Tykkääks naiset siitä, kun niiden tissejä puristellaan?
Vai onkse sama kun esim. kättä puristais? 🤔
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla = kookkaaksi varustellut rinnat ja huutaa koskettelua ku oon yksin. Sitä niille annan ja nautin ku puristelen niitä, se todella nautintoa. Naiselle pitää olla kokoa rinnoissa et ne = näyttävät ja kiihottaa miestäkin. Nytkin pääsen niihin kiinni ku lopetan tän kirjoituksen Aaah!! PS, SITKU ne = ovat kovat tuntuu ihanalta!
Vaikuttaako rintojen kiinteys jotenkin siihen, että tykkääkö nainen rintojensa puristelusta? Mulla on jokin alitajuinen ajatuskulku, että koostumukseltaan pehmeämmässä rinnassa leipominen tuntuisi jotenkin paremmalta. Kiinteää rintaa kun ei oikein pysty yhtä paljon "litistämään" pehmeään verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaako rintojen kiinteys jotenkin siihen, että tykkääkö nainen rintojensa puristelusta? Mulla on jokin alitajuinen ajatuskulku, että koostumukseltaan pehmeämmässä rinnassa leipominen tuntuisi jotenkin paremmalta. Kiinteää rintaa kun ei oikein pysty yhtä paljon "litistämään" pehmeään verrattuna.
Nosto
Rinnat ovat erogeeniset alueet, varsinkin nännit joten kannattaa nuolla niitä. Se on parempaa kuin puristelu.
Sehän tuntuu ihan taivaallisen hyvältä kun mies puristelee rintoja takaapäin.
Vierailija kirjoitti:
Rinnat ovat erogeeniset alueet, varsinkin nännit joten kannattaa nuolla niitä. Se on parempaa kuin puristelu.
Kyllä. Kokemusteni sekä tutkimuksen mukaan rintojen (ja monen muun) erogeenisen alueen herkkyys vähenee tai kokonaan poistuu jo 30+ tietämillä. Vanhemmilla naisilla, etenkin isorintaisilla, puristeleminen saattaa olla silloin tarpeen. Pikkuisia tisuja, ja niiden nöpönännejä pihoineen, on parasta hyväillä hellästi, suudella, imeä, nuolla sekä puhallella (kun ovat märkiä). Ei kouria.
Vanhemmalla iällä tapasin 40 naisen, todella kauniit sopivan kokoiset rinnat. Monta kuukautta antoi vain hyväillä ja nuolla niitä mutta ei pillua. Kunnes sitten eräänä päivänä suoraan ehdotti että naitaisiinko. Hänen rinnoistaan ei ollut ilmeisesti yhteyttä pilluun. Tietysti näinä tissikuukausina oli muitakin naisia ettei puutteessa tarvinnut olla.
Ei juuri kiihotu ja sellainen sively tuntuu lähinnä ärsyttävältä, eli kun koskee niin kouriin sitten kunnolla. Kuitenkin rintojen koskettelu kuuluu mielestäni seksiin ja tuntuisi oudolta jos mies ei haluaisi niitä kosketella.
Ei, en kiihotu puristelusta tai leipomisesta, osaavasta nännien kiihottamisesta kyllä. Ja ei, me naiset emme yleensä kiihotu naamalle/rinnoille/suuhun laukeamisesta.n46