Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huvittaa roiskesuojat kauppojen kassoilla

Vierailija
04.04.2020 |

Mitä hyötyä noista on olevinaan, kun kuitenkin siitä suojan sivusta pitää asioida kassakuittia yms. ojennellessaan? En ole elämäni ailana muutenkaan koskaan nähnyt, että asiakas pärskisi kassahenkilön naamalle.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan siinä jonossa joku muukin aivastaa siellä taaempana, jolloin kassaneitikin saa annoksensa kun se suoja ei sivulta tulevia matskuja estä.

Vierailija
2/34 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kassa ojenna sitä kuittia. Laitetta on siirretty niin, että asiakas ottaa itse kuitin jos tarvitsee. Näin ainakin kaupoissa, joissa itse olen käynyt. Koskaan ei ole typerää tai turhaa suojautua, varsinkin jos olet asiakaspalvelussa. Kyllä niitä pisaroita lentelee vaikka aivastaisitkin kainaloosi tai paperiin. Uusimpien tietojen mukaan korona ilmeisesti leviää myös hengitysilman välityksellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää turvallisuudentunnetta taas kerrakseen, että voidaan ainakin sanoa että kaikkemme ollaan tehty suojataksemme työntekijät.

Vierailija
4/34 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ja ainakin Cittarissa tänään just totesin, että suoja on vain suoraan edessä. Jos odottelee vinosti sen eessä niin ei mitään iloa.

Vierailija
5/34 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Sinulla on ollut lyhyt elämä tai olet ollut tynnyrissä. Olin vuosia kassatöissä ja lähes päivittäin joku aivasti suoraan naamalle. Myös yllättävän monelta lentää sylki puhuessaan, joten päättelepä siitä...

Vierailija
6/34 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mun naamalle on kassahenkilö pärskinyt!

Vierailija
7/34 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän se sen estää että ei tule puhuessa pisararoiskeita puolin eikä toisin.

Ihan hyvä juttu ja jää varmaan pysyväksi ratkaisuksi.

Taitaa kaikissa kaupoissa olla jo kuittitulostin käännetty niin että se tulee suoraan asiakkaalle, eikä kassa koske kuitiin.

Me fiksut toki olemme jo aikoja sitten siirtyneet kuittomuuteen muutenkin.

Nyt olisi hyvä syy luopua kokonaan myös seteleistä ja kolikoista.

Vierailija
8/34 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kassa ojenna sitä kuittia. Laitetta on siirretty niin, että asiakas ottaa itse kuitin jos tarvitsee. Näin ainakin kaupoissa, joissa itse olen käynyt. Koskaan ei ole typerää tai turhaa suojautua, varsinkin jos olet asiakaspalvelussa. Kyllä niitä pisaroita lentelee vaikka aivastaisitkin kainaloosi tai paperiin. Uusimpien tietojen mukaan korona ilmeisesti leviää myös hengitysilman välityksellä.

No ei ole siirretty ainakaan minun kaupoissani ja miten voisikaan siirtää, kun se kuitti tulostuu siitä samasta hökötyksestä minne kassaneiti näpyttelee. Kuitti ojennetaan siitä suojan sivusta, eli hyöty lähes nolla.

Vierailija
9/34 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosketustartunnalta pystyy jokainen halutessaan suojautumaan. Ojentelu ei olisi ongelma.

Vierailija
10/34 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko sitä kassakuittia välttämättä ottaa tällaisena aikana? Äly hoi!

Vierailija
11/34 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaat yskii päin näköä päivittäin flunssa-aikana.

t. Kassa

Vierailija
12/34 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän se sen estää että ei tule puhuessa pisararoiskeita puolin eikä toisin.

Ihan hyvä juttu ja jää varmaan pysyväksi ratkaisuksi.

Taitaa kaikissa kaupoissa olla jo kuittitulostin käännetty niin että se tulee suoraan asiakkaalle, eikä kassa koske kuitiin.

Me fiksut toki olemme jo aikoja sitten siirtyneet kuittomuuteen muutenkin.

Nyt olisi hyvä syy luopua kokonaan myös seteleistä ja kolikoista.

Terveisin pankki.

Ps. palvelumaksut nousevat, tietoliikennekulu nääs...

Vierailija
13/34 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakan ostajat jumittaa kassoilla ja osalla sitten krooninen yskä.

Vierailija
14/34 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma pitäisi tosiaan järjestää sen mukaan mitä ap on ja ei ole nähnyt.

Vierailija
15/34 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli silläkö periaatteella pitäisi mennä että kun ei voi täysin suojautua, niin ei sitten kannata sitten yrittää ollenkaan? Jos saa edes osan tartunnoista estettyä, niin miksi ihmeessä ei sitä tehtäisi?

Vierailija
16/34 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kuin ei mitään

Vierailija
17/34 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ne on tosi hyvä asia! En myöskään asiakkaana halua kassahenkilön viruksia naamalleni. Tervehdin nyökäyttämällä ja kommunikointi on minimissä. Kuitti tulee s-kaupoissa suoraan puhelimeeni.

Vierailija
18/34 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitseeko sitä kassakuittia välttämättä ottaa tällaisena aikana? Äly hoi!

Tarvitseeko siellä kaupassakaan käydä tällaisena aikana, kun voi ruokansa metsästää tai kasvattaa itse! Äly hoi!

Vierailija
19/34 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kassa ojenna sitä kuittia. Laitetta on siirretty niin, että asiakas ottaa itse kuitin jos tarvitsee. Näin ainakin kaupoissa, joissa itse olen käynyt.

Minun lähi-Alepassa ei ole sen paremmin roiskesuojia kuin siirretty mitään laitteitakaan. Sieltä paikaltaan kassa kurotteli minulle kuittia käteen.  

Vierailija
20/34 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakan ostajat jumittaa kassoilla ja osalla sitten krooninen yskä.

Mitenniin tupakanostajat jumittaa?