Kipu luissa! Onkohan koronaa?
Kipu ei siis ole nivelissä vaan ihan luissa tuntuu, pahin säärissä ja reisissä. Muutaman päivän tuntunut. Tosi inhottavaa. Koskaan ei ole tällaista tunnetta ollut. Koronaa, leukemiaa, flunssaa? En kehtais tk:ta nyt kuormittaa sinne soittelemalla, kun mitään muita oireita ei ole.
Kommentit (10)
Itselläni oli tuollainen flunssa helmikuussa, en tiedä mitä oli mutta influenssatesti negatiivinen.
Voi olla, juuri noi ovat niitä lihas ja nivel kipujen oireita.. Kaikille ei välttämättä nouse edes kuumetta. Olisi suositeltavaa nyt varalta pysyä kotona, että ei mahdollisesti tartuta muita..
Mulla oli jo viikkoja sitten, luu- nivel -lihaskipuja,sillon vielä koronan pääoireina jankutettiin ainakin Suomessa vaan yskää ja kuumetta joten vasta jälkeenpäin tajusin et olikohan toi nyt se korona. ja just kun on monia muitakin flunssa- ja influenssapöpöjä liikenteessä samaan aikaan nii neipä tuota voi ilman testausta tietää
Leukemia se on. Luultavasti aggressiivinen, jos kerran tunnet jo kipua.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni oli tuollainen flunssa helmikuussa, en tiedä mitä oli mutta influenssatesti negatiivinen.
sama juttu. Influenssan tyyppiset oireet (korkea kuume, kuiva yskä, ei nuhaa, järkyttävä päänsärky ja sellaiset luustokivut joita en ole kokenut koskaan aiemmin). Influenssatesti negatiivinen. Tauti kesti viitisen vuorokautta ja olin todella kipeä. Toivuttuani olin kauan hyvin heikko ja voipunut. Tämä siis maaliskuun 9. päivä alkaen. Nyt olen ruvennut miettimään, saattoiko olla korona kyseessä?
Uppista. Kertokaa oireistanne muutkin, jotka epäilette ehkä sairastaneenne jo koronan.
Tukkoinen nenä, keuhkot tukossa, päänsärky ja pahoinvointi. Ei kuumetta.
Kysy lääkäriltä chatissa!