Muita jotka ei jaksa tätä karanteenielämää enää!
Joka päivän samanlainen. Ei mitään mieltä nousta sängystä ja vaihtaa pyjamaa pois päältä. Mietin vain milloin kehtaa kaataa ensimmäisen alkolasillisen. Keksikää nyt jotain vaihtoehtoja tähän!
Kommentit (25)
Minusta tämä on juuri ihanaa elämää! Olen kyllä normaalistikin kotona viihtyvää tyyppiä. Ei ole yhtään tylsää! Arjet menee etätöissä, lapset etäkoulussa. Nyt viikonloppuna ollaan koneella, katotaan leffoja, ehkä leivon jotain.
Kantsii olla tietokonenörtti. Helposti voisi istua vaikka 3 kuukautta eristettynä, kunhan on tarpeeksi tehokas tietokone ja netti.
Lue (muutakin kuin av-palstaa) , kuuntele musiikkia (etsi uutta mielenkiintoista musiikkia), kokeile uusia ruokaohjeita. Tee jotain mitä et ole ennen tehnyt. Kaikki on omasta viitseliäisyydestä kiinni, valitettavasti. Jos on vieläkin liikaa aikaa, aina voi ottaa päikkärit.
Vierailija kirjoitti:
Palapelejä tehdessä aika menee huomaamatta. Mukavan rentouttavaa hommaa. Olen etsinyt vanhoja palapelejä kaapeista ja varastosta, nuorempana tuli tehtyä niitä paljonkin ja osa on vielä tallessa.
Muuten joo, ihan rentouttavaa, mutta mulla ainakin menee selkä jumiin viimeistään toisena päivänä, jos jämähdän palapelin ääreen.
Mutta yksi keskeneräinen palapeli minulla on kaapin päällä rullalla. Pääsiäisenä voisi ottaa sen työn alle. En tiedä, saadaanko sitä ikinä valmiiksi, kun tyttären koira on saattanut syödä siitä palasia. Mutta jos tytär, ja koira eivät tule pääsiäiseksi meille, voisin koettaa, kuinka paljon sitä saa tehdyksi.
Tänä viikonloppuna pelaamme koronaa, joten olohuoneen pöytä on nyt varattu siihen.
Jos ei olisi lapsia, minua ei haittaisi tämä karanteeni yhtään. He vaan käyvät sääliksi, koska eivät näe kavereitaan eivätkä sukulaisiaan, harrastuksetkin on jäähyllä, eikä koulunkäyntikään etänä kovin tehokkaalta vaikuta.