Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tällainen mies kannattaa kiertää kaukaa (vinkki naisille jotka eivät harrasta irtosuhteita)

Vierailija
04.04.2020 |

Muistan yhä ollessani 21, miten se silloinen ihastukseni, 25-vuotias mies, tuli toisilla treffeillä luokseni myöhään illalla. Olimme olleet istuskelemassa muutamilla drinkeillä yhdessä kuppilassa. Satuimme asumaan samalla suunnalla ja hän luonnollisesti käveli samaa matkaa ja halusi saattaa minut kotiin. Näinhän minä jo siinä vaiheessa mitä hän on vailla, miehet nyt vain ovat se yksinkertaisempi sukupuoli ja luulevat ettei nainen muka tajua.

No, kutsuin hänet sitten käymään ja hänhän tuli oikein mielellään. Alkoi sitten lähennellä ja aluksi annoinkin vähän myöten ja suutelimme siinä sohvalla. Työnsin hänet sitten vähän kauemmaksi ja kysyin että ei kai hän tullut tänne sen takia, ja mies kiisti. Sanoin että seksiä ei ole tiedossa ennen kuin seurustelemme, mutta että hän voi kyllä jäädä yöksi nukkumaan sohvalle viereeni. Hän empi, mutta jäi kuitenkin. Siinä vierekkäin maatessamme ja jutellessamme hänen idioottimaisuutensa paljastui. Hän myös sanoi että seurustelu ei ole hänen juttunsa, hän on kuulemma tottunut olemaan yksin.

Aamulla tunnelma ei ollut mainittavan hempeä, ja minua alkoi jälkeenpäin ällöttää millaiseksi hän paljastui. Ajattelin myös, että vaikka hänellä olisikin ollut kondomeja mukana (en tiedä oliko), niin sehän ei ole 100 % suoja, ja esimerkiksi papilloomavirukselta se ei suojaa välttämättä lainkaan. Tyyppi oli vielä silloin baarissa istuessamme myöntänyt minulle että hänellä on ollut yhden yön suhteita, kun asiasta kysyin. Ällötykseni alkoi vain lisääntyä seuraavana päivänä, kun olin drinkeistä selvinnyt.

Tapahtuman jälkeen tuli mieheltä viesti, että asia on parempi jättää tähän, sillä hänestä ei ole sopiva aika millekään vakavemmalle. Olen näin jälkikäteen ikionnellinen, että tyypin todellinen luonto selvisi noinkin äkkiä kuin toisella tapaamisella. Olisihan se ekallakin voinut selvitä, mutta silloin olimme päiväsaikaan kahvilla ja juttelimme vähän toisenlaisista asioista. Mieshän kannattaa jatkossakin viedä johonkin kuppilaan tai muuhun tilaneeseen illalla siten, että muutama on otettu, sillä silloin ihmiset usein puhuvat tunnustuksellisemmin. Haluan jatkossakin ottaa selvää josko miehellä on ollut irtosuhteita (eli hän on automaattisesti vähintään papilloomaviruksen tartuttaja, ties vaikka herpeksenkin).

YÄK.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahden vaiheilla onko aloitus provo, vai tosissaan kirjoittettu teksti. Ei kai nyt kukaan nykyaikana voi odottaa sinkulta nunnana, tai munkkina elämistä. Papilloomaahan on suhteellisen paljon liikenteessä, kuten muitakin sukupuolitauteja. Suojausta on hyvä käyttää etenkin tuntemattomien kanssa, mutta jos tautipelko on liian suuri, niin menee kyllä seksistäkin ilo.

Vierailija
62/65 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3xkondomia päällekkäin

Ei sitten peloita enää niin paljon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä tuo oletus että irtosuhteita harrastavat olisivat jotenkin tautisempia. Ikinä ei ole ollut mitään sukupuolitauteja itsellä. Jotkut ovat saaneet tosin puolisoltaan, kun käyneet vieraissa ja panneet paljaalla. Hohhoijaa.

Itse olisin jo tuossa vaiheessa heittänyt miehen pihalle kun alkanut lähentelemään, jos ei oo napannut...

Kuvittelin että tää aloitus olisi ollut jokin tarpeellinen varoitus muille, mutta ei...

jännä oletus että kun sulla ei oo niin ei oo muillakaan l.utkilla.

Vierailija
64/65 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lta puuttuu täydellisesti itsesuojeluvaisto. En ikinä maailmassa päästäisi miestä luokseni toisilla treffeillä tilanteessa, jossa on nautittu alkoholia. Ap kertoi, ettei hänellä ollut aikomus harrastaa seksiä, mutta vaistosi kyllä toisen osapuolen halukkuuden. Nyt kävi hyvin, mutta kaikki tarinat eivät pääty näin onnellisesti. Niistä saadaan lukea sitten kun käräjäoikeus julistaa tuomionsa.

Hän oli samassa oppilaitoksessa silloin, olin häntä siellä nähnyt, en tosin jutellut (ennen kuin pyysin treffeille). Luotin vaistooni. En olisi sellaista päästänyt luokseni jota en olisi koskaan nähnytkään aiemmin. 

Ap.

Vierailija
65/65 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3xkondomia päällekkäin

Ei sitten peloita enää niin paljon

Sittenhän niissä vasta onkin hajoamisriski...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan