Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ihmisiä ,joilla on ase tai useampia? Minä en

Vierailija
04.04.2020 |

Tuli mieleeni näinä aikoina asia, kun juttelin miehen kans asiasta. Hänellä on työkaveri jolla on useita aseita, jtn erikoisaseita, ja maksaa tuhansia erikoiskiiksritähimestä(?) ja kymmeniä tuhansia jostain kivääristä, teettää aseen tukin käsin mittojen mukaan. Tämä oli mulle ihan uutta. Että joku edes tekee ja harrastaa tuommoista.
Ilen siis tavallinen kaupunkilainen virkanainen, maalla käyn mökillä ja siinä se.
En osaa edes ajatella että jollakin edes olisi ase. Tai ettö miksi kenelläkään pitäisi olla. Saatika vielä useita? En tajua koko hommaa.

Niin tulipa mieleeni, ettö tunteeko ihmiset paljonkin aseita omistamia, yleensä? Tai omistaako ihmiset aseita, ihsn normaalistikin?
Vai olenko mä ihan pihalla..

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaupunkilainen olen minäkin, ja tunnen ihmisiä joilla aseita. Luonnollista jos metsästää, että tarttee aseita. Mielestäni se on yksi hyvä kohde johon laittaa rahaa, mielelläni laittaisin itsekin, enemmän iloa kustomoidusta aseesta, kuin jostain turhasta. Jos siis olisi se metsästysseuran jäsenyys kortin lisäksi. On vaan nykyään mennyt aika ja energia ihan muuhun.

Vierailija
22/24 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen muutaman. Lähes kaikki harrastavat metsästystä, yhdellä on räksien ampumista varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nuita muutama kertynyt. Harrastan metsästystä. N28

Vierailija
24/24 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet ihan pihalla, 

Monessa suuremmassa kaupungissa on sen verran sellaista väkeä johon maininta kotirauhan häirinnästä, julkisesta solvaamisesta, kunnianaloukkauksesta, perättömän ja muutenkin haittaa aiheuttaman levittely, ei tehoa.

voi voi, siiten sitä joka sellaista jatkuvasti ja tahallaan trollaa, ja vielä stalkkailee ongelmiensa kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä