Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka ette käy ollenkaan ulkona

Vierailija
04.04.2020 |

Eikö teille tule päänsärkyä, kun ette käy ulkona ja saa raitista ilmaa ja happea. Miten pystytte olemaan sisälle monta päivää?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska muuten voi saada tartunnan.

Vierailija
2/13 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus 24h risteilyllä nii en käynyt ulkona. Jäätävä päänsärky. Syynä saattoi kyllä olla krapula :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse sairastanut koronavirusta ja ollut siksi sisällä 3 viikkoa. Ei ole ollut yhtään vaikeaa. Läpivedon saa aikaiseksi ja sillä raikasta ilmaa. Parvekkeella voi tarvittaessa käydä happihyppelyllä.

Vierailija
4/13 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun asunnossa on sellainen jännä juttu jonka nimi on ikkuna. Sen kun avaa niin sisään tulee raitista ilmaa.

Vierailija
5/13 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ulkona ole mitään minulle.

Vierailija
6/13 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on niin pirun kirkastakin tuolla ulkona, mieluusti olen sisätiloissa.

Vierailija
7/13 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun asunnossa on sellainen jännä juttu jonka nimi on ikkuna. Sen kun avaa niin sisään tulee raitista ilmaa.

Et siis oikeasti huomaa mitään eroa ulkoilussa ja siinä että ikkuna on auki?

Vierailija
8/13 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on niin pirun kirkastakin tuolla ulkona, mieluusti olen sisätiloissa.

No onneks meillä on jotain 9kk vuodesta ihan pimeetä, nii ei häiritse

Vierailija
9/13 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnossa on koneellinen ilmanvaihto joka puhaltaa koko ajan sisään raitista ilmaa ja happea. Päänsärky on ihan jatkuvaa, käytännössä menee ibumaxia koko ajan joka päivä vähintään pari tabua. Aikaisemminkin ollut todella paljon päänsärkyä mutta nyt tilanne mennyt tosi pahaksi.

Vierailija
10/13 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mut hei, suositukset uusiks. Päivittäisen ukoilun voi korvata ikkunan avaamisella.

Vierailija
11/13 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se välillä väsynyt ja tunkkainen olo mutta pieni pyrähdys postilaatikolla tai roskakatoksessa helpottaa. Voishan sitä pihallakin jotain tehdä mutta just satoi lunta roskien päälle. Ikkunat auki ja läpiveto kunnolla helpottaa myös. Siivotessa menee päivät ja tavaroita karsiessa, pääsen sitten nopeammin muuttamaan kun epidemia menee ohi.

Vierailija
12/13 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhut vähän, mutta asiaa. :)

Vierailija
13/13 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee sisällä olosta pää kipeäski ja olo takkuiseksi, jos sisälämpötila on liian kuuma. Kun laittaa patterit lähes kiinni, niin ilma pysyy raikkaana. Meilläkin saa ikkunat auki ja parvekkeelle pääsee. Sen lisäksi tähän aikaan vuodesta ulkona on tajuttoman liukasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme