Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jollekin oikeasti etätyö rasite

Vierailija
04.04.2020 |

Työnantaja väittää niin että monelle on. Varmaan eivät luota pätkääkään. En nimittäin ymmärrä. Itse saan kotona aikaiseksi paljon enemmän ja olen tehokkaampi kuin avokonttorin hälyssä. Miksi tätä ei arvosteta? Antaisi mahdollisuuden niille joille tämä toimii.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei ne lapset pitkään pieniä ole, viimeistään kun ovat kouluiässä niin ovat päivät koulussa ja illat kaverien kanssa. Ja käythän sä töissä, siellä on aikuista seuraa kun lapset on hoidossa päivät. Ehdottomasti kannattaa tehdä lapsia!!!"

LOL 😂. In your faces mammabitches!

Oletko kenties itse äidilläsi etätöissä? Vai jsranteenissa olevan vsnhuksen ruoja-apuna? Vai oletko töissä ollenkaan?

Vierailija
22/23 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kotona kolme etätyöskentelijää, kodin verkko on välillä lujilla, kun valokuitua ei vielä ole.

Molemmilla aikuisilla on töissä omat huoneet, kunnon työpöydät ja tuolit. Lisäksi on kunnon näytöt. Työolosuhteita ja työkavereita on ikävä. Teini ikävöi kavereitaan ja opettajia. Nykyiset koulutunnit ovat lähinnä Wilman kautta tulleiden tehtävälistojen purkua, tehtäviä on huomattavan paljon verrattuna eri kouluissa oleviin kavereihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä viihdyn etätöissä. Minulla on sähköpöytä, tuplanäytöt, ergohiiri, hyvä työtuoli. Saan paljon enemmän aikaan kuin avotoimistossa. Työni on sellaista, että mikään sohvalla makailu ei onnistu, vaan tietyt asiat on pakko tehdä tiettyjen aikataulujen puitteissa. Minun ei tarvitse kuunnella ilkeää juoruilua. Työtyytyväisyys on kasvanut todella paljon. Meillä onneksi sallitaan etätyöt ilman koronaakin, joten jatkossa tulen käymään toimistolla vain silloin, kun on pakko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi