Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko henkisesti varautunut siihen, että ulkonaliikkumiskielto tulee Suomessa voimaan?

Vierailija
05.04.2020 |

Tähän ollaan menossa.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama minulle. Ruokakaupassa käymistä ei voi estää, eikä kyllä varmasti omalla pihalla ulkoilua täällä kun naapuritkin satojen metrien päässä.

Ei sillä että kovin usein ulkona edes kävisin nytkään.

Vierailija
22/36 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki suljetaan pari kolme viikkoa, niin jotkut urpot vesittävät sen kuitenkin hankkimalla taudin vaikka väkisin jostain ja levittämällä sitä. Toisten vaivannäkö menee hukkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule ulkonaliikkumiskieltoa Suomeen!! Kaikkea trollausta te pässit ryhdyttekin kommentoimaan!!

Vierailija
24/36 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
25/36 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Ei vaikuta minun elämään. Kaupassa saa käydä, omassa pihassa saa olla ja koiraa lenkittää senkin jälkeen. Enpä minä tuolla kylillä huvikseen pyöri nytkään.

Jos koiraa saa lenkittää niin kyllä itseäänkin. Aion käydä kävelyllä ja uimassa vaikka kiellettäisiinkin.

Vierailija
26/36 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon jo vapaaehtoisesti. Kaiken tilaan ovelle. Vain roskat käyn viemässä.

Vierailija
27/36 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitä jo odotettu, pääsisi sitten käväisemään välillä ulkonakin, tällä hetkellä sakeanaan päiväkävelijöitä ettei sinne ole menemistä.

Vierailija
28/36 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rankkaa tulee mutta Jeesus on sun kanssa. ❤ Tänne voi jättää esirukouspyyntöjä, jos on murheita: https://sansa.fi/rukoile/jata-rukouspyynto/

Vierailija
29/36 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin ulkona 4km kävelylenkillä. hieno sää kertakaikkiaan. matkan aikana vastaan tuli kaksi pyöräilijää ja yksi koiranulkoiluttaja. jotenkin tuntuu siltä että ulkonaliikkumiskielto on joidenkin mielessä vaikka sellaista ei ole julistettu.

Vierailija
30/36 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuttaisi täälläkään juuri mitään. En silti usko että ulkonaliikkumiskieltoa Suomeen tulee, ihan siitä syystä että suurin osa maan pinta-alasta on harvaan asuttua maaseutua, jossa kiellon valvominen olisi täysin mahdotonta ja hyöty mitätön. Korkeintaan isoihin kaupunkeihin voi paikallisesti tulla, mutta sitäkin pidän epätodennäköisenä.

Vierailija
31/36 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varautunut, mutta ärsyttäisi se silti. Alkaisin kyllä sitten käydä kaupassa kävellen niin saisi edes vähän liikuttua, kun muuten käy työmatkalla autolla.

Vierailija
32/36 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo onnistuisi vain kaupungeissa ja niistäkin vain suurimmissa. Ei täällä maalla kukaa ennätä katsomaan, lähdenkö sahan kanssa raivuulle vai en.

Vierailija
33/36 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varautunut. Olen noudattanut "ulkonaliikkumiskieltoa" jo 2 vuotta eli käyn ulkoilemassa vain koiran kanssa. Ei siis muuttaisi elämässäni yhtään mitään. 

Vierailija
34/36 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana viettää kesä betonikuutiossa pahviseinätalossa ihmissaastan keskellä mädäntyen.

Vierailija
35/36 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä venäläiseltä trollitehtaalta tämä aloitus tuli? 

Kerrottakoon aloittajalle, että Suomessa ulkonaliikkumiskielto on jo ajatuksenakin täysin mahdoton. Tämän ymmärtää jokainen, joka on edes kerrran käynyt Suomessa.

Vierailija
36/36 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välitä pätkääkään mistään ulkonaliikkumiskielloista täällä maalla. Liikun omalla maallani jos huvittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme