Akateemisten oma koronaketju: VAIN akateemiset saavat kirjoittaa tähän ketjuun.
Eli keskustellaan me akateemiset koronasta keskenämme. Älä lue tai kirjoita, jos et ole akateeminen.
Kommentit (48)
Minkä verran autatte lapsianne koulutöissä näin etäopetuksen aikana?
Vierailija kirjoitti:
Minkä verran autatte lapsianne koulutöissä näin etäopetuksen aikana?
Nopeiten menee kun vaan teen itse kaikki. Menee puoli tuntia ja sitten voi keskittyä töihin.
Hyvä provo, tämä aiheuttaa raivoa aivan varmasti.
Hyvä, ettet tehnyt sitä klassikkomokaa, jota täälläkin näkee usein, että puhutaan "akateemikoista". Mitäs niitä on, parikymmentä Suomessa? Tulisi aika hiljainen ketju, koska en usko kovin monen akateemikon pööpöilevän Vauva-palstalla vapaa-ajallaan...
No, koronasta: olen huolissani. Olen katsonut läheltä, kuinka nuoret ja terveet menee liki tehohoitokuntoon taudin vuoksi. Hoitokeinoja ja rokotetta tarvitaan pikaisesti! Suomessa hidastellaan lääkkeiden kanssa. Nyt käynnistettiin satunnaistettu koe tehohoitopotilaille, toivotaan siitä hyviä tuloksia. Hydroksiklorokiniiniä ja atsitromysiiniä ei vieläkään suostuta kokeilemaan, vaikka maailmalta kantautuu siitä joka päivä lupaavia tuloksia. Kaksi halpaa ja tunnettua lääkettä, naurettavaa jahkailua olla kokeilematta vaikeaoireisille.
Terv. Lisensiaatti
Mun lapsia ei tarvii auttaa juurikaan, osaavat itse opiskella, keskiarvot on lähellä 10. Ovat 6- ja 9-luokalla.
onko AMK inssi akateeminen vai poistunko seurastanne?
En olekaan pelannut koronaa ainakaan kahteenkymmeneen vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Tekniikan leikkikoulu ei kelpaa.
no turhaan kävin nekin opiskelut sitten jos tähänkään ketjuun ei saa kirjoitella. Heihei sitten!
Nyt tarvitseisit suomen isän, Niinistön nuhteluita!
Vierailija kirjoitti:
Hyvä provo, tämä aiheuttaa raivoa aivan varmasti.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs veikkaat arvon ammattikorkeasaarelainen?
Nämähän väittävät aina, ettei vauvapalstalla käy akateemisia ihmisiä ollenkaan.
Itse en olekaan tavallinen akateeminen vaan AKATEEMIKKO.
Mä en tykkää tällaisesta jaottelusta. Iskee se korona akateemiseenkin. Ei kysele papereita etukäteen.
T. Akateeminen
Vai koronasta. Meinasinkin otsikon perusteella kysyä, että mistäs keskustellaan.
Aika koluttu aihe tällä hetkellä.