Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No niin mammat, nyt mä sit sain sen mun miljoonaperinnön

Vierailija
03.04.2020 |

Mutta ositusta ei olla vielä tehty, mutta sinne jäi niin pieniä omaisuuden rippeitäkään, ettei ole kauhea kiire. Tai no jäi sinne aika iso osakesalkku ja puolikas asunto, mutta koska nekin ovat käytännössä katsoen minun, niin aivan sama, milloin ne jaetaan.
Voi että!

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa

Vierailija
2/53 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse enää joka ketjussa kehottaa mua odottamaan, että saan perinnön ensin, ennen kuin voin punnita eri vaihtoehtoja sen hoitamiselle 🙂 Kun joillekin on hyvin vaikeaa ilmeisesti miettiä asioita, jotka ovat kesken.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä olet malttanut olla jankkaamatta äidistäsi viime aikoina?

Vierailija
4/53 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa

Kiitos. Kaikki on kyllä ok. Ei mennyt ihminen parhaassa iässään ja voimissaan.

Ap

Vierailija
5/53 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta on kysyntää!

Vierailija
6/53 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla jutut. Hassu.

Vierailija
7/53 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sä olet malttanut olla jankkaamatta äidistäsi viime aikoina?

Ehkä siksi, että pääsin hänen suhteensa sellaiseen asemaan, ettei millään, mitä mieltä hän on tai miten mistä ajattelee, ole minulle merkitystä. Eli siis tarkoitan, että tajusin lopullisesti, miten arvottomia hänen tyhmät ajatuksensa ovat. Hän on tyhmä, mutta ei itse tajua sitä. Hän on sanonut minulle tyhmiä asioita, ja minä olen arvostanut ja kunnioittanut niitä. Koska niin ihmisiin suhtaudutaan. Opin siis aidosti halveksimaan hänen tasoaan, jota ei ole. Hän on nolla, hänellä ei ole tasoa, jota kohtaan argumentoida.

Lisäksitajuan olevani häntä kohtaan täysin ylivertainen rahan mäÄssä, voin aina hiljentä hänet ilkkumalla köyhyyttään. Tms.

Ap

Vierailija
8/53 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on rahulia hoitaa nuppinsa kuntoon!

9/53 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ositusta ei ole tehty? silloin ei perinnönjakoakaan. Missä ne varat on? kuolinpesän tilillä kuten ennenkin.... Odota nyt vielä ne allekirjoitukset papereihin. Sitten pankkiin noin isojen summien kanssa.... Menee vielä aikaa. 

Mikä siis on juridinen tilanne? Itse satunnaisesti seurannut, mutta oli apltä niin sekavaa tekstiä, että putosin moneen otteeseen....

Vierailija
10/53 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ikinä yllä minun tasolleni ainakaan yhdessä asiassa ja se on raha ja omaisuus. Kadehtikoot vihreänä. Hän itse kuvittelee olevansa kaikessa parempi, mahtaakohan kuvitella olevansa myös minua rikkaampi? Se vain on aika vaikeaa, kun hänellä ei niitä vuokratuloja vain ole. Eikä edes osakesalkkua.

Ap

Vierailija
11/53 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea?

Vierailija
12/53 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ethän ole vielä saanut, kun osituskin tekemättä.

Vierailija
13/53 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fatalji kirjoitti:

Eli ositusta ei ole tehty? silloin ei perinnönjakoakaan. Missä ne varat on? kuolinpesän tilillä kuten ennenkin.... Odota nyt vielä ne allekirjoitukset papereihin. Sitten pankkiin noin isojen summien kanssa.... Menee vielä aikaa. 

Mikä siis on juridinen tilanne? Itse satunnaisesti seurannut, mutta oli apltä niin sekavaa tekstiä, että putosin moneen otteeseen....

Tehtiin sellainen erotteluasiakirja, jossa pesästä eroteltiin avio-oikeuden ulkopuolinen varallisuus ja annettiin niille, keille se kuuluu. Ainoana perillisenä siis mulle.

Ap

Vierailija
14/53 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä oot voinut saada miljoonaperinnön, jos ositusta ei ole tehty?

Vierailija
15/53 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ethän ole vielä saanut, kun osituskin tekemättä.

Olen.

Vierailija
16/53 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sä oot voinut saada miljoonaperinnön, jos ositusta ei ole tehty?

Palkkaamalla asianajajan?

Ap

Vierailija
17/53 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että se mitä sinne pesään jäi ei ole aviovarallisuuden ulkopuolista, vaan avio-oikeuden alaista omaisuutta. Mutta tasinko on jotain 0-52 000 e välillä ja siitä väännettään seuraavaksi.

Ap

Vierailija
18/53 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa kiveekin 😒

Vierailija
19/53 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on rahulia hoitaa nuppinsa kuntoon!

No ei miljoonallakaan ihmettä saa aikaan. Ei semmosta rahamäärää ookkaan.

Vierailija
20/53 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en aio saada lapsia. Menee varannot vaikkapa Romanian koirille josko saisivat vihdoinkin kuohittua loputkin kulkukoirat ettei syntyisi enempää hoidettavia.