Akateemisten oma koronaketju: VAIN akateemiset saavat kirjoittaa tähän ketjuun.
Eli keskustellaan me akateemiset koronasta keskenämme. Älä lue tai kirjoita, jos et ole akateeminen.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Amkilaiset eivät ole akateemisia. Pahoittelut, mutta tuossa on ovi.
Miten niin?
Kurko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onko AMK inssi akateeminen vai poistunko seurastanne?
Tekniikan leikkikoulu ei kelpaa.
Erittäin hyvin sanottua sieltä takaa. Tuo tyyppihän on aivan sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
onko AMK inssi akateeminen vai poistunko seurastanne?
Tiedeyliopistosta valmistuneet ovat akateemisia. AMK ei sitä ole, vaikka hyvä ja tärkeä koulu onkin.
Vierailija kirjoitti:
Minua akateemisena ihmetyttää miten työttömät ja muut köyhät valittaa että Korona kriisi ei saa vaikuttaa siihen että kela tukia maksetaan vastikkeetta sohvilla matkaaville. Miten ihmiset voivat yleisesti tajuta asioista niin vähän? Tähän ihmisten tajuamattomuuteen.
Pitäisikö meidän akateemisten sivistää aggressiivisesti kanssaihmisiä, ehkä jopa perustaa aikuisten kouluja joissa maailman tilasta kerrottaisiin ymmärtämättömille vai olla vain hiljaa ja kerätä tiedoilla me ja ymmärryksellämme rusinat pullasta?
Olen geologi ja ihmetellyt ihmisten tietämättömyyttä pitkään, esim ilmastokriisistä puhuttaessa.
Ajatelkaapa vaikka toimittajia, he elävät oudossa huhujen värittämässä todellisuudessa, asioista joista he kirjoittavat he eivät tiedä sen enempää kuin peruskoululainen mutta uho ja aatteenpalo ovat täysin heidät sokaisseet.
Ihmettelen Denialismi että asiantuntijoiden faktat voidaan oman kuplan huumassa täysin ohittaa.
Suomen sohvilla makaa paljon akateemisia työttömiä, jotka sosialistisessa kiihkossaan haluavat tuet toimitettavan suoraan sohvapöydälle
Vierailija kirjoitti:
Opettajat! Millaisin mielin olette nyt etäkoulun aikana?
Ristiriitaisin. Töitä on valtavasti, mutta olen onnellinen, että työni on turvattu. Monella ei ole. Tuntuu pahalta lukea, miten opettajia haukutaan keskustelupalstoilla, mutta niinhän tehdään aina. Pitää lopettaa lukeminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ristiriitaisin. Töitä on valtavasti, mutta olen onnellinen, että työni on turvattu. Monella ei ole. Tuntuu pahalta lukea, miten opettajia haukutaan keskustelupalstoilla, mutta niinhän tehdään aina. Pitää lopettaa lukeminen.
Minusta ihmiset nimenomaan ymmärtävät, että opettajilla on nyt rankkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ihmiset nimenomaan ymmärtävät, että opettajilla on nyt rankkaa.
Hyvä, jos niin. Omiin silmiin on osunut paljon arvostelua ja vähättelyä. Myös jotkut toimittajat ovat vartavasten keränneet ihmisiltä negatiivisia mielipiteitä. Mutta koulu jatkuu joka tapauksessa. En ole yhtään huolissani oppilaitteni puolesta, paitsi siitä, miten he jaksavat kotona uurastaa.
Amkilaiset eivät ole akateemisia. Pahoittelut, mutta tuossa on ovi.