Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No niin mammat, nyt mä sit sain sen mun miljoonaperinnön

Vierailija
03.04.2020 |

Mutta ositusta ei olla vielä tehty, mutta sinne jäi niin pieniä omaisuuden rippeitäkään, ettei ole kauhea kiire. Tai no jäi sinne aika iso osakesalkku ja puolikas asunto, mutta koska nekin ovat käytännössä katsoen minun, niin aivan sama, milloin ne jaetaan.
Voi että!

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kauanko tämän lopun kanssa menee, mutta ei niin kauheasti kiinnostakaan. Tai ole siis kiire, enää. Nyt alkaa lesken toive saada jotain, eli tasinkoa. Mutta nyt mulla ei ole ainakaan enää tärkeää että ollaan ripeitä...

Ap

Vierailija
22/53 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en aio saada lapsia. Menee varannot vaikkapa Romanian koirille josko saisivat vihdoinkin kuohittua loputkin kulkukoirat ettei syntyisi enempää hoidettavia.

Mitä onnea tuohon liittyy?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en aio saada lapsia. Menee varannot vaikkapa Romanian koirille josko saisivat vihdoinkin kuohittua loputkin kulkukoirat ettei syntyisi enempää hoidettavia.

Ap

Eipä sitten ole ahnetta kynijää tanssimassa haudalla

Vierailija
24/53 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoot rahoista! Käytä osa viisaasti ja osa humputteluun kohtuudella.

Vierailija
25/53 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Aika outo asenne sinulla. Ei perintö ja suhde siihen kuolleeseen liity mitenkään toisiinsa, ainakaan minulla.

Ap

Vierailija
26/53 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sinunlaistesi tyhmien mielestä miljonääreillä ei saisi olla lapsia sitten vissiin ja hyvä suhde lapsiin on mahdottomuus? Että mitä juntti.

Ap

Vierailija
27/53 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olet vain kade, kun et itse ole perinyt mitään ja vähät rahasi olet joutunut tienaamaan. Ettet olisi peräti yrittäjä?

Ap

28/53 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kauanko tämän lopun kanssa menee, mutta ei niin kauheasti kiinnostakaan. Tai ole siis kiire, enää. Nyt alkaa lesken toive saada jotain, eli tasinkoa. Mutta nyt mulla ei ole ainakaan enää tärkeää että ollaan ripeitä...

Ap

Et saa sentin senttiä ennen kuin se ositusasiakirja on allekirjoitettu. 

Pankki ei siirrä mitään teidän tekemänne paperin nojalla. Vaativat osituskirjaa. Samoin et saa omistusta huoneistoihin ilman sitä osituskirjaa.

Odottele nyt vielä. Kerro sitten joskus kun sun tilillä.

Vierailija
29/53 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sinunlaistesi tyhmien mielestä miljonääreillä ei saisi olla lapsia sitten vissiin ja hyvä suhde lapsiin on mahdottomuus? Että mitä juntti.

Ap

Saahan toki. En vain itse aio synnyttää :)

Vierailija
30/53 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fatalji kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Pankki ei siirrä mitään teidän tekemänne paperin nojalla. Vaativat osituskirjaa. Samoin et saa omistusta huoneistoihin ilman sitä osituskirjaa.

En usko. Tätä on tehnyt kolme asianajajaa. Perukirjasta näkee, että eivät ole aviovarallisuutta. Niin mihin niiden kanssa tarvittaisiin osituskirjaa?

Ap

Vierailija
31/53 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fatalji kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Asianajajan mukaan pankki tarvitsee perukirjan, virkatodistuksen, sen sopimuksen ja osakekirjat, joihin on merkitty siirrot. Miten sä tietäisit enemmän, kuin asiaa hoitaneet lakimiehet?

Ap

Vierailija
32/53 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osituskirjaan tulee jotain pientä papanaa pesän pohjalta 🤗

Ap

Vierailija
33/53 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä niillä ole kiire koska asunnon puoliosuus ei kuitenkaan riitä perintöveroihin ja osakkeita ei voi sattuneesta syystä myydä....

Ap

Vierailija
34/53 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aijot nyt ensimmäiseksi tehdä? Juhlistaa?

Vierailija
35/53 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä aijot nyt ensimmäiseksi tehdä? Juhlistaa?

En tiedä. Jotenkin vähän epätodellinen olo. Ja siis tuntuu pahalta, kun ei ole ketään, joka olisi samassa tilanteessa. Kun onhan se siis niin tosi siistii. Mutta sitten toisaalta samalla jos esim. pitää asunnot, niin se rahavirta / kk on oikeasti aika kämänen. Näissä. Niissä on isoja yhtiövelkoja.

Ap

Vierailija
36/53 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jos myy, on vaarana, että omaisuus pienenee kuluttaessa.... Tietenkin jos myisi asunnot ja ostaisi osakkeita, MUTTA kun en ole koskaan oikein luottanut niihinkään. ”Ja pitää hajauttaa”

Ap

Vierailija
37/53 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajautus on varmaan paras. Kiinteää omaisuutta ja osakkeita tai rahastoja tms. Ei kaikkia munia samaan koriin.

Vierailija
38/53 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, onneksi olkoon nyt sitten, että viimein näin neljä-viisikymppisenä sait ne rahat, joita olet kieli pitkällä koko ikäsi odottanut.

Nyt pääset vihdoin ilkkumaan äidillesi, jonka ainoa rikos oli, että hän halusi sinun myös tekevän töitä perintöä odotellessasi.

Vierailija
39/53 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, onneksi olkoon nyt sitten, että viimein näin neljä-viisikymppisenä sait ne rahat, joita olet kieli pitkällä koko ikäsi odottanut.

Nyt pääset vihdoin ilkkumaan äidillesi, jonka ainoa rikos oli, että hän halusi sinun myös tekevän töitä perintöä odotellessasi.

En voi sanoa odottaneeni koko ikääni. Eikä äitini ainoa rikos ole mikään tuollainen, oletko vähän tyhmä. Tässä se vain nähtiin, että MÄ OLIN OIKEASSA hän oli väärässä. Hänellä ei olisi ollut MITÄÄN syytä pelotella mua, etten saa rahoja, etten saa joskus niin paljon, ettei ammatilla ole elämälleni väliä. Koska ammatit ovat tyhmille, älykkäät ja nerot luovat itse elämänsä ja toimeentulonsa.

Ap

Vierailija
40/53 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulle palstallakin sanottu, että miten voit tietää, että saat sen perinnön, mitä luulet? No tietenkin voin tietää. Tunnen läheiseni ja millaisia rahankäyttäjiä he ovatkaan. Siitäon helppo laskea, jos joku on kitupiikki ja varoo käyttämästä rahoja mihinkään, että mitä se tarkoittaa. Mitään syytä olettaa, että jotain olisi testamentattu kumppanille ei myöskään ollut, koska miksi minulle olisi siinä tapauksessa annettu heidän hallitsemaansa omaisuutta kun perittävä oli elossa?

Ap