Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaduttaa. Ostettiin kallis kerrostalo-kolmio Helsingistä, kun harkinnassa oli myös omakotitalo Kirkkonummelta

Vierailija
04.04.2020 |

Seinät kaatuu päälle. Haluan omaan pihaan. Kuopsutella maata ja kasvattaa omaa ruokaa.

Tämän piti olla se fiksu valinta. Koko kaupunki olohuoneena. Ja todellisuus tämä. Helsingissä kaikki palvelut suljettu. Ihan sama vaikka asuisi maalla, siellä olisi ainakin tilaa!

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kadun omakotitaloa Espoossa. Vaihdetaanko? Muutan mielelläni lähemmäs työpaikkani ja palveluita.

Vierailija
62/63 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kadun omakotitaloa Espoossa. Vaihdetaanko? Muutan mielelläni lähemmäs työpaikkani ja palveluita.

Mutta kun niitä palveluita ei nyt ole ja kaikki ovat etätöissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok-taloasuminen on kallista. Kaikesta maksat itse eikä ne oman maan porkkanat ja perunat niin vaan onnistu. Tulee myyrät, jotka syö ja rusakot. Marjapensaisiin iskee kirvat ja härmät. Lumi saattaa hajottaa katon tai rusentaa istutukset. Jne.

Kerrostalossa palveluiden äärellä voi nyt olla vähän tylsää mutta ei tämä loputtomiin kestä. Ja kyllä siellä Kirkkonummellakin on kaupoissa ryysikset ja jonot ja tunkevat ja yskivät ihmiset.

Höpö höpö

Meidän 235m2 talon asumiskulut oli 380e/kk, 3000m2 tontin kiinteistövero 700e/v.

23v vanha tuohonleikkuri on jo maksanut itsensä, huoltohommiin menee 100-200e vuodessa..

Ei ole jonoja kaupoissa, välimatkat huomioidaan. Yksi idioottimamma köhivän lapsen kanssa bongattu 3 vkon aikana

51