Tällainen mies kannattaa kiertää kaukaa (vinkki naisille jotka eivät harrasta irtosuhteita)
Muistan yhä ollessani 21, miten se silloinen ihastukseni, 25-vuotias mies, tuli toisilla treffeillä luokseni myöhään illalla. Olimme olleet istuskelemassa muutamilla drinkeillä yhdessä kuppilassa. Satuimme asumaan samalla suunnalla ja hän luonnollisesti käveli samaa matkaa ja halusi saattaa minut kotiin. Näinhän minä jo siinä vaiheessa mitä hän on vailla, miehet nyt vain ovat se yksinkertaisempi sukupuoli ja luulevat ettei nainen muka tajua.
No, kutsuin hänet sitten käymään ja hänhän tuli oikein mielellään. Alkoi sitten lähennellä ja aluksi annoinkin vähän myöten ja suutelimme siinä sohvalla. Työnsin hänet sitten vähän kauemmaksi ja kysyin että ei kai hän tullut tänne sen takia, ja mies kiisti. Sanoin että seksiä ei ole tiedossa ennen kuin seurustelemme, mutta että hän voi kyllä jäädä yöksi nukkumaan sohvalle viereeni. Hän empi, mutta jäi kuitenkin. Siinä vierekkäin maatessamme ja jutellessamme hänen idioottimaisuutensa paljastui. Hän myös sanoi että seurustelu ei ole hänen juttunsa, hän on kuulemma tottunut olemaan yksin.
Aamulla tunnelma ei ollut mainittavan hempeä, ja minua alkoi jälkeenpäin ällöttää millaiseksi hän paljastui. Ajattelin myös, että vaikka hänellä olisikin ollut kondomeja mukana (en tiedä oliko), niin sehän ei ole 100 % suoja, ja esimerkiksi papilloomavirukselta se ei suojaa välttämättä lainkaan. Tyyppi oli vielä silloin baarissa istuessamme myöntänyt minulle että hänellä on ollut yhden yön suhteita, kun asiasta kysyin. Ällötykseni alkoi vain lisääntyä seuraavana päivänä, kun olin drinkeistä selvinnyt.
Tapahtuman jälkeen tuli mieheltä viesti, että asia on parempi jättää tähän, sillä hänestä ei ole sopiva aika millekään vakavemmalle. Olen näin jälkikäteen ikionnellinen, että tyypin todellinen luonto selvisi noinkin äkkiä kuin toisella tapaamisella. Olisihan se ekallakin voinut selvitä, mutta silloin olimme päiväsaikaan kahvilla ja juttelimme vähän toisenlaisista asioista. Mieshän kannattaa jatkossakin viedä johonkin kuppilaan tai muuhun tilaneeseen illalla siten, että muutama on otettu, sillä silloin ihmiset usein puhuvat tunnustuksellisemmin. Haluan jatkossakin ottaa selvää josko miehellä on ollut irtosuhteita (eli hän on automaattisesti vähintään papilloomaviruksen tartuttaja, ties vaikka herpeksenkin).
YÄK.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla tapana nukkua sohvalla kotonasi? Provosi ontuu.
No kuule ei ole. Jos vierekkäin nukuttiin, niin tottakai levitin vuodesohvani ja nukuimme siinä. Sänkyni oli yhdelle henkilölle tarkoitettu. Siinä sinulle vastaus (jonka moni varmaan olisi ymmärtänyt kysymättäkin).
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Entinen deittailija kirjoitti:
Naisen täytyy olla umpihullu, että kutsuu miehen kotiinsa yöksi, jos ei halua seksiä.
En minä häntä alun perin yöksi kutsunut vaan pistäytymään.
Ap.
Jos ei halua seksiä, ei kannata antaa merkkejä siihen suuntaan. Mikä tässä on vaikeaa ymmärtää?
Vierailija kirjoitti:
Naisen täytyy olla umpihullu, että kutsuu miehen kotiinsa yöksi, jos ei halua seksiä.
Ap.
Jos ei halua seksiä, ei kannata antaa merkkejä siihen suuntaan. Mikä tässä on vaikeaa ymmärtää?
En antanut mitään merkkejä vaan se oli ihan miehen oma tulkinta tilanteesta, ja kertoi sen miehen sisäisestä maailmasta. Joku muu olisi voinut ajatella toisin. En ollut vihjaissutkaan mitään seksin suuntaan, päinvastoin olin itse asiassa silloin baarissa istuessamme sanonut miehelle, etten ymmärrä niitä jotka harrastavat yhden yön suhteita. Siis tyypillinen putkiaivo oli tässä kyseessä.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Feminismi hyödyttää siinä kohtaa vain miehiä, kun saadaan naiset uskoteltua, että tasapuolisuuden nimissä irtopanot ja carpe diem ovat hyväksi myös naisille. Eipä olleet. Miehet nauttivat ja hyötyvät suuresti tilanteesta, kun tuheron eteen ei tarvitse nähdä isoa vaivaa (tinderistä swaipataan seuraava), eikä enää tarvitse maksaa kuin ehkä pari hassua drinkkiä niin pesää irtoaa. Selvää ajan ja rahan säästöä.
Olen kiitollinen feminismille. Nimim Entinen sarjapanija
En ymmärtänyt, mitä teitte että papilloomavirus olisi voinut tarttua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
En antanut mitään merkkejä vaan se oli ihan miehen oma tulkinta tilanteesta, ja kertoi sen miehen sisäisestä maailmasta. Joku muu olisi voinut ajatella toisin. En ollut vihjaissutkaan mitään seksin suuntaan, päinvastoin olin itse asiassa silloin baarissa istuessamme sanonut miehelle, etten ymmärrä niitä jotka harrastavat yhden yön suhteita. Siis tyypillinen putkiaivo oli tässä kyseessä.
Ap.
Oman kokemukseni mukaan yleensä sain seksiä, jos nainen kutsui kotiinsa drinksujen jälkeen. Tietysti siitä muodostuu odotusarvo. Sinulle tämä on tietysti aivan käsittämätöntä, mutta moni kanssasisaresi toimii tuossa tilanteessa toisin kuin sinä.
"Oman kokemukseni mukaan yleensä sain seksiä, jos nainen kutsui kotiinsa drinksujen jälkeen."
Tämä on taatusti tavallisin käsitys miehillä siitä, missä mennään.
Toki naisen ei on sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärtänyt, mitä teitte että papilloomavirus olisi voinut tarttua?
Emme me mitään sellaista tehneetkään. Tarkoitin, että tuollainen mies on tyypillinen viruksen levittäjä, sillä hänellä oli ollut irtoseksiä useiden kanssa, ja olisi ollut valmis olemaan minunkin kanssani tietämättä taustoistani mitään. Minun tilallanihan olisi voinut olla nainen, joka kantaa pahanlaatuista virustyyppiä ja mies olisi sitten taas levittänyt sen eteenpäin. Ja kondomi ei tiettävästi suojaa tuolta virukselta. Tätä siis tarkoitin kun mainitsin aloituksessa siitä. Tuollaisen miehen kiertäisin kaukaa.
Ja ennen kuin joku ehtii kommentoimaan, että kyseinen virus on erittäin yleinen, niin totean että tiedän sen kyllä, mutta tuollaiselta mieheltä nyt AINAKIN saa useitakin virustyyppejä, kenties vielä jonkun muunkin taudin, kun ei se kondomi 100 % suoja ole (se kerrotaan kyllä siinä pakkauksessakin).
Ap.
Vierailija kirjoitti:
"Oman kokemukseni mukaan yleensä sain seksiä, jos nainen kutsui kotiinsa drinksujen jälkeen."
Tämä on taatusti tavallisin käsitys miehillä siitä, missä mennään.
Toki naisen ei on sitten ei.
Tietysti se on tavallisin käsitys, koska oma ja kavereiden kokemusmaailma on sen vahvistanut. Sitä ei satunnainen kieltäytyjä muuksi muuta.
Et antanut mitään merkkejä mutta silti ehdotit vierimakuuta vuodesohvalla vaikka olisit itse voinut nukkua siinä sängyssäsi ja mies sohvalla.
No ymmärrän ettei kukaan tauteja halua ja hyvä ne testit on käydä molempien ennen kuin suojaamatonta seksiä harrastetaan MUTTA:
Sen herpeksen tai papilloomaviruksen olet voinut itsekin saada jo vaikka hiekkalaatikolta. Siihen ei tarvitse olla sukupuoliyhteydessä ettetkö kantaisi kyseistä virusta. Monilla se on oireeton eikä tiedä koska ja mistä on tartunnan saanut. Osalla se ei puhkea koskaan ja joillakin voi puhjeta vaikka 20 vuotta tartunnan jälkeen. Tämän suhteen on turha olla hirveän hysteerinen. Mitä tulee tuohon miekkoseen niin paskan tempun teki noin muutoin.
Vierailija kirjoitti:
Et antanut mitään merkkejä mutta silti ehdotit vierimakuuta vuodesohvalla vaikka olisit itse voinut nukkua siinä sängyssäsi ja mies sohvalla.
Olinhan sitä ennen tehnyt selväksi sille miehelle, että seksiä ei tule olemaan ennen kuin olemme seurustelusuhteessa. Se ei käsittääkseni estä vieressä nukkumista, vai estääkö? Onko miehet niin hormoniensa vietävissä, että normaali hellyys ja läheisyys ei onnistu? Ja kyllä se mieskin sentään puhetta ymmärsi, kun ei enää siinä vierekkäin maatessamme vongannut. Seuraavana aamuna kyllä vielä yritti vähän hipelöidä. Epäkunnioittava tyyppi.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
No ymmärrän ettei kukaan tauteja halua ja hyvä ne testit on käydä molempien ennen kuin suojaamatonta seksiä harrastetaan MUTTA:
Sen herpeksen tai papilloomaviruksen olet voinut itsekin saada jo vaikka hiekkalaatikolta. Siihen ei tarvitse olla sukupuoliyhteydessä ettetkö kantaisi kyseistä virusta. Monilla se on oireeton eikä tiedä koska ja mistä on tartunnan saanut. Osalla se ei puhkea koskaan ja joillakin voi puhjeta vaikka 20 vuotta tartunnan jälkeen. Tämän suhteen on turha olla hirveän hysteerinen. Mitä tulee tuohon miekkoseen niin paskan tempun teki noin muutoin.
Joo tiedän toki tuon. Mutta enhän minä ehdoin tahdoin halua tartuttaa itseeni mahdollisesti montakin eri papilloomavirustyyppiä (joita tuollaiselta mieheltä luultavimmin saa), jotka saattaisivat aiheuttaa kohdunkaulan syöpää. Tiedän kyllä faktat viruksista ja että niiltä täydellinen suojautuminen elämässä olisi käytännössä aika mahdottomuus. Silti haluan olla varovainen.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sun kannattaa sitten liittyä munkkiluostarin deittisaitille, jos haluat neitsytpojan joka ei koskaan ole harrastanut seksiä.
Enhän minä sellaista sanonut, että neitsytmiehen haluaisin. En vain halua irtosuhteita harrastanutta todennäköisesti tautista miestä.
On katsos olemassa ihan välimuotojakin, ei pelkästään joko neitsyitä tai monen kanssa olleita.
Ap.
Mitä ihmeen välimuotoja? Sinähän edellytät, että mies eläisi sinkkuna täydessä selibaatissa.
Kunnolliset miehet harrastavat seksiä vain parisuhteissa. Näin se vaan on.
Hpv- ja herpestartuntaan ei tarvita yhdenyönjuttuja eikä ehkäisykään niiltä täysin varmasti suojaa.
Ottaisitte edes asioista selvää ennenkuin kirjoittelette tarinoitanne...
Itselläni on herpes mutta en ole tartuttanut sitä yhteenkään seksikumppaniini.
Vierailija kirjoitti:
Hpv- ja herpestartuntaan ei tarvita yhdenyönjuttuja eikä ehkäisykään niiltä täysin varmasti suojaa.
Ottaisitte edes asioista selvää ennenkuin kirjoittelette tarinoitanne...
Itselläni on herpes mutta en ole tartuttanut sitä yhteenkään seksikumppaniini.
"Itselläni on herpes mutta en ole tartuttanut sitä yhteenkään seksikumppaniini."
Et mitenkään voi tietää varmasti oletko tartuttanut, joten aika paksua kirjoittaa tuollaista.
Virus voi tarttua oireettomana, kondomin käytöstä huolimatta. Eikä se välttämättä ala oireilla partnereillasi heti, joillakin ei välttämättä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Feminismi hyödyttää siinä kohtaa vain miehiä, kun saadaan naiset uskoteltua, että tasapuolisuuden nimissä irtopanot ja carpe diem ovat hyväksi myös naisille. Eipä olleet. Miehet nauttivat ja hyötyvät suuresti tilanteesta, kun tuheron eteen ei tarvitse nähdä isoa vaivaa (tinderistä swaipataan seuraava), eikä enää tarvitse maksaa kuin ehkä pari hassua drinkkiä niin pesää irtoaa. Selvää ajan ja rahan säästöä.
Tuo hyödyttää naisiakin siinä mielessä, että nuo miehet eivät rasita suuremmin niitä meistä jotka eivät irtosuhteista välitä. Jos irtosuhteita harrastavia naisia ei olisi, nämä miehet teeskentelisivät normaalia ja välittävänsä naiskumppanistaan, vain päästääkseen panemaan tätä. Nyt toisenlaisiakin vaihtoehtoja on, ja voit olla huomattavasti varmempi että potentiaalinen kumppaniehdokas on kiinnostunut nimenomaan parisuhteesta sinun kanssasi mikäli seksiä ei ole saatavilla ainakaan puoleen vuoteen. :)
Aloittaja on siis nyt yli 50 vuotias, ja muistelee aina vaan kuinka oli viisas, kun ei antanut aikoinaan tälle kaduntallajalle.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on siis nyt yli 50 vuotias, ja muistelee aina vaan kuinka oli viisas, kun ei antanut aikoinaan tälle kaduntallajalle.
Aika kaukana viisikymppisestä :D
Ap.
Onko sinulla tapana nukkua sohvalla kotonasi? Provosi ontuu.