Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Telia lähetti ”kannettavan tietokoneen” jota en ollut tilannut!

Vierailija
04.04.2020 |

Tuli ilmoitus kahdesta paketista ja luulin että siellä olisi uusi modeemi kahdessa osassa liittymän ja laitteen muodossa, mutta ei. Avatessani paketteja kotona, huomasin että toisen paketin lähetyssaatteessa luki ”kannettava tietokone” mutta paketista paljastui lenovo tabletti ja liittymäkortti. Toisessa paketissa oli odottamani laite ja liittymäkortti samassa.
Totta kai palautan paketin ja perun liittymän/laitteen, mutta ihmettelen miksi Telia tekee tällaista! Ei ollut ensimmäinen kerta kun Telia toimittaa jotain mitä en ollut tilannut. Varmasti on ihmisiä, jotka antavat asian olla ja maksavat sitten hyvässä lykyssä kaksi vuotta laitetta ja liittymää jota eivät ole edes tilanneet. Suututtaa tällainen pakkomyynti. Muilla vastaavaa kokemusta Teliasta tai jostain toisesta operaattorista? Tarkkana saa olla, ettei tule lypsetyksi.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teliallakin on nyt epätoivoista.

Vierailija
2/11 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tarjottiin alkuviikosta Telialta päivitettyjä liittymiä ja reititintä siihen kylkeen. Sanoin että en tilaa mitään mutta tarjouksen voi kirjallisena laittaa. Myyjä lupasi näin tehdä.

Tarjousta ei ole näkynyt mutta sen sijaan toissapäivänä tuli ilmoitus että "tilauksesi on lähetetty" ja eilen oli paketti postissa. Kyllä v**uttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat niin ovelia. 

Vierailija
4/11 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole tilannut mitään, niin hehän lähettivät sinulle lahjan. Kysäisepä kuluttaja-asiamieheltä että mikä on homman nimi.

Vierailija
5/11 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole tilannut mitään, niin hehän lähettivät sinulle lahjan. Kysäisepä kuluttaja-asiamieheltä että mikä on homman nimi.

14 päivän palautusoikeus on, jonka jälkeen katsotaan kaupat tehdyiksi.

Vierailija
6/11 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ovat niin ovelia. 

Suorastaan roistoja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
7/11 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli ilmoitus kahdesta paketista ja luulin että siellä olisi uusi modeemi kahdessa osassa liittymän ja laitteen muodossa, mutta ei. Avatessani paketteja kotona, huomasin että toisen paketin lähetyssaatteessa luki ”kannettava tietokone” mutta paketista paljastui lenovo tabletti ja liittymäkortti. Toisessa paketissa oli odottamani laite ja liittymäkortti samassa.

Totta kai palautan paketin ja perun liittymän/laitteen, mutta ihmettelen miksi Telia tekee tällaista! Ei ollut ensimmäinen kerta kun Telia toimittaa jotain mitä en ollut tilannut. Varmasti on ihmisiä, jotka antavat asian olla ja maksavat sitten hyvässä lykyssä kaksi vuotta laitetta ja liittymää jota eivät ole edes tilanneet. Suututtaa tällainen pakkomyynti. Muilla vastaavaa kokemusta Teliasta tai jostain toisesta operaattorista? Tarkkana saa olla, ettei tule lypsetyksi.

Kuulostaapa erikoiselta että tabletti + liittymä olisi lähetetty ilman tilaamista. Huomasitko sähköpostissasi tai telia.fi -sivuilla tilausvahvistusta? Se olisi pitänyt tulla ennen saapumisilmoitusta.

Entä olitko mitä kautta asiakaspalveluumme yhteydessä kun tilasit tuon uuden modeemin? Jos asioit chatin kautta, pitäisi keskustelu tallentua telia.fi omille sivuille, josta voit sen tarkistaa mitä keskustelu on pitänyt sisällään. Jos taas olet ollut yhteydessä puhelimitse, voidaan sekin toki selvittää mitä olette asiakasneuvojan kanssa keskustelleet. Laita ihmeessä meille viestiä vaikka sivuiltamme löytyvällä yhteydenottolomakkeella niin selvitetään tuon tilauksen taustat. 

//Merja

Mikä on Telia Partio? Lue lisää täältä ja anna meille palautetta.

Vierailija
8/11 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telia huijaa ja valittaja kulutraja-asiamiehelle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijarifirma yrittää saada laskutettavaa

Vierailija
10/11 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulta kuulostaa. Olen joskus aikoinaan ottanut Telia-tv:n. Ollut tarpeeton jo pari vuotta, kun tytär muutti pois kotoa. Lopettaminen ei niin vain onnistukaan. Ensin kusettivat että pelkkä netti on saman hintainen. Tyhmyyksissäni uskoin. Nyt kun uusi sopimuskausi alkoi, yrittivät vielä nostaa hintaa. Lopulta uhkailtuani, että otan sieltä, mistä saan pelkän langattoman netin, sain sovittua pelkän netin hiukan alempaan kk-hintaan. Lasku tulee, on täsmälleen sama kuin ennenkin. Soitan asiakaspalveluun ja kuulen että hinta koostuu langattomasta netistä ja Telia-tv:stä. Meni hermo. Sori siitä. Mutta toivottavasti auttoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle Telia lähetti kaksi modeemia. Valitettavasti kumpikaan ei toiminut eli saamani tunnukset eivät "avanneet linjoja" kummallakaan. Palautin molemmat vain saadakseni kuulla, että rahojani saankin sitten odotella useamman kuukauden.

Nyt on Elisan netti.