Miksi Leonardo DiCaprio deittailee vain 21v alusvaatemalleja?
Eikö hän saa parempaa, siis ikäistään aikuista naista? Joutuuko raukka tyytymään näihin rimpuloihin tyttösiin? Luulisi että filmitähti saa muutakin.
Kommentit (107)
Säälittää. Toivottavasti joskus vielä löytää kunnon naisen.
Joku vähän aikuisempi ei sellaista miesvauvaa kauan jaksaisi katsella. Nuoren julkisuudenkipeän saa helposti. Ja voi myös jättää ennen kuin se huomaa, miten tylsämielinen Leonarttu todellisuudessa on.
Vierailija kirjoitti:
Säälittää. Toivottavasti joskus vielä löytää kunnon naisen.
Hän tuskin sääliäsi kaipaa.
Ei varmasti pöllömpää elämää. En tosin vaihtaisi häntä 41vuotiaaseen naiseeni joka on mielestäni täydellinen.
Jaa-a. Miksi ihminen joka voi syödä aina kaviaaria syö aina kaviaaria eikä joskus eineslihapullia?
Vierailija kirjoitti:
Joku vähän aikuisempi ei sellaista miesvauvaa kauan jaksaisi katsella. Nuoren julkisuudenkipeän saa helposti. Ja voi myös jättää ennen kuin se huomaa, miten tylsämielinen Leonarttu todellisuudessa on.
Eli Leonardo ei ole mielestäsi siis riittävän tasokas tasokkaille naisille. Niinhän minä vähän arvelinkin.
Kyllä minäkin noin tekisin, jos olisin Leonaardi
Varmasti deittailisi nuorempiakin, jos se olisi sosiaalisesti hyväksyttävää. Ehkä psrempi kysymys onkin: miksi 21-vuotiaat alusvaatemallit suostuvat deittailemaan Leonardoa? Onhan siinä toki rahallisia etuja ja näkyvyyttä, jos niitä kaipaa, mutta itseäni ainakin häiritsisi Leon track record nuorten naisten suhteen. "Rakkaus" kuihtuu aina muutamassa vuodessa ja tilalle uusi miltei identtinen mamma...
Mutta minä nyt katolisena säästelenkin itseäni avioliittoon, eikä tuollainen tuuliviiri tulisi kysymykseenkään deittailumielessä. :D
On varmaan aivan sattumaa, eikä liity mitenkään mihinkään.
Leo tykkää nuorista, kauniista ja timmeistä likoista. Mikäs siinä, sillä on siihen varaa. Kai ne likatkin siitä jotain hyötyy, luulisin 🙄
Leo on niin nuorekas, ettei ikäisensä naiset usko hänen ikää ja joutuu sitten nuorempien kanssa hengamaan.
Koska se voi. Ja on ilmeisesti tarpeeksi tyhjäpää itsekin,
Suhteet perustuu fyysiseen vetovoimaan. Leolla tuskin on muita intressejä asettua aloilleen.
Hän ei ole kasvanut aikuiseksi. Sääli.
Miks mä olen aina ajatellut, että se tykkää miehistä ja nämä on kulissia?
Koska voi :) Ja toivottavasti on älynnyt sterilisaation itselleen teetättää.