Mitä käytätte liukasteena/liukuvoiteena??
Tosi monet mitä kokeillu tahmaa hetken päästä ba kuivuu tai on työläitä pestä pois varsinkin silikonipohjaset? Mikä on paras peppuseksiin ??
Kommentit (59)
Oliiviöljy on parasta. Jo esileikissä öljyllä valellaan muna ja joskus lisäksi koko vartalo.
Naapurin alfamiehen spermaa suoraan putkilosta kohteeseen tuutattuna. Toimii.
Ei ole kyllä koskaan tarvinnut mitään liukkareita. Ja kakkonen on exit only.
Joitain vaihtoehtoja, joita itse olen käyttänyt, on kookosöljy, jos ei käytä kortsua. Kookoksentuoksusta plussaa. Kortsun kanssa sitten vesipohjainen KY Jelly.
Esileikki on paras liukaste. Toimii vanhemmallakin iällä yllättävän hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Esileikki on paras liukaste. Toimii vanhemmallakin iällä yllättävän hyvin.
Että siis peppukin kostuu kun on vaan esileikkiä?
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun alkaa rasvoja tarvimaan on aika lopettaa.
Kyllä. Näin on jämpti. Kuivana kakkoseen. Kakka riittää liukasteeksi.
Anaaliseksissä liukuvoidetta. Jos nainen tarvitsee liukkari pilluun naidessa, vaihdan partneria.
Ajattelisin, että jos miehellä on suuhygienia hyvässä kunnossa, niin voihan sitä ihan kielellä alkuun liukastaa naista normi sexissä. Minä olen lisäksi laittanut ACO:ta Myös ihan naisten Vagisania on koitettu, mutta tahmea se sillä on. Liukkari ei kuitenkaan kannattane laittaa paljoa kerralla. Tuntuu muuten kylmältä naisen emättimessä. Muitakin merkkejä on testattu.
Kookosöljyä kun lämmittää mikrossa sopivan lämpöiseksi niin tuntuu pillusakin miellyttävältä. Mielluummin lämpöisemmäksi kun ruumiinlämpö niin on oikeen miellyttävä kokemus. Samoin anaalissa tuntuu mukaavalta kun kaataa pyllynvakoon. Miehenikin sanoo että hyvä tunne kun kastaa kullia lämpöiseen kookosöljyyn. N.
Vaimo laittaa kookosöljypallon pilluun. Riittää luistoa koko illaksi.
Ykkösessä luonnon kiimalimaa aina ja kakkoseen tarkoitukseen sopivaa liukkaria. Aina.
Huippukivan oma liukkari on hyvä perusliukkari. Ei tahmaa ja hintalaatusuhde on kohdallaan.
Jo sarjan liukkarit on myös hyviä. Tämän sarjan makuliukkarit on oikeasti hyvän makuisia.
Öljyt (rypsi, oliivi, kaupan vauvaöljyt) toimii jos/kun kumia ei tarvitse käyttää tai sen rikkoutuminen ei haittaa.
Täällä varmaan puhutaan liukkarista vian kalun luistoa ajatellen, ei niinkään naisen hyväilyn kannalta. Voin kertoa, että kun mies hyväilee vulvaa, se on noin 100 kertaa upeampaa liukkarilla.
Orrgasmit omassa sfäärissään!
räkäisen muijan perssilmään ennekuin ujutan sisäfilettä ineen