Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Leonardo DiCaprio deittailee vain 21v alusvaatemalleja?

Vierailija
03.04.2020 |

Eikö hän saa parempaa, siis ikäistään aikuista naista? Joutuuko raukka tyytymään näihin rimpuloihin tyttösiin? Luulisi että filmitähti saa muutakin.

Kommentit (107)

Vierailija
81/107 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammoilla käy itsetunnon päälle kun tasokas filmitähti kelpuuttaa vain nuori herkkupeppuja. Katkeruuspäissään sitten syyttävät homoksi, vaikka tosiasia on että DiCaprion elämäntyyli on vaan karu todiste siitä, että nainen on seksikkäimmillään nuorena ja kauniina ja mies vastaavasti rikkaana ja komeana ja kuuluisana.

Vierailija
82/107 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi koira nuolee omia vehkeitään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/107 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hänellä on siihen mahdollisuus.

Vierailija
84/107 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hän voi. 

Jokainen mies tekisi niin, jos vaan resurssit riittäisi.

Vierailija
85/107 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oma käksitykseni on että noin 80% kaikista näyttelijöistä on ho-moja, mutta joutuvat työn takia pysymään kaapissa. Agentit ja elokuvayhtiöt-painostaa tähän, tai sitten he itse tajuavat ettei töitä tule enää jos tulisi kaapista ulos. Agentit järjestää nää toisilleen pareiksi gaaloihin, ja tapahtumiin joissa heitä kuvataan. Miltä se nyt näyttäisi jos Leo olisi istunut poikakaverinsa kanssa Oscreissa eturivissä? Viimeksi otti äidin mukaansa.

Ja sama naisissa muuten. Huvikseni tässä googletin Kevin Spacey dating, ja kuvissa näkyi hänen "deittailleen" useita Hollywood naisia, (joista useista on huhuja että ovat myös lesboja). Spaceyhän tuli viime vuonna ulos kaapista.

Spaceyn homous on ollut yleisessä tiedossa jo 90-luvulta ja siitä on ollut kuvia jossa nuorten miesten kanssa peuhaa kadulla. Spaceyhan ei ole missään vaiheessa tullut itse kaapista mutta media hänet paljasti kun tuli näitä metoo-juttuja. DiCaprion "homoudesta" ei ole yhtään mitään viiitteitä muuta kuin "joidenkin jenkkihomopiirien" (kuten yllä kuvataan) fanifiktiot ja toiveajattelu. Se, että kaikki miehet ei halua sitä perhearkea jonkun ikäisensä plösön kanssa on kova pilleri nieltäväksi näköjään.

Vierailija
86/107 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää jos olisitte itse Leonardon saappaissa. Ympärillä pyörii jatkuvasti naisia pyrkimässä hyötymään hänen julkisuudestaan ja rahoistaan. Hän tietää että yksinkään niistä naisista ei olisi kiinnostunut hänestä ilman hänen asemaansa ja statustaan. Hänen persoonnallisuudella ja sielullaan ei ole mitään merkitystä. Hän on pelkkä väline naisille. Naiset ovat mielin kielin niin kauan kuin hänestä on heille hyötyä.

Luulen että hän on vähän kyyninen ja katkera kun ei voi oikeasti luottaa yhteenkään naiseen joka on kiinnostunut hänestä. Sen takia hänkään ei varmaan välitä muusta kuin naisen "pinnallisesta" arvosta eli kauneudesta ja nuoruudesta kun naiset näkevät hänet pelkkänä julkkislompakkona.

Hän vaan valkkaa ulkonäön perusteella seuraavan naisen eikä kemialla tai millään yhteenkuuluvuudella ole merkitystä.

Ihan mahdollista. Mutta voisi myös kuvitella, että muut julkkisnaiset, kuten vaikkapa näyttelijäkollegat, eivät ehkä niin herkästi yritä hakea hyötyä hänestä, koska heillä menee hyvin omastakin takaa. Ja kuvausten aikaan sitä ehtii myös tutustua toiseen. Näyttelijöiden välille syntyy jatkuvasti romansseja, joista osa johtaa avioitumiseen asti.

En kuitenkaan muista, että Leonardo olisi koskaan tapaillut ketään näyttelijää, vaikka on tavannut ainakin ulkoisesti upean näköisten naisia paljonkin filmiteollisuuden parissa.

Vierailija
87/107 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leo oli 4 v yhdessä Gisele Budchenin kanssa, taitaa olla pisin suhde ja tunnetuin Leon naisista. Mick Jaggerilla ja Dannyllä on 50 v nuoremmat naiset.

Vierailija
88/107 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oma käksitykseni on että noin 80% kaikista näyttelijöistä on ho-moja, mutta joutuvat työn takia pysymään kaapissa. Agentit ja elokuvayhtiöt-painostaa tähän, tai sitten he itse tajuavat ettei töitä tule enää jos tulisi kaapista ulos. Agentit järjestää nää toisilleen pareiksi gaaloihin, ja tapahtumiin joissa heitä kuvataan. Miltä se nyt näyttäisi jos Leo olisi istunut poikakaverinsa kanssa Oscreissa eturivissä? Viimeksi otti äidin mukaansa.

Ja sama naisissa muuten. Huvikseni tässä googletin Kevin Spacey dating, ja kuvissa näkyi hänen "deittailleen" useita Hollywood naisia, (joista useista on huhuja että ovat myös lesboja). Spaceyhän tuli viime vuonna ulos kaapista.

Spaceyn homous on ollut yleisessä tiedossa jo 90-luvulta ja siitä on ollut kuvia jossa nuorten miesten kanssa peuhaa kadulla. Spaceyhan ei ole missään vaiheessa tullut itse kaapista mutta media hänet paljasti kun tuli näitä metoo-juttuja. DiCaprion "homoudesta" ei ole yhtään mitään viiitteitä muuta kuin "joidenkin jenkkihomopiirien" (kuten yllä kuvataan) fanifiktiot ja toiveajattelu. Se, että kaikki miehet ei halua sitä perhearkea jonkun ikäisensä plösön kanssa on kova pilleri nieltäväksi näköjään.

Spacey  tuli ITSE ULOS kaapista raisk aus syytösten yhteydessä, ja SANOI ITSE ETTÄ ON PÄÄTTÄNYT KERTOA JULKISESTI ETTÄ ON HOMOSEK SUAALI. 

Leo on tunnettu gay piireissä, jo kauan sitten, ei ole edes mikään salaisuus. Sori sulle, jos haaveesi kaatui tulevasta aviomiehestäsi...LOL.

Vierailija
89/107 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leo oli 4 v yhdessä Gisele Budchenin kanssa, taitaa olla pisin suhde ja tunnetuin Leon naisista. Mick Jaggerilla ja Dannyllä on 50 v nuoremmat naiset.

insidereiden kertomaa Leosta: https://www.datalounge.com/thread/16578637-leonardo-dicaprio-lukas-haas

Vierailija
90/107 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

insidereiden kertomaa Leosta: https://www.datalounge.com/thread/16578637-leonardo-dicaprio-lukas-haas

Juoruja. Ihan samaa tasoa kun työpaikan kahvipöydässä. Joistain tyypeistä halutaan väkisin vääntää jotain ikävää, vaikka ihan sen takia että ei ole yrityksistä huolimatta päässyt juoruttavan lähipiiriin tms.

Vierailija
91/107 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään vikaa, mutta se on outoa että heti kun se kumppani täyttää 25v tulee ero ja taas uusi tilalle

Vierailija
92/107 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leosta on liikkunut pitkään juoruja, että hän on ihan surkea ja itsekäs pano. Ehkei moni nainen viihdy pitkään hänen kanssaan, jos haluaa nautinnollisen seksielämän. Lähinnä nuoret likat suostuu moiseen, jos totta.

https://www.elitedaily.com/entertainment/leonardo-dicaprio-lazy-sex/153…

Vierailija
93/107 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää jos olisitte itse Leonardon saappaissa. Ympärillä pyörii jatkuvasti naisia pyrkimässä hyötymään hänen julkisuudestaan ja rahoistaan. Hän tietää että yksinkään niistä naisista ei olisi kiinnostunut hänestä ilman hänen asemaansa ja statustaan. Hänen persoonnallisuudella ja sielullaan ei ole mitään merkitystä. Hän on pelkkä väline naisille. Naiset ovat mielin kielin niin kauan kuin hänestä on heille hyötyä.

Luulen että hän on vähän kyyninen ja katkera kun ei voi oikeasti luottaa yhteenkään naiseen joka on kiinnostunut hänestä. Sen takia hänkään ei varmaan välitä muusta kuin naisen "pinnallisesta" arvosta eli kauneudesta ja nuoruudesta kun naiset näkevät hänet pelkkänä julkkislompakkona.

Hän vaan valkkaa ulkonäön perusteella seuraavan naisen eikä kemialla tai millään yhteenkuuluvuudella ole merkitystä.

Olet väärässä. Leo on komea, kuuluisa, karismaattinen, vaikutusvaltainen ja rikas. Kaikki ovet aukeavat hänelle. Suurimmalle osalle naisista riittää yksi ainoa piirre noista.

Moni ottaa komean mutta köyhän ja tyhmän miehen. Joillekin kelpaa komea ja ikänsä työttömänä ollut. Joillekin taas kelpaa susiruma mutta rikas ja huonokäytöksinen.

Ihan kukkua että Leo tietää ettei hän omana itsenään kelpaa kenellekään. Kyllä kelpais ihan kenelle vaan.

Vierailija
94/107 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaunis mutta köyhä mies.

Ihana käpertyä kainaloon..ihonsa tuoksuu hyvältä.

Jos on ilman vaatteita...niin voiih sitä silmän iloa.

Eikä menny rahaa yhtään:)

Vierailija
95/107 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska hän voi. 

Jokainen mies tekisi niin, jos vaan resurssit riittäisi.

No ei nyt noinkaan. Eivät ihmiset ole kaikki samasta muotista tehty. On miehiä, jotka kaipaavat pitkää suhdetta vaikka olisi mahdollisuus vaihtaa naisia kuin sukkia. Mutta yhtälailla on myös miehiä, jotka vaihtavat naisia kuin sukkia, koska haluavat ja pystyvät.

Onhan Hollywoodissa myös komeita ja rikkaita, joilla ei ole samanlaista tapaa ollut. Esimerkiksi nyt vaikkapa Pierce Brosnan, joka takuuvarmasti olisi voinut elää samalla tavalla niin halutessaan.

Vierailija
96/107 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spacey  tuli ITSE ULOS kaapista raisk aus syytösten yhteydessä, ja SANOI ITSE ETTÄ ON PÄÄTTÄNYT KERTOA JULKISESTI ETTÄ ON HOMOSEK SUAALI. 

Leo on tunnettu gay piireissä, jo kauan sitten, ei ole edes mikään salaisuus. Sori sulle, jos haaveesi kaatui tulevasta aviomiehestäsi...LOL.

Sellaset fantasiat siellä. "Tunnettu gay-piireissä". Kyllähän noita satuja voi jokainen itsekseen keksiä, mutta ei se tee niistä yhtään sen uskottavampia vaikka kirjoittaisit ISOIN KIRJAIMIN.

Vierailija
97/107 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bar Rafaeli oli pidempiaikaisin.

Vierailija
98/107 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs ois samanlainen lompakko,niin ottasin aina vaan 18 vuotiaita, ainaku vanhenee niin uus tilalle.

t.setämies 46v.  (ei sitä naisten kans jaksa tehdä mitään seksiä lukuunottamatta tässä iässä muutenkaan)

Vierailija
99/107 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen mies varmaan tekisi kuten Leo. Miehiä ei oikeasti kiinnosta muu kuin pinta.

Riittää että nainen on luonteeltaan edes siedettävä jos ulkokuori on kunnossa.

Toisaalta kyllä ihmettelen että miten ihmeessä keski-ikäinen ihminen jaksaisi aina pyöriä parikymppisten kanssa? Olen itse 27 ja jo tässä iässä noin parikymppiset vaikuttavat niin epäkypsiltä.

Vierailija
100/107 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks mä olen aina ajatellut, että se tykkää miehistä ja nämä on kulissia?

Koska se on mitä todennäköisimmin totuus. Entäpä joku Hugh Hefner ja mikä se olikaan se Las Vegasissa asuva pokeriammatilla miljonääriksi tullut heppu, joka pyörittää nuorten naisten haaremia median mukaan. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme