupakkapaikalla jne. Sitten palavereissa kehutaan itteämme kuinka hyvä tiimi meillä on ja puhalletaan yhteen hiileen ja esimies saa loisto arvosanat vaikka kaikki haukkuu hänet selän takana.

Ei se vika ole työpaikassa vaan ihmisissä ja ihmisyydessä. Ylinarsistisia ja napoleon syndrooman omaavia ihmisiä on todella paljon sekä dunning krugereita. Tämä palstakin on täynnä vähän väliä dunning krugereita. Empaattisia ja ystävällisiä ihmisiä on paljon vähemmän

Dunning krugerit laittaneet alapeukkua 🤣

Vierailija
1425/1598 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder deittailu ja naiset siellä. Kaikilla tapaamillani monta miestä kierrossa samaan aikaan tai ei vastata viesteihin kunnolla ollenkaan. Suurella osalla ei mitään kuvausta biossa itsestään muuta kuin some nimimerkki. Sitten kun nähty ei osata keskustella ja ei omata mielipiteitä mihinkään ja sitten ihmetellään miksei homma toimi. Ei myöskään kyetä filosofiointiin ja syvällisempiin aiheisiin.

Itse kun haluan tutustua kiinnostavaan naiseen tinderissä niin en silloin juttele muille saati kerää lisää uusia osumia vaan keskityn siihen yhteen ja katson mitä siitä tulee. Tämä tuntuu olevan ylivoimaisen vaikeaa todella monelle...

-pettynytmies

Vierailija
1426/1598 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lettujen ja vohveleiden paistaminen. 

Valtava käry keittiössä, taikina ei meinaa millään loppua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1427/1598 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettelu. Sitä haaveilee sulavasta kiitämisestä hohtavan lumen pinnalla, mutta todellisuudessa laskettelupäivä koostuu painavien kamojen raahaamisesta paikasta toiseen, hissijonoista, hississä istumisesta, palelusta ja muiden ihmistenväistelystä ruuhkaisessa rinteessä.

Vierailija
1428/1598 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä asuminen kumppanin kanssa, omat asunnot toimii paremmin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1429/1598 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sauna kerrostalossa.

Jep, ei pääse vilvoittelemaan tai uimaan. Myös koko kämppä lämpiää samalla inhottavasti.

Vierailija
1430/1598 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palju. Tylsää istumista ja kantapäiden repimistä. Kädet puutuu jos yrittää pidellä jotain köyhää tölkkiä. Yläpää palelee, alapää kiehuu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1431/1598 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökki

Vene

Omakotitalo

Helvetisti hommaa. Aina jotain tekemistä.

Vierailija
1432/1598 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisaruksen saaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1433/1598 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Grillaaminen joka ikisessä tilanteessa kesän aikana. Kolmisen kertaa riittää, mutta joka helevetin paikassa pitää alkaa vääntää kasvisnyyttiä ja joku tönöttää sen grillin ääressä-

Mä oon niin samaa mieltä! 

Vierailija
1434/1598 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin meneminen: enemmän rahaa, sosiaalisia kontakteja, mielekästä tekemistä. Or not. Be like: menot lisääntyy, kun tarvii näyttää edustavalta ja maksaa ainakin polttoaineet. Ja kun tulot kasvaa, niin kyllä muukin kulutus kasvaa perässä.

Sosiaaliset kontaktit kuten työpaikkakiusaajat ja kohtuuttomat pomot voi jättää väliin ja etsiä muita kavereita.

Mielekästä tekemistä? No ei usempien töissä. Ja joillain on niin mielekästä, etteivät lopeta ollenkaan ja raatavat ittens burnoutiin ja menettävät terveytensä kokonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1435/1598 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpyläreissut.

Ahtaat pukutilat, liian kylmä vesi, meteliä joka suunnalla, ylihintaiset juomat/ruuat. Silmälasit päässä ei voi olla, ilman laseja et nää just mitään. Joku takuuvarmasti kussut sinne altaaseen viimeisen puolen tunnin aikana. Rentoudu siinä sitten!

Vierailija
1436/1598 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perhekahvilat! Se että olet saanut lapsen , ei yhdistä ventovieraan kansss mitenkään. Siinä sitä yrität hymistä ja jutella kakasta ja säästä vaikka et todellisuudessa kuule mitään kun joku kiljuu ja toinen itkee ja omakin lapsi juoksee toiseen suuntaan. Ja ens viikolla uudestaan. Koska muuten tulisi hulluksi kotonaan kaksin lapsen kanssa. Tosin en oo keksinyt kumpi näistä on pahempaa .

Ai että tää! Harkitsen toista lasta, ensimmäinen on jo koulussa ja kammottaa ajatuskin siitä että päätyisi hymisemään ventovieraiden ihmisten kanssa että joko teillä nyt käännytään, miten teillä nukutaan, AAAARGHH.

Vierailija
1437/1598 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ketju, näistä asioista ei instassa puhuta. Vaan saadaan jokainen tilanne näyttämään siltä, että on täydellisen tyydyttynyt, onnellinen, mitään ei puutu, elämän suunta täysin selvä, läsnä joka hetki, ja lista jatkuu...

Vierailija
1438/1598 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä.

Vierailija
1439/1598 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi.. Sitä jotenkin kaipaa, mutta sitten ei kuitenkaan tunnu niin hyvältä kun kuvitteli. Ei saa orgasmia ja lopulta toivoo vaan, että mies tulis että saatais homma päätökseen.

Sen sijaan halailu ja sylittely kuulostaa tylsällä, mutta siitä tuleekin aina tosi kiva fiilis.

Vierailija
1440/1598 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamiainen sängyssä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän