Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kollega alkanut viestittelemään yhtäkkiä?
03.04.2020 |
Mitähän meinaa.. naimisissa oleva mies on alkanut ottamaan yhteyttä niin työajalla kuin työajan ulkopuolella. Siis ihan sellaista kaverillista juttua. Onko normaalia ja kuvittelenko vain liikoja?
Olen itse huomattavasti nuorempi nainen.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Romanssia pukkaa.
Romanssi varatun työkaverin kanssa on ehkä huonoin idea koskaan. Ap on nuori, voi hyvinkin haitata omaa urakehitystä, jos alkaa vanhemman miehen kanssa vehtaamaan. Monesti päättyneestä työpaikkaromanssista kärsii eniten nainen. Usein joutuu vaihtamaan työpaikkaa savustuksen vuoksi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Juuri näin! Itse olin useita vuosia sitten 28-vuotias sinkku ja etsin elämänkumppania. Tutustuin yhteisen harrastuksen kautta aivan ihanaan nelikymppiseen naimisissa olevaan mieheen. Mies selkeästi viestitti haluavansa läheisempää tuttavuutta. Piti pitää pää kylmänä ja kylmettää omat tunteet. Ei mulla ollut aikaa hukattavaksi tollaisiin säätöihin, miksi olisin halunnut jäädä toiseksi naiseksi? Olis voinut jäädä aito kumppanuus ja lapsihaaveet unelmiksi. Tutustuinkin hassua kyllä saman harrastuksen kautta omanikäiseen sinkkuun mieheen. Yhdessä ollaan oltu yli neljä vuotta ja odotetaan ensimmäistä lasta. Hyvä etten tuhlannut aikaani varattuihin, olis voinut jäädä tämä suhde kokematta.