Eräästä kaupasta ostetut pakasteet AINA jäähileessä
Lähikaupasta olen monet kerrat ostanut pakasteita, lähinnä kasvissekoituksia ym. ja niissä on aina paljon jäähilettä ja joskus kasvikset ovat yhdessä köntässä. Mietin vaan että tarkoittaako tuo, että siellä annetaan pakasteiden sulaa hieman eikä laiteta pakasteita tarpeeksi nopeasti kylmään tai sitten kylmälaitteissa on jotain vikaa? Voiko tuosta sanoa sinne kauppaan vai onko iha normaali ilmiö? Ostan paljon muualtakin pakasteita eikä niissä lähes koskaan ole tuollaista. Päiväykset on pakasteissa ok. Vituttaa vaan niin paljon kun näinkin monta kertaa olen sortunut ostamaan, kun olen unohtanut asian tai olettanut että ei nyt joka kerta voi olla, mutta enää en osta! Ja pitäisikö ilmoittaa terveystarkastajalle, että menee tarkistamaan onko kylmäketjussapuutteita heillä?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman meidän lähikaupan kanssa. Ja huomannut, että hyllyttäjä joutuu juoksemaan välillä kassalle purkamaan ruuhkaa. En osta lähikaupasta pakasteita enää. Jäätelöisen ostamisen lopetin jo kauan sitten, kun niistä ongelma oli suurempi.
Kyllä näissä on kauppakohtaisia eroja. Ja ostarin marketista on pidempi matka kotiin ja silti pakasteet ovat parempia.Jäätelötuutin vohvelia kun vähän nipistää altaassa, jos se ei ole rapeaa niin silloin on tuotteet päässeet sulamaan. Se on hyvä testi, onko kylmäketju kunnossa. Hileinen jäätelö on kamalaa!!
Kai maksat tuhoamasi tuotteet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylmäketju ei myöskään tarkoita pelkästään sitä kaupan pakastekalustetta.
Missä väitin että tarkoittaisi? Nolo viisastelija. Kyllä se miten tuolla kaupassa toimitaan on osa kylmäketjun loppupäätä. Ap
Sinä olet se kylmäketju viimeinen linkki. Miten kuljetat ne pakasteet kotiisi?
Miten kotiinkuljetus vaikuttaa siihen, että ne ovat hileessä jo kaupasta ostettaessa?
Avaatko sinä pakastevihannespussin jo kaupassa vai mitä yrität sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylmäketju katkennut. Ilmoita terveystarkastajlle sähköpostilla. Tarkastavat yllättäen.
Ei välttämättä. Näin naiset osaavat hassata yhteiskunnan aikaa ja verorahoja.
Terveystarkastajat ovat juuri näitä tilanteita varten! Tekevät työtä ihan kuukausipalkalla. Suomessa elintarvikkeet on niin kalliita etten maksa puolisulaneista tuotteista monta kertaa. Siellä kaupassa saattaa olla muutakin pielessä esim kylmälaitteissa vikaa tai kauppias pitää niitä liian pienellä.
Yksikään kauppias ei tuhoa tuotteitaan asiakkaita kiusatakseen. Mutta toki te olette näin jo päättäneet.
Kai kauppias itsekin käyttää oman kaupan pakasteita, jos hän ei itse huomaa mitään vikaa (hileisyyttä) niissä niin hän ei myöskään korjausliikettä tee ilman terveystarkastajan neuvoja!!
Terveystarkastaja ei huolla kylmälaitteita.
Lisäksi jokaisessa kaupassa on erilliset hälytysjärjestelmät kylmälaitteille, mikäli niihin tulee vikaa.
Pakasteet puretaan aina ykkösprioriteettina, ja jos niitä ei pysty purkamaan, ne viedään pakastehuoneeseen. Mutta toki sinäkin olet ensimmäisenä soittamassa terveystarkastajaa paikalle, etkä ole yhteydessä kauppaan.
Ei tietenkään huolla. Paikalliseen ketjumyymälään kutsuttiin terv.tarkastaja. Tarkastaja ilmoitti sähköpostiin, että myymälä ja varastotilat eivät ole olleet riittävän kylmänä, siellä ollut jotain häikkää. Tarkastaja sanoi menevänsä jokin ajan päästä uudelleen, katsoo että tarvittavat toimenpiteet tehty. Ottavat ihan tosissaan nämä ilmoitukset kyllä.
Terveystarkastaja ei huolla kylmälaitteita.
Lisäksi jokaisessa kaupassa on erilliset hälytysjärjestelmät kylmälaitteille, mikäli niihin tulee vikaa.
Pakasteet puretaan aina ykkösprioriteettina, ja jos niitä ei pysty purkamaan, ne viedään pakastehuoneeseen. Mutta toki sinäkin olet ensimmäisenä soittamassa terveystarkastajaa paikalle, etkä ole yhteydessä kauppaan.