Miten te yksinasuvat kotiin eristäytyneet oikein jaksatte? :(
Täällä menee ainakin huonosti. Olen kylläkin introvertti, mutta kaipaan silti ihmiskontaktia. Voin vaan kuvitella, että paljon sosiaalisemmalla ihmisellä menee vielä huonommin (ellei riko suosituksia).
Nytkin itkettää.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Oikein hyvin! Kävin edellisen kerran ulkona 30. tai 31. päivä noin vartin lähikauppareissulla, sitä ennen 20.3.
Olen itsekin introvertti, ja itseasiassa nyt korona-aikana minulla on ollut enemmän sosiaalisia kontakteja kuin tavallisesti. Koska myös ekstrovertimmät kaverini ovat jumissa kotona, on meillä ollut netin välityksellä jo monen monta etäillanistujaista. xD
Ei millään pahalla, mutta et kyllä kovin introvertiltä vaikuta. Etäillanistujaiset omiin korviin kuulostaa hiton raskailta.
Tokihan olemme kaikki erilaisia yksilöitä. Itse olen nauttinut siitä, ettei tarvitse jaksaa olla yhtään sosiaalinen, paitsi töissä. Tsemppiä toivotan kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Kattelen red tubelta kommari raakkel liekin suikkari videjä ja koskettelen päättäväisesti isoa jäykistynyttä ky rpääni.
Styrox-ääninen savolaisjurpo = D
Ihan hyvin, kiitos. Toki on tylsää, ettei voi tavata ketään, mutta ei niitä kavereita niin kovin usein tule muutenkaan tavattua. Teen etätöitä, ja se sopii minulle. Introverttinä pärjään aika pitkään omissa oloissani: luen kirjoja, kuuntelen musiikkia, piirrän, katson leffoja, laitan ruokaa, joogaan, voimistelen ja ulkoilen. Juttelen ihmisten kanssa netissä ja puhelimessa. Sosiaalisten kontaktien puute kyllä tuntuu, mutta sen kanssa voi elää.
Voin kuvitella, että sosiaalisemmilla ihmisillä on kurjempaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei kyllä mikään introvertti ole aloituksesta päätellen. Ei minulla tämä juuri eroa normi arjesta ihan samalla tavalla olen koiran kanssa yksin.
M37
Kyllä introverttikin kaipaa ihmiskontaktia. Introvertti ei ole sama kuin erakko.
Enimmäkseen menee hyvin. Viihdyn tavallisestikin kotona omissa oloissani. Vähän on ikävä kahviloita ja museoita sekä reissuja lähikaupunkeihin, mutta en erityisemmin kaipaa muiden ihmisten seuraa.
Olen yksinasuva opiskelija mutta minulla on suhde erääseen naispuoliseen opiskelijaan ja nyt etäopiskelun aikana on ollut hyvin aikaa ylläpitää suhdetta ;)
Olen ambivertti. Tarvitsen sosiaalisten tilanteiden jälkeen omaa aikaa ja tilaa. Nyt sitä on liikaa. Aivan tajuton kaipuu toisen ihmisen iholle. Tulin tänään onnelliseksi vain siitä, kun näin lenkillä pari ihmistä. Vastaan käveli yksi pariskunta käsi kädessä, ja myönnän että pieni itku pääsi oman yksinäisyyden vuoksi. Tuntuu tällä hetkellä siltä, että olen niin yksin. Puhelut tai viestit ei vähennä sitä tunnetta, entisestään korostaa vain sitä.
Tsemppiä kaikille tämän tunteen kanssa painiville ❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei kyllä mikään introvertti ole aloituksesta päätellen. Ei minulla tämä juuri eroa normi arjesta ihan samalla tavalla olen koiran kanssa yksin.
M37
Kyllä introverttikin kaipaa ihmiskontaktia. Introvertti ei ole sama kuin erakko.
Ei kyllä pitäisi introvertillä pari viikkoa tuntua vielä missään.
M37
Hyvin. En minä muutenkaan näe ketään.
No tänään kävin hammaslääkärissä! Yhtiökokouskin pidettiin autokatoksessa ilman tarjoilua. Lenkillä ja kaupassa jutellut parin ihmisen kanssa. Rutiineilla mennään eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein hyvin! Kävin edellisen kerran ulkona 30. tai 31. päivä noin vartin lähikauppareissulla, sitä ennen 20.3.
Olen itsekin introvertti, ja itseasiassa nyt korona-aikana minulla on ollut enemmän sosiaalisia kontakteja kuin tavallisesti. Koska myös ekstrovertimmät kaverini ovat jumissa kotona, on meillä ollut netin välityksellä jo monen monta etäillanistujaista. xD
Ei millään pahalla, mutta et kyllä kovin introvertiltä vaikuta. Etäillanistujaiset omiin korviin kuulostaa hiton raskailta.
Tokihan olemme kaikki erilaisia yksilöitä. Itse olen nauttinut siitä, ettei tarvitse jaksaa olla yhtään sosiaalinen, paitsi töissä. Tsemppiä toivotan kaikille.
Kuulostaa miltä kuulostaa. Minun ei onneksi tarvitse olla sosiaalinen edes töissä, niin löytyy kyllä sen verran energiaa. 🙃
Normaalisti tapaan näitä ystäviäni 2-3 kertaa vuodessa, nyt olemme muutamana iltana katsoneet etänä roskarealityjä. Eivät tosiaan ole mitään hyvänpäiväntuttuja, vaan ystäviä yli 15 vuoden takaa, niin kommunikaatiomme on hyvin vaivatonta.
Hyvin. Olen ollut eristäytyneenä osittain kotiini jo koko viime vuoden, niin nyt ei tarvitse ottaa vastaan yhtäkään utelua että miksi ei voida tavata.
Ei riitä että on sairas ja oma vastustuskyky lähes olematon, niin joillekin ei vaan millään tahtonut mennä jakeluun.
Viihdyn muutenkin ihan keskenäni, vaikkakin pidän paljon yhteyttä ulkomaalaisiin ystäviini.
Lähinnä harmittaa käydä kaupassa, kun aina niissä on moni asia loppu vieläkin, eikä tee mieli juosta useammassa kaupassa muutaman tuotteen vuoksi toivoen että edes jostain löytyy. Paljoa ei voi kerralla kantaa ja kotiin kuljetukseen ei ole varaa