Tykkääks naiset siitä, kun niiden tissejä puristellaan?
Vai onkse sama kun esim. kättä puristais? 🤔
Kommentit (30)
En usko että kovinkaan moni innostuu sellaisesta HONK HONK -puristelusta. Se tuntuu epämiellyttävältä, jopa sattuu. "Leipominen" on eri juttu, vaikka terminä kyllä ällöttävä.
Ei ole sama kuin kättä puristaisi. Mä tykkään ja kiihotun tissieni puristelemisesta kunhan ei liian kovaa puristella. Sellainen hellä ja intohimoinen leipominen on niin ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja tykkääkö kun mies am puu sperm at naamalle?
Jotkut varmaan tykkää, jotkut ei.
Kysy suoraan joltain livenä, naiselta.
Ei meillä akka tykkää yhtään tissien hyväilystä, puristelusta tai yhtään mistää.
Sillä on kuitenkin tosi hyvät kiinteät kauniit tissit.
Minä ainakin tykkään, etenkin sellaisesta leipomisesta. Puristelen/leivon itsekin tissejäni esim. kun katson jotain leffaa tai makoilen sängyssä ja odottelen unta.
Olisi kamalaa olla sellaisen miehen kanssa, jota ei kiinnostaisi tissini.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin tykkään, etenkin sellaisesta leipomisesta. Puristelen/leivon itsekin tissejäni esim. kun katson jotain leffaa tai makoilen sängyssä ja odottelen unta.
Olisi kamalaa olla sellaisen miehen kanssa, jota ei kiinnostaisi tissini.
Juuri näin minullakin. Tissien suukottelu ja kevyt näykkiminen on myös tosi kiihottavaa. Fritsuja ei kuitenkaan saa imutella, vaikka mieheni niitä joskus tekeekin.
Meillä myös. Vaimon saa käyntiin nännejä hyväilemällä ja luulenpa joskus saaneeni tuotettua pelkästään rintoja hyväilemällä hänelle orgasmin. Lämmittelyn loppuvaiheessa rintoja pitää jo imeä rajustikin ja naidessa saa (tai pitää) leipoa ihan kunnolla. Hänelle rinnat ovat iso osa hänen seksuaalisuuttaan. Tosin ne ovatkin aina olleet pieneen kroppaan nähden poikkeuksellisen kookkaat ja ryhdikkäät, johtuneeko siitä sitten.
Saan paremmin orkun, kun myös rintoja ja nännejään ”käsitellään”.
No minä ainakin tykkäisin mutta harmi vaan mun mies on enemmän pylly miehiä. Aika harvoin tisseihin koskee ja silloinkin vaan ihan hetkellisesti.
Tykkäsin kyllä paljon siitä, kun aviomieheni puristeli rintojani.
N40+
What do you want to do ?
New mailCopy
Vaimo vihaa kun hänen kauniita rintoja kosketaan. Ärsyttää.
Minulla on isot, kiinteät pystyt rinnat ja pidän siitä että niitä hyväillään ja niille lauetaan.
Tykkään ku rintoja puristellaan ja teen sitä itekkin ku oon levossa sohvalla. Tulee ihana olo ja välillä koskettaa puristaa kiima nappeja ( nänniä) Aah siitä saa ihan tunteen).
Vierailija kirjoitti:
Tykkään ku rintoja puristellaan ja teen sitä itekkin ku oon levossa sohvalla. Tulee ihana olo ja välillä koskettaa puristaa kiima nappeja ( nänniä) Aah siitä saa ihanan tunteen).
Minulla = kookkaaksi varustellut rinnat ja huutaa koskettelua ku oon yksin. Sitä niille annan ja nautin ku puristelen niitä, se todella nautintoa. Naiselle pitää olla kokoa rinnoissa et ne = näyttävät ja kiihottaa miestäkin. Nytkin pääse niiden kiinni ku lopetan tän kirjoituksen Aaah!!
Vierailija kirjoitti:
Minulla = kookkaaksi varustellut rinnat ja huutaa koskettelua ku oon yksin. Sitä niille annan ja nautin ku puristelen niitä, se todella nautintoa. Naiselle pitää olla kokoa rinnoissa et ne = näyttävät ja kiihottaa miestäkin. Nytkin pääse niihin kiinni ku lopetan tän kirjoituksen Aaah!!
Vierailija kirjoitti:
Minulla = kookkaaksi varustellut rinnat ja huutaa koskettelua ku oon yksin. Sitä niille annan ja nautin ku puristelen niitä, se todella nautintoa. Naiselle pitää olla kokoa rinnoissa et ne = näyttävät ja kiihottaa miestäkin. Nytkin pääsen niihin kiinni ku lopetan tän kirjoituksen Aaah!! PS, SITKU ne = ovat kovat tuntuu ihanalta!
Minä ainakin tykkään paljon, kun niitä hyväillään. Semmonen kovakourainen puristelu ei tunnu tietenkään hyvältä.