Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävä painostaa ostamaan/rakentamaan isoa omakotitaloa maaseudulta

Vierailija
04.04.2020 |

Yhtäkkiä hänelle on tullut tarve muuttaa keskelle metsää pelastamaan maapalloa ja elämään omavaraisesti, pinellä hiilijalanjäljellä. Meillä on nyt pian 3 vuotta täyttävä lapsi ja nyt hän odottaa toista, joka syntyisi syyskuussa. Hän katselee taloja ja tontteja jostain peräkorvesta, alueelta, jotka enbtuudestaan ovat ihan outoja ja joista työpaikallenikin on matkaa ja tämän kun mainitsen, alkaa syyttely väärästä uravalinnasta.
Rahaakaan ei ole paljon ja siitäkin saa kuulla, että miksi opiskelin väärän alan.
En minä osaa rakentaa tai tehdä mitään kummallista remonttia, mutta kuulemma miehen pitää osata. Seuraa haukkumista ja syyttelyä ja erolla uhkailua, jos emme muuta kaupungista maalle. Kieltämättä ero alkaa houkutella, mutta pienen lapsen takia en voi ja toinenkin on tulossa. Ahdistaa ja lujaa.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako vaimosi kasvattaa mitään kasviksia?

Oletteko viljelleet juurikasveja? Oletteko poimineet ja säilöneet metsämarjoja talven varalle? Syöttekö hapankaalia ja puolukkasurvosta? Näistä kannattaa aloittaa jo tänä vuonna ennen kuin se talon hankitte... Perunat ja härkäpavut voi laittaa jo pian maahan. 

Vierailija
42/44 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen... sinulla on "naisystävä", jonka kanssa asut yhdessä ja teillä on yhteisiä lapsia?

Sori vaan mutta eikö silloin ole kyse avovaimosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulette eroamaan joka tapauksessa joten voit erota myohemmin tai nyt heti.

Yksinhuoltajana nainen voi sitten ihan itse rakentaa itselleen sellaisen omakotitalon kuin haluaa.

Vierailija
44/44 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeää on että et suostu.

Mieheni halusi maalle, ja suostuin, kun hän oli niin täynnä sitä. Sitten kävi ilmi, että hän ei kuitenkaan halunnut elää niin kuin maalla eletään. Hän halusi jatkaa sitä kaupunkilaiselämää, jossa on iltaisin omaa aikaa ja lomilla tehdään viikon reissu.

Kun iltaisin piti oikeasti kerätä ja keittää marjoja, tai leikata nurmikkoa tai tehdä lumitöitä, tai jatkaa niitä pakollisia remontteja.

Remontit sitten jäivät kesken ja marjat ja omenat ja polttopuut minun huoleksi.

Joka tapauksessa meinasi tulla ero, hän oli masentunut, ja joka tapauksessa jouduin sanomaan että minä en halua asua näin enää, ja talo on myytävä.

Sanoisin että parempi sitten sanoa ei heti, ja ottaa vastaan mitä tulee. Jos haluaa niin eri asioita eikä ole mitään realiteetteja, niin asia ei todella myöntelemällä ainakaan parane.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi