Kysy lapsuudestani t. Ammattivalittaja
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Milloin sulle alkoi tissit kasvaa?
Kuinka pitkä olit 15v ikäisenä ja paljon painoit silloin?
Miksi aina tällaisa kysymyksiä? Joskus 13v. Olin 15v varmaan n 170cm ja n 50kg. Ap
Olitko kova gimma ja hengailit mopopoikien kanssa juopotellen viikonloppuisin?
Vierailija kirjoitti:
Olitko kova gimma ja hengailit mopopoikien kanssa juopotellen viikonloppuisin?
En. Vanhempani olivat helluntailaisia ja olin aina viikonloppuisin kotona tai sitten heidän kanssaan kokouksissa. Ap
Arvasin heti että vanhempasi olivat sairaita uskonnon hörhöjä. Minuakin kiusasi vanha uskovainen opettaja kun en oppinut virsiä ulkoa niin isutettiin jälki-istuntoon enkä osannut siltikään kun vihasin niitä virsiä. Kaikkea soopaa, loruja olisi pitänyt oppia ulkoa larittelemaan. Olin liian älykäs jo niin etten tajunnut että mitä ihmeen virkaa on sellaista opetella.
Vierailija kirjoitti:
Arvasin heti että vanhempasi olivat sairaita uskonnon hörhöjä. Minuakin kiusasi vanha uskovainen opettaja kun en oppinut virsiä ulkoa niin isutettiin jälki-istuntoon enkä osannut siltikään kun vihasin niitä virsiä. Kaikkea soopaa, loruja olisi pitänyt oppia ulkoa larittelemaan. Olin liian älykäs jo niin etten tajunnut että mitä ihmeen virkaa on sellaista opetella.
Joo, mutta lisäksi he olivat mielisairaita. Ap
MInkä takia kuvittelet olevasi niin mielenkiintoinen persoona, että ketään kiinnostaisi tietää lapsuudestasi? Johan sinä olet paljastanut aikuiselämästäsikin ihan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
MInkä takia kuvittelet olevasi niin mielenkiintoinen persoona, että ketään kiinnostaisi tietää lapsuudestasi? Johan sinä olet paljastanut aikuiselämästäsikin ihan liikaa.
Kunhan huvikseni tein ketjun, kun on taas aikaa. Ap
Kokeiles vaikka vaihteeksi kaivaa nenäsi, sekin on parempaa viihdettä kuin nämä kirjoituksesi.
Oliko teillä televisiota?
Koulussa meidän luokalla oli hihhuliuskovaisesta perheestä poika millä ei ollut töllöä, se oli ihmeellistä vaikka ei silloin ollut kuin 2 kanavaa, asuivat vuokrakämpässä ja joissa omistustaloissa oli jo kaapeli tv.
Milloin sulle alkoi tissit kasvaa?
Kuinka pitkä olit 15v ikäisenä ja paljon painoit silloin?