Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku tunkee samaan pieneen hissiin kanssasi, sanot että voitko ottaa seuraavan, ja tyyppi vastaa "en mä oo ainakaan sairas"

Vierailija
04.04.2020 |

Miten reagoit?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En joutuisi tuollaiseen tilanteeseen, koska en kuvittele olevani maailman napa jota varten muut joutuvat tekemään myönnytyksiä. Kulkisin rappusia, koska minulla ei ole mitään oikeutta olettaa muiden antavan minun varata hissin täysin omaan käyttööni.

Vierailija
2/24 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaan että kohta olet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yskäisisin hihaani ja sanoisin, että minä olen.

Vierailija
4/24 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että hän ei voi tietää, koska moni on oireeton kantaja. Parempi noudattaa turvaväliä. Ota seuraava hissi.

Vierailija
5/24 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskaan joutuisi tuollaiseen tilanteeseen, koska tajuan, että jos en siedä samaan hissiin päätymistä, se on mun asiani väistää. Kulkisin siis rappuja tai tulisin ulos hissistä ja odottaisin kunnes se on tyhjä. En pakota muita väistämään jos ongelma on minun.

Vierailija
6/24 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En joutuisi tuollaiseen tilanteeseen, koska en kuvittele olevani maailman napa jota varten muut joutuvat tekemään myönnytyksiä. Kulkisin rappusia, koska minulla ei ole mitään oikeutta olettaa muiden antavan minun varata hissin täysin omaan käyttööni.

Juu pistetään vaan vanhukset ja muut riskiryhmäläiset kulkemaan rappusia, jos haluavat noudattaa turvavälejä. Minulla on oikeus tunkea samaan hissiin, muista viis.

Vierailija
7/24 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en koskaan joutuisi tuollaiseen tilanteeseen, koska tajuan, että jos en siedä samaan hissiin päätymistä, se on mun asiani väistää. Kulkisin siis rappuja tai tulisin ulos hissistä ja odottaisin kunnes se on tyhjä. En pakota muita väistämään jos ongelma on minun.

Sä olet sitten idiootti ja lapatossu. On annettu selvät poikkeustilanteen ohjeet, että nyt pitää pitää etäisyyttä muihin. Se tarkoittaa myös sitä, että ei tungeta hissiin, jossa on jo joku. Eli se hissiin tunkija on tässä tilanteessa se, jonka on vain väistettävä ja odotettava uutta hissiä eikä hän voi "laittaa itseään ja muita  tilanteeseen", jossa pakottaa muut alttiiksi mahdolliselle tartunnalle.

Vierailija
8/24 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kävi niin, että joku tunki viime hetkellä hissiin, kun ovet olivat jo menossa kiinni.

Hissi meni siitä jotenkin rikki niin, että ei lähtenyt liikkeelle, eikä ovet auenneet.

Meni yli puoli tuntia ennen kuin huoltomies tuli päästämään pois!

Kivat sillekin naapurille.

Vierailija
9/24 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämä korona valitettavasti on ihan kaikkien ongelma, vaikka kaikki eivät sitä ymmärrä.

Vierailija
10/24 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ei uskalla olla kanssani hississä niin voi poistua hissistä. En pakota ketään olemaan hississä kanssani. Kun hissi on kerroksessani niin menen siihen. 

Vierailija
11/24 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran kävi niin, että joku tunki viime hetkellä hissiin, kun ovet olivat jo menossa kiinni.

Hissi meni siitä jotenkin rikki niin, että ei lähtenyt liikkeelle, eikä ovet auenneet.

Meni yli puoli tuntia ennen kuin huoltomies tuli päästämään pois!

Kivat sillekin naapurille.

Siinä ehtii heittää pikavarvit.

Vierailija
12/24 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei siellä hississä muita olisikaan juuri sillä hetkellä niin pienessä tilassa yskäisy/aivastus niin virukset leijailevat pitkään. Onneksi rappuset on keksitty. Rappukäytävässä altistus vähäisempää kun ohittaa paikat vauhdilla ja pisarat hajaantuvat laajemmalle alueelle. Naapuri pieraisi hississä viime vuosikymmenellä ja vieläkin haisee.

Vierailija
13/24 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käytä ikinä hissiä, vaikka voisi, ellei kerroksia ole vähintään 5 ja en aina silloinkaan.

14/24 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta turvavälit. Menen hissii jos sinne vaan mahtuu

Vierailija
15/24 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä joka tuli hissiin ensin, on "etuajo-oikeus".

Vierailija
16/24 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikkei siellä hississä muita olisikaan juuri sillä hetkellä niin pienessä tilassa yskäisy/aivastus niin virukset leijailevat pitkään. Onneksi rappuset on keksitty. Rappukäytävässä altistus vähäisempää kun ohittaa paikat vauhdilla ja pisarat hajaantuvat laajemmalle alueelle. Naapuri pieraisi hississä viime vuosikymmenellä ja vieläkin haisee.

Hississä on se nappulakin, jota monet painelevat. Rappusissa, varsinkin kierreportaissa, taas on se huono puoli että saattaa kompastua jos ei alas mennessä tukeudu kaiteeseen. Ja kaide taas on tartuntariski. Joku saattaa myös pyyhltää ohi vierestä, kun kammoaa hissiä.

Vierailija
17/24 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan että "mä pierasin juuri".

M

Vierailija
18/24 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin: "mä olen!"

Vierailija
19/24 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatellaan, että olisit vaikka lääkäristä juuri tulossa ja kävelisit sitten rappusia viidenteen kerrokseen 39 asteen kuumeessa, pärskien?

Vierailija
20/24 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitten mitään, tervetuloa vaan. Sitten koko hissimatkan yskisin holtittomasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme