Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Kaksoiselämää viettänyt myyntipäällikkö petti vuosia kaikkia

Vierailija
07.05.2023 |

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000009545242.html?share=b48f66d53fb6609a…

Kiinnostaa tuo juttu, myynnin puolelta löytyy paljon psykopaatteja ja narsisteja. Miten tämä toimi? (Mulla ei ole tunnuksia.)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta omat tunnukset, niin se toimii.

Vierailija
2/16 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan. Saatan tuntea tapauksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samjaa mieltä LOkeista, Menkää Lokit Muualle!

Vierailija
4/16 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi myös! Kertooko teoilleen motiivia?

Vierailija
5/16 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata seurata, lokkeilu lopetettiin alkuunsa!

Vierailija
6/16 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

OSTAKAA OMA LEHTI!

Vierailija
7/16 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasimme vuodesta 2000 alkaen Hesaria, hintaa tälle reilun 20 vuoden tilaukselle tuli yli 10.000 euroa.

Aiks kallis, kun samat uutiset saa muualta ja sytykkeenäkään lehti ei toimi.

Vierailija
8/16 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasimme vuodesta 2000 alkaen Hesaria, hintaa tälle reilun 20 vuoden tilaukselle tuli yli 10.000 euroa.

No mitä sitten utelet uutisia täällä!

Vierailija
9/16 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Minusta taas se euro päivässä jonka kestotilaus maksaa, on edullinen. Varsinkin kun siihen saa mm. Kuukausiliitteen jonka on aina hyvä lukupaketti. Menee se euro turhempaakin.

Vierailija
10/16 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntipäällikkö tekaisi itselleen CV:n, esiintyi itse suosittelijanaan, vaati hienon työsuhdeauton, vaihtoi oman tilinumeronsa asiakkaiden laskuihin ja esitti tekaistuja kuitteja henkilökohtaisista maksuistaan.

Hän ei suosittele muita tekemään samaa ja elää omien sanojensa mukaan nyt kunniallista elämää.

Vierailija
11/16 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyntipäällikkö tekaisi itselleen CV:n, esiintyi itse suosittelijanaan, vaati hienon työsuhdeauton, vaihtoi oman tilinumeronsa asiakkaiden laskuihin ja esitti tekaistuja kuitteja henkilökohtaisista maksuistaan.

Hän ei suosittele muita tekemään samaa ja elää omien sanojensa mukaan nyt kunniallista elämää.

EI KERROTA MAKSUMUURIN TAKANA OLEVIA JUTTUJA!

Vierailija
12/16 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaisi myös! Kertooko teoilleen motiivia?

Velkaantuminen ja luottotietojen menetys ajoi tuohon tilanteeseen.

Vierailija
13/16 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perus niljake. Myyntimiehissä tällä luonteella on varustettu 13 tusinassa. Minäminäminä!

Vierailija
14/16 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Minusta taas se euro päivässä jonka kestotilaus maksaa, on edullinen. Varsinkin kun siihen saa mm. Kuukausiliitteen jonka on aina hyvä lukupaketti. Menee se euro turhempaakin.

Eurokin päivässä on liikaa jos sisältö on silkkaa roskaa ja poliittista propagandaa. Ei tuollaista kannata lähteä rahallisesti tukemaan. Jos hesari haluaa lähteä yksityisenä firmana julkaisemaan puoluepropagandaa niin se on heidän valintansa. Minun valintani on lukea jotain muuta.

Yle taas on toinen asia kun nuo ei ole yksityinen firma eikä verovaroilla sovi ruveta tekemään työtä yhden poliittisen ideologian puolesta jos ei olla diktatuurissa. 

Eikä kiinnosta tämä myyntitykkikään. 

Vierailija
15/16 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opistoinssi luikerrellut piireihin keinoja kaihtamatta. Yllätys.

Vierailija
16/16 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perus niljake. Myyntimiehissä tällä luonteella on varustettu 13 tusinassa. Minäminäminä!

Aika harvalla sentään on noin vähän pidäkkeitä ruveta tekemään asioita jotka on selvästikin laittomia. Siis esim. tuon oman tilinumeron laittoa asiakkaiden laskuihin. Tuossahan huijataan firmaa.

Ylipäänsä myyntialan löydettyä internetin koko netti on aika lujaa vauhtia hapantumassa käsiin kun joka paikka alkaa olla ylikyllästetty valeilla, valeilla ja niiden päälle lisävaleilla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi