Kesällä alkaa seitsemäs vuosi ilman miestä.
Juhuu ☹️
Ottaa aivoon lukea kun tutut hehkuttavat kumppaneitaan tai deittejään. Sitten pitäisi iloita heidän puolestaan.
Kyllä. Olen kade.
Kommentit (41)
Olin sinkkuna 7-8 vuotta edellisen suhteen päättymisen jälkeen ennen kuin tapasin nykyisen puolisoni.
Vierailija kirjoitti:
Olen naimisissa, eikä kumppani tai kukaan muukaan kiinnosta vähääkään.
Miksi tätä peruutetaan?
Onko se jotenkin hienoa ettei oma kumppani kiinnosta yhtään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tätä peruutetaan?
PEUKUTETAAN. Kiva autocorrect.
Vierailija kirjoitti:
Juhuu ☹️
Ottaa aivoon lukea kun tutut hehkuttavat kumppaneitaan tai deittejään. Sitten pitäisi iloita heidän puolestaan.
Kyllä. Olen kade.
Parahin neito, älä sa toivoasi menetä sillä tilanteesi ei ole paha. Sitten kun lopetat vuosien laskemisen olet vasta menettänyt toivosi :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Viisi vuotta ilman. Olen jo yli viisikymppinen ja seksiä kaipaan todella harvoin, elämän jakavaa kumppania useammin. Mutta en enää usko sellaista kohtaavani. Hyvä näinkin, en valita. Tuntuu vain pahalta lukea miten moni yksinäinen kaipaa kumppania.
Tällä palstallahan on päätelty että ongelma on miehissä: ne on niin paskoja ettei nykynäisille kelpaa.
Muuttukaa miehet jotta kelpaatte prinsessoillenne, elämänne ei ole elämisen arvoista ilman naista ja sen ratkaisu on vain ja ainoastaan teidän käsissänne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tätä peruutetaan?
Monella naisella sama tilanne, lapset kun on saatu, tajutaan että se oli se beta-miehen rooli, parempaa seksiä siltä toiselta sai mutta kun se antoi lahjaansa kaikille muillekin.
Jos olisi vähän nuorempi niin kävisi vielä flaksi, mutta nyt on myöhäistä. Nooh muutama vuosi... kun lapset laitetaan kouluun, laitetaan myös ukko pihalle. Elarit ja valtion avustukset riittää korvaamaan sen, helposti.
Mulla yhdeksäs. Vielä en luovu toivosta.
N26
Onnittelut ap:lle hyvästä putkesta. Jatkukoot se toiset seitsemän.
Sama homma. Täytän 30v kuukauden päästä.
Sama homma täytän 35. Olen kyllä deittaillut, mutta milleniaalimiehiä ei ilmeisesti kiinnosta sitoutua varsinkaan äiti-ihmiseen. Leijonan osan seitsemästä vuodesta olen tehnyt töitä kovasti ja miehet eivät ole olleet edes mielessä muuta kuin seksin takia, mutta nyt kun työtahti vähän rauhoittunut olen alkanut enenevissä määrin kokkailla kotona pitkän kaavan mukaan ja oishan sitä kiva syödä hyvin ja kutea aamulla pitkään jonkun mielenkiintoisen tyypin kanssa, kun lapsi isällään; mutta uskon tämän olevan haihattelua kun mietin tämän hetkisiä sinkkumarkkinoita.
Minä olin sinkkuna 3kk.Kävin sinä aikana 7 kertaa treffeillä ja sitten natsasi. Elämä ilman naista ei kyllä ole elämää ollenkaan. Olen erittäin onnellinen tällä hetkellä ja sitä on kestänyt jo yli 2vuotta.
Onnittelut!
- seitsemän miesdraamavapaata vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Sama homma täytän 35. Olen kyllä deittaillut, mutta milleniaalimiehiä ei ilmeisesti kiinnosta sitoutua varsinkaan äiti-ihmiseen. Leijonan osan seitsemästä vuodesta olen tehnyt töitä kovasti ja miehet eivät ole olleet edes mielessä muuta kuin seksin takia, mutta nyt kun työtahti vähän rauhoittunut olen alkanut enenevissä määrin kokkailla kotona pitkän kaavan mukaan ja oishan sitä kiva syödä hyvin ja kutea aamulla pitkään jonkun mielenkiintoisen tyypin kanssa, kun lapsi isällään; mutta uskon tämän olevan haihattelua kun mietin tämän hetkisiä sinkkumarkkinoita.
= eli et ole ollut ilman miestä. Olet korkeintaan ollut ilman parisuhdetta.
Njaa, minulla taas 39. vuosi ilman naista.
Yhdeksänkymmentä luvulla oli minulla pari suhdetta. Kakstuhatta luvulla etsin ja toivoin löytäväni ja hiljaista on ollut, vain muutamat treffit.
Ykköselle: Juu, on pitkä aika ja kyllähän sitä on ollut vaikea kestää, mutta minkäs teen.
Mulla on 6 vuotta kun edellisen kerran seurustelin. Sekin "suhde" kesti neljä viikonloppua. Eihän oikea suhde ollut vaan olin vain kuukausi sitten pitkästä suhteesta eronneen naisen laastari. Treffeillä olen käynyt joitakin kertoja ja ollut yksi yhdenyön juttu. Parisuhteessa olevat valittavat usein kaikesta mutta kai siinä unohtuu miten onnellista on olla suhteessa noin keskimäärin.
Minä pidän uusien sukupuolikumppanien , tyttöjä < 25v määrän normaalina noin 120 vuodessa, koronasta huolimatta.
Silloin jää voimia myös puolisolle käytännössä joka päivä.
M 55
Bangkok
Mulla alkaa seitsemäs vuosi ilman seksiä, vaikka mies on.
Vierailija kirjoitti:
Mulla alkaa seitsemäs vuosi ilman seksiä, vaikka mies on.
Minulle riittäisi 7 seksitöntä viikkoa ja se olisi siinä.
N. 47
Alkoi juuri kahdeskymmenesyhdeksäs vuosi ilman naista :(