Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä "hullu" olisit/ läheisesi olisi palstatermein?
04.04.2020 |
Kaverini olisi goolehullu, aina guuklamassa kaiken. Itse olisin kai lumihullu koska nytkin kun oli tullut viimeiset lumet niin piti päästä erämaahan oikeastaan vaan saunomaan lumisulateisilla vesillä.
Matkalla nähtiin monia lintuhulluja.
Kommentit (3)
Ruoka- ja kirjahullu. Myös moottoripyörä- ja hevoshullu. Näillä spekseillä mut onkin helppo tunnistaa!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tosi vaikea arvuutella mikä hulluus muista olis mussa se hallitsevin joten sanon että ihan vaan hullu.
Alue: Aihe vapaa
Kylähullu