Voiko suviseuroihin mennä ilman että kukaan tulee juttelemaan?
Suviseurat pidetään tänä vuonna lähellä asuinpaikkaani ja ajattelin, että köyhä voisi saada niistä pientä elämysmatkailun korviketta elämäänsä. Siis kurkistuksen sellaiseen todellisuuteen jota en muuten kohtaa, sen lisäksi että on varmasti mielenkiintoista seurata miten niin ison tapahtuman järjestelyt oikein toimii. Tahtoisin kuitenkin olla sennihmisvilinän keskellä ihan omissa oloissani. Onnistuukohan se vai onko siellä sellainen tapa, että joku tulee helposti juttelemaan nähdessään yksinäisen haahuilijan?
Kommentit (20)
Mene vaan rohkeasti paikalle, varmasti kiva kokemus.
Missä seuraavat Suviseurat? En oo lesta mutta olisi8 mielenkiintoista käydä ja juttelisin tottakai.
Mä kävin suviseuroissa muutama vuosi sitten. En ole lesta.
Oli muuten aika seksipitoinen vkl. Varatut miehet kiihkeinä. :)
Vierailija kirjoitti:
Omien muijien paikat varmaan löysinä kaiken lisääntymisen jälkeen...
Hyvin todennäköisesti kukaan ei tule juttelemaan. Ihmiset tapaavat omia tuttujaan lähinnä. Nuoret kyllä tutustuvat myös uusiin ihmisiin.
Seuroissa ei tapahdu mitään käännytystä.
Sulaudut massaan. Jos joku sanoo jotain, vastaa jotain, kuten yleensäkin.
Vierailija kirjoitti:
Missä seuraavat Suviseurat? En oo lesta mutta olisi8 mielenkiintoista käydä ja juttelisin tottakai.
Lopella.
Niiden jäljiltä jää aina järkyttävä määrä jätettä.
Siinäpä 'hienoja' uskiksia. 🤮🤮
Haluatko jutteluseuraa? Jos haluat, niin ruokapöydissä se käy ihan itsestään. Mutta jos haluat olla rauhassa, niin ei sinua kukaan häiritse.
Mene vaan, kun on lähellä, varmaan mielenkiintoinen kokemus. En usko että joku tulee välttämättä juttelemaan. Älä meikkaa, äläkä laita koruja niin et erotu porukasta.
Ei siellä mitään katusaarnaajia kulje koska tilaisuudet pidetään siellä siihen tarkoitukseen varatussa teltassa. Muualla eletään ihan normaalia reissuelämää ja tehdään paljon muutakin kuin luetaan Raamattua. Jos siellä joku sinua tervehtii niin se on todennäköisesti joku sellainen ihminen joka tuntee sinut jo muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Sikoja!
Vierailija kirjoitti:
Tunnetusti yksi puhtaimmista ja parhaiten organisoiduista tapahtumista. Älä jaa väärää tietoa. -ei vl, mutta muussa yhteydessä tutustunut aiheeseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omien muijien paikat varmaan löysinä kaiken lisääntymisen jälkeen...
Ai, sä vaan perinteiseen tapaan.
Kaikille avoin tilaisuus. Jengiä on niin paljon, että ei siellä kiinnitetä huomiota ns. ulkopuolisiin. Voit käydä rauhassa syömässä, kävellä ympäriinsä, syödä illalla salaattia, pizzaa, makkaraa, eikä kukaan tiedä, ketä siellä liikkuu. Kannattaa käydä tutustumassa hyvin organisoituun retkitapahtumaan, vaikka ei muuten liike kiinnostaisi.
Pimeän viinan myynnillä rikastuu suviseuroilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnetusti yksi puhtaimmista ja parhaiten organisoiduista tapahtumista. Älä jaa väärää tietoa. -ei vl, mutta muussa yhteydessä tutustunut aiheeseen
Ilmeisesti sitten lestadiolaiset valehtelivat ja vielä julkisesti, kun pahoittelivat Suvikset-ohjelmassa sitä miten paljon roskia oli kerättävänä. Toki uskon siihen, että siellä on myös "jälkiryhmä" joka vielä sotkuja siivoaa.
Olen käynyt, vaikka en ole lesta. Yllättävän paljon tuli tuttuja vastaan. Olivat muutkin elämysmatkalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole sitten viime vuosina paljon uutisia lukenut? :D
olen ollut kaksi kertaa seuroja katsomassa, eikä kukaan jutellut minulle, enkä minä kenellekään.
Luulisin, että siellä ( lähes) jokainen ajattelee, että tuo yksilö tuolla on nyt saanut siunatun hetken omaa aikaa, annetaan hänen olla siinä ylhäisessä yksinäisyydessään.