Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te yksinasuvat kotiin eristäytyneet oikein jaksatte? :(

Vierailija
03.04.2020 |

Täällä menee ainakin huonosti. Olen kylläkin introvertti, mutta kaipaan silti ihmiskontaktia. Voin vaan kuvitella, että paljon sosiaalisemmalla ihmisellä menee vielä huonommin (ellei riko suosituksia).

Nytkin itkettää.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin suuresti, kun saan oikein luvan kanssa olla vain yksin. Olen todella huono kieltäytymään asioista ja siksi vähän puoliväkisinkin lähtenyt, jos joku on pyytänyt kahville tms. Nyt kukaan ei pyydä ja se on aikas vapauttavaa. Tämä kun kuitenkin on vain väliaikaista. 

Vierailija
22/52 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vietän aikaa mielikuvitustyttöystäväni kanssa kuten aina muulloinkin perjantai-iltaisin.

Niin minäkin, äskenkin huusin sille ja ajoin sen yöpaidassa ulos. Mitäs ei tehnyt niitä voileipiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti. Varsinkin kun pitää tehdä etätyötä jossa olen kontaktissa (hankalien) ihmisten kanssa.

Työ tyo kohtuutonta stressiä jonka purkamiseen tarvitsisi hyviä ihmiskontakteja mutta niitä on vaikea saada. Puhelinsoitto tai viestittely ei käännä vaakaa, kun 7 h päivässä saan kuunnella ihmisten valitusta ja haukkuja.

Vierailija
24/52 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
25/52 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vietän aikaa mielikuvitustyttöystäväni kanssa kuten aina muulloinkin perjantai-iltaisin.

Niin minäkin, äskenkin huusin sille ja ajoin sen yöpaidassa ulos. Mitäs ei tehnyt niitä voileipiä.

Eivätkö voileivät olleet raikkaita?

Vierailija
26/52 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö voileivät olleet raikkaita?

Niitä ei ollut lainkaan. Oluenkin jouduin itse hakemaan jääkaapista.

Vierailija
27/52 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti. Vuosia ennen koronaa alkaneet mielenterveysongelmat ovat pahentumassa taas. Yksinäisyys ei tee hyvää.

Vierailija
28/52 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin. En käy edes lenkillä. Tekemistä piisaa. Olis edes yks päivä ettei puhelin pirisisi. Varsinkin vanhemmat henkilöt jaarittelee tyhjänpäiväisyyksiä, heidän mielestään on itsestään selvyys että nyt pitää soitella päivittäin.

29/52 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen introvertti, mutta kaipaan ihmisten seuraa. Nyt varsinkin tuntuu aika yksinäiseltä, kun työt loppui ja työpaikan sosiaaliset kontaktit jäi pois. Viihdyn hyvin itsekseni iltaisin töiden jälkeen tai lomilla, mutta tämä tilanne on niin erilainen. Tykkään käydä myös kirjastossa ja muissa paikoissa, jotka on nyt kiinni. Yritän käydä ulkoilemassa ainakin kerran päivässä, ettei seinät kaadu päälle.

Vierailija
30/52 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattelen red tubelta kommari raakkel liekin suikkari videjä ja koskettelen päättäväisesti isoa jäykistynyttä ky rpääni.

Vierailija
31/52 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on tarve hankkia vallantunnetta ilmoittamalla mahdollisimman paljon viestejä sopimattomiksi.

Ilmeisesti jonkinlaista itseterapiaa helpottamaan omaa oloa, mutta keskustelujen kannatalta se on haitallista.

Itse poistuin aikanaan täältä juuri tuon takia (ja nyt vain satuin paikalle, mutta häivyn taas pian).

Aikanaan jollekin oli liikaa se, miten kerroin vapauttaneeni kylpyhuoneemme ilmanvaihtoritilän taakse päätyneen västäräkin. Häivyin kun totesin keskustelun mahdottomaksi.

Toivottavasti täällä on hiukan järkiinnytty, eikä terrorisesnsuuri ole yhtä pahaa kuin kolmisen vuotta sitten.

Vierailija
32/52 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feikki introverttejä ketju täynnä. Jyvät erottuu akanoista.

Vierailija
33/52 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nyt olen hyvinkin tyytyväinen, että asun yksin. Tiivis, pitkäaikainen yhdessäolo kenen tahansa kanssa on ennenkin käynyt hermoilleni, joten miksei nytkin.

Vierailija
34/52 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee paremmin kuin koskaan. Voi automaattisesti torpata kaikki yhteydenotot ja olla omissa oloissaan.

Vierailija
35/52 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonosti. Varsinkin kun pitää tehdä etätyötä jossa olen kontaktissa (hankalien) ihmisten kanssa.

Työ tyo kohtuutonta stressiä jonka purkamiseen tarvitsisi hyviä ihmiskontakteja mutta niitä on vaikea saada. Puhelinsoitto tai viestittely ei käännä vaakaa, kun 7 h päivässä saan kuunnella ihmisten valitusta ja haukkuja.

Sama täällä. Tämä korona tekee asiakkaista vielä kusipäisempiä. Voi myötähäpeää, kun keski-ikäinen kiukuttelee kuin lapsi. Mikään ei ole hyvin. Jokainen lause päättyy huutomerkkiin ja jatkuvasti uhkaillaan kannella projektin toiselle osapuolelle. Viimeksi tänään uhkaili oikeustoimilla.

Eilen itkin puolet päivästä läppärin ääressä. Tilanne rauhoittui ja tänään uudet metkut. Ei auta kuin kuvitella tuo aikuinen vauva vaippoihin ja luottaa, että universumi korjaa. 4-vuotias poikanikin osaa riidellä rakentavammin.

Vierailija
36/52 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tämä poikkea normaalitilanteesta millään tavalla. Joten ei ongelmia.

Vierailija
37/52 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin.

Mulla on chattikontakteja.

Sitä paitsi yksi ystävä yllätti just tänään

soittamalla Englannista.

Vierailija
38/52 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin, mutta en yksinäinen. Kohtalotovereiden kanssa pelataan netissä, puhutaan vähän kaikesta ja juodaan olutta :)

Vierailija
39/52 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudenlaisia puolia paljastunut, spartalaista kuria tullut mukaan kuvioihin.  

Vierailija
40/52 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin vielä jaksaa, mutta kyllä olo tästä pahenee. Introvertti olen, mutta kävin paljon kirjastossa, kaupungilla ja ulkoilemassa. Siellä näki ihmisiä. Nyt ei ole mitään kontakteja kun ei pahemmin ole kavereita joille jutella. Tämän palstan ansiosta pysyn järjissäni.

Oletko kuinka tarkka siitä, millaisia ketjuja luet? Täällä on niin paljon kiusaamista, ettei voi tehdä hyvää kaikkien juttujen lukeminen.