Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OMIA KUVIA NETISSÄ??!?! Kehtaatjo laittaa linkin..???

Vierailija
29.06.2006 |

itellä ei ole mutta vaikka olis niin harkitsisin pari kertaa.. t. normaalipainoinen ja suht nätti

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen kun on ollut koko ikänsä, niin on lapsesta asti tottunut toisten ennakkoluuloihin ja ilkeisiin kommentteihin. Ei niistä enää yläasteaikojen jälkeen ole jaksanut välittää. Tärkeintä itselleni on että olen oma itseni, silloin olen rehellinen itselleni. Jos ilkeiden kommenttien tms ulkopuolisen painostuksen vuoksi kasvattaisin vaikka hiukset tai ostaisin hameen, niin en voisi enää katsoa itseäni silmiin.

Pidemmittä puheitta; lähden tästä illan viettoon, sillä muksu on viikon isällään ja minulla alkoi kesäloma.

Hauskaa illanjatkoa! =)

Vierailija
42/66 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en uskaltaisi =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään nuo negatiiviset osaa jättää omaan arvoonsa. Ja yksi positiivinen kumoaa oikeastaan kaikki negatiiviset :)

On oikeastaan erityisen kiva kuulla tuntemattomilta positiivisia kommentteja. Ne tuskin mielistelevät tms., mitä kaverit (tahtomattaankin) saattavat tehdä. Niinä päivinä, kun itse näkee peilistä vain sen räjähtävän läskin olemuksen, niin ajatus noista positiivisista kommenteista piristää.

Vierailija
44/66 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen vaan sanon että kun katsotaan missä tahansa kaupungissa vaikka 20 ohikulkevaa naista niin ei taida kovin montaa sinua kauniimpaa mennä ohi!

Toivottavasti et ota näitä pöpi juttuja itseesi, kirjoituksistasi kyllä huokuu hyvä itsetunto!

Keep it up, girl!

Vierailija
45/66 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis on esim. Suvi Tiilikainen

Vierailija
46/66 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea mies ja suloisia poikia, näytätte tosi onnellisilta.

Ei voi sanoa muuta kuin että nostan hattua jokaiselle, joka uskaltaa antaa oman kuvansa näille sekopäille ruodittavaksi...

Vierailija
47/66 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laittaa tänne ja väittää että se olen minä, vaikka oikeasti olisinkin ulkonäöltäni nuppu85!

Vierailija
48/66 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyökätkääs nyt heidän kimppuun!!!

Vierailija
49/66 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hulluille on jotakin tekemistä antaa. Itse nään tarpeeks ihmisiä ihan livenä. Ei tarvitse netissä muita arvostella.

Vierailija
50/66 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jne. Mistä päättelet että on lapseton? Kun ei ole galleriassa kuvia?

En itsekään ikipäivänä laittaisi lapsestani sinne kuvia vaikka omilla nettisivuillani onkin sillä ircissä liikkuu ties mitä pedofiilejä.

Ja muutenkin siellä on vain omat kuvani ja jos kuvassa on muita, ovat niin ettei kukaan tunnista,sillä mielestäni toisten kuvia ei ilman lupaa yksinkertaisesti laiteta!

Vierailija
51/66 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä on ihanan näköistä juhannuksen viettoa

T: kateellinen kotonaolija :(

onko tuollainen ranta turussa?

Vierailija
52/66 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkyttävää...

Vierailija
53/66 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hävittävää, kaikki tutut taitaa tietää että pyörin täällä =p

Vierailija
54/66 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

EtelänHetelmä

Vierailija
55/66 |
02.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheet raskausarvet.. ei esittelis niitä noin.. Läskiä saisi kanssa kerätä vähän..... hirvee anoretkikko look yäk!

muut täällä olleet ihan nättejä niinkun toi etelänhetelmäkin naamasta o. k, mutta luuviulu kroppa arvillayöks..

Vierailija
56/66 |
02.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: // static. fi/~ pepe/ rovaniemi/ dscn1019. jpg

Pienpossu olen irkissä ja joillain muilla foorumeilla. Kuvan ku katon nii ymmärrät nikin alkuperän:)

Vierailija
57/66 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tosiaan kiva nähdä kuvia noista arvostejijoista! ;) Itse oikeaastaan inhoan kaikenlaista gootti/hevarityyliä (ja termeistä ei hajuakaan.... ;) , mutta tulisi mieleenikään arvostella kenenkään pukeutumista -edes netissä nimettömänä. Ja positiivisesti minäkin sun kuvasta yllätyin! :) Tyyppinäkin olet palstan fiksuimmasta päästä!

t. yksi jolla on kanssa luonnostaan kellertävät hampaat (aina olleet; en juo kahvia/punkkua/teetä, syö salmiakkia, polta tupakkaa jne...)

Vierailija
58/66 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on oikeasti kiltti kotiäitilässykkä joka tahtois olla kova ja vahva ja cool satanisti, mut ei osaa.

Vierailija
59/66 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan meillä perseiset

Vierailija
60/66 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tartutte toinen toistaan epäolennaisempiin asioihin Morren kuvassa, ettekä itse uskalla laittaa linkkiä omaan kuvaanne - ettekä edes arvostella muita muuten kuin ilman nikkiä!!! Aargh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän