Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini täyttää 50v, mitä lahjaksi?

Vierailija
03.04.2020 |

Tarkoituksena oli ostaa matka, mutta nyt suunnitelmat meni uusiksi. Toisena olisi käynti hoitolassa ja ravintolassa, sekin on off limits. Ideoita?
Äiti ei käytä koruja tai kelloja, hajuveden ja laukun vein pari kk sitten.
Joku lahja joka sopisi pyöreitä täyttävälle naiselle.

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täytän kohta 50 ja haluaisin lahjakortin, jolla voisin ostaa liput vaikka jollekin keikalle, teatteriin tai festareille. 

Vierailija
22/91 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kivat tossut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin ikionnellinen kirjakaupan lahjakortista. Saa olla isokin 🥰

A4? A3?

Vierailija
24/91 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä. Olen miettinyt timanttisormusta kaiverruksella... voitaisiin osallistua sisarusten kanssa. Mitä mieltä olette tällaisesta?

Äitini on hyvin vaatimaton ihminen, ja pyhittänyt koko elämänsä ja vapaa-aikansa lapsilleen ja lapsenlapsilleen. Täten ei oikein edes harrasta mitään (paitsi koronaviruksesta panikointia), asuu 200km päässä, enkä uskalla lähteä heille, koska pelkään vanhan isäni tartuttamista (käymme yhä töissä).

Vierailija
25/91 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riipuu ihan siitä, mistä äitisi pitää ja mitä hän harrastaa. Me muut emme sitä voi tietää.

Itse haluaisin 50-vuotislahjaksi vaikkapa hierontalahjakortin tai etukäteismaksut liikuntahallille, jossa käyn. Myös itse valitsemani korut olisivat ihan kivoja tai sitten sellainen käsilaukku, jota olen katsellut jo pitkään.

Vierailija
26/91 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä täytän kohta 50 ja haluaisin lahjakortin, jolla voisin ostaa liput vaikka jollekin keikalle, teatteriin tai festareille. 

Mä sain noita kun täytin viime vuonna 50, olivat todella mieluisia!

Vierailija
27/91 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivoisin vain, että lapset tulisivat kahville. En halua tavaraa enkä matkoja. Paras lahjani ovat lapset ja lapsenlapset. Mutta me kaikki olemme erilaisia.

Vierailija
28/91 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle illallinen pitkän kaavan mukaan hyvässä ravintolassa läheisten kanssa, kiitos!

Toinen kiva olisi personal trainer -lahjakortti. 

Lahjakortit hoitoihin ja kylpylöihin on niin tylsiä, jos sinne joutuu yksin menemään "hemmoteltavaksi" ja se hoitaja on yleensä joku muka ihania tuotteita tyrkyttävä myyntihenkinen puhekone.  

t. 50-vuotias 

Vierailija
29/91 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän 50 myös ja oikeastaan edellisistä ehdotuksista ei ollut minulle mitään mieleistä.

Eli pitää tuntea lahjan saaja. En halua materiaa enkä niitä pirun lahjakorttia liikkeisiin.

Minulle olisi mieluinen vaikka suursiivous lapsieni kanssa yhdessä toteutettuna.

Eipä kyllä taida olla juhlamieltä elämässä muutenkaan tällä hetkellä eikä tarvitse odottaa tyttären osalta mitään.

Vierailija
30/91 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon päristin vanhuudenpäiviä piristämään. Ehkä liukkaria myös iso puteli mukaan, vanha torttu on kuiva luonnostaan.

Vierailija
31/91 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tenapakkaus.

Vierailija
32/91 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkeistä. Olen miettinyt timanttisormusta kaiverruksella... voitaisiin osallistua sisarusten kanssa. Mitä mieltä olette tällaisesta?

Äitini on hyvin vaatimaton ihminen, ja pyhittänyt koko elämänsä ja vapaa-aikansa lapsilleen ja lapsenlapsilleen. Täten ei oikein edes harrasta mitään (paitsi koronaviruksesta panikointia), asuu 200km päässä, enkä uskalla lähteä heille, koska pelkään vanhan isäni tartuttamista (käymme yhä töissä).

Kirjoitit aloituksessa, että "äiti ei käytä koruja tai kelloja" ja nyt, että hän on vaatimaton ihminen. Miksi sitten timanttisormus, jos hän on aina kotona eikä edes harrasta mitään kodin ulkopuolella?

Vierailija
33/91 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni toivoisin laadukkaat (eli kalliimmat kuin raaskin itse ostaa) ulkoiluvaatteet ja polkujuoksukengät sekä kaikkia kivoja retkeilytarvikkeita. 

Vierailija
34/91 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tällaisena aikana olisi viisainta antaa lahja tässä ja nyt eikä joskus tulevaisuudessa. Tulevaisuudesta emme tiedä, mitä se tuo tullessaan. Maalaamatta piruja seinälle totean vain, että nyt lahjan antaja sekä saaja ovat hengissä, mutta ovat sitten joskus, kun tämä tautinen aika vaihtuu taas normaaliin.

Vierailija
35/91 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi matkaa ei voi antaa lahjaksi? Ajattelitko että hän ottaisi äkkilähdön jonnekin ilman koronatilannetta? Voihan sinne matkalle lähteä vaikka ensi keväänä.

Vierailija
36/91 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasikulho tekohampaita varten.

Vierailija
37/91 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin iloinen lahjakortista johonkin hyvään tavarataloon, vaikka Stokka tai Sokos. Ostaisin itse, mitä haluaisi+ tosi kaunis kukkakimppu.

Vierailija
38/91 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei käytä koruja, älkää ostako koruja. Minä en käytä ja kaikki korut, joita olen lahjaksi saanut, on korurasiassa ja sekin on nyt varastossa. Miksi ihmeessä kallis sormus ihmiselle, joka ei koruja käytä? Kai mä lasten mieliksi voisin tuollaista käyttää kun ovat paikalla, mutta tylsää se on mielistellä lahjalla, jota ei normaalisti tykkää käyttää.

Vierailija
39/91 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan matkan antaa vaikka omatekemänä "lahjakorttina" ja käyttää sen sitten myöhemmin.

Ja lisäksi jotain pienempää, jota voi nauttia nyt heti.

Vierailija
40/91 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso osa lahjakorteista jää käyttämättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän