Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa kun asunnosta puuttuu ikkunalaudat, niin ei saa kukkasia kunnolla esille paitsi jos laittaa lipaston tai keittiötason

Vierailija
10.01.2024 |

päälle.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelle sä haluaisit niitä esitellä? Eikö se riitä, että itse näet ne, jolloin on ihan sama missä ne on?

Vierailija
2/22 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites kukkajalka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikkunalautoja saa irrallisina, helppo asentaa (ammattilainen jos et itse osaa) kulmaraudoin. 

Vierailija
4/22 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikkunalaudat estävät talvella sen, että lämpö leviäisi pattereista asuntoon.

Vierailija
5/22 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautakauppaan ostamaan laudat. Niissä on nykyään jopa kolmoset, joista lämpö pääsee nousemaan, eli ei haittaa lämpöpattereiden toimi taa.

Vierailija
6/22 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikkunalaudat estävät talvella sen, että lämpö leviäisi pattereista asuntoon.

No voi herranjumala ihako oikeasti? Että se lämpö sitten vaan jää sinne patteriin, jos siinä päällä on joku lauta? Että se ei mitenkään leviä sen patterin pinnasta ympäristöön? Miksei ikkunalautoja käytetä rakennuseristeinä, jos ne noin tehokkaita on?

Vierailija
7/22 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoiseen monikerroksiseen telineeseen ainakin mahtuu enemmän kuin pöydälle.

https://hobbyhall.fi/fi/piha-ja-puutarha/kukkatelineet-ja-kukkapoydat/s…

Vierailija
8/22 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amppeleita katosta roikkumaan.

Vierailija
9/22 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kun en saa kynttelikköjä ikkunoihin jouluna kun ei ole ikkunalautoja. Kukkia voi laittaa muuallekin, pöydille ja amppeleina roikkumaan.

Vierailija
10/22 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään ole ikkunalautoja, mutta laskin juuri että löytyy 14 huonekasvia. Osa on sellaisia jotka vien kesäksi ulos mutta osa on ympärivuotisesti sisällä.

Vierailija
11/22 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12/22 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki mies laittamaan ikkunalaudat.

Vierailija
13/22 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metallisia, omilla jaloillaan seisovia, eri värisiä kukkalaatikoita on myynnissä mm. Stockmannilla. Ovat tyylikkäitäkin vielä. 

Vierailija
14/22 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikkunalaudat nyt saa helposti laitettua itse. Itse laitoin sellaiset joissa raot että lämpö nousee niiden läpi pattereista. Kissat tykkää.

Että lopetapa uusavuton kitinä ja tee itse niinkuin muutkin ihmiset. 

Vierailija
16/22 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää kun en saa kynttelikköjä ikkunoihin jouluna kun ei ole ikkunalautoja. Kukkia voi laittaa muuallekin, pöydille ja amppeleina roikkumaan.

Sama ongelma. Olenkin miettinyt mahtuisiko kyntteliköt ikkunoiden väliin, johto jää kylläkin ikävästi puristuksiin ja se ei liene hyvä juttu.

Vierailija
17/22 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonekasvit harvoin viihtyy muutenkaan ikkunalaudalla talvella kuuman patterin päällä.

Meillä on muutama suuri huonekasvi lattialla ja yhden ikkunan edessä senkki, jonka päällä muutama pienempi kasvi.

Vierailija
18/22 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy joltain kierrätyskeskuskirpparilta katsomassa josko niillä olis myynnissä kukkapöytiä, siis sellaisia kapeita ja ikkunan alareunan (normaalit ikkunat siis, ei mitään lattiasta kattoon yltäviä) korkeudelle yltäviä, siis aika korkeita. Tosin, mä luulen, että ne viedään heti, jos jossakin edullisesti olis.

Kaupasta uusina ostettuina ovat aika arvokkaita. Annansilmä-aitasta saa rottinkisia. Joku vankilan kauppa saattaa myös myydä, en tiedä, mutta voisin kuvitella että olis venkuloille sopivaa askartelua.

Mutta kuten sanottu jo muiden taholta, kaupasta saa seinään asennettavia ikkunalautoja, mutta jos on vuokrakämppä niin lupahan pitää tietty kysyä isännältä. 

Vierailija
19/22 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirveää soita kelaan ja vaadi

Vierailija
20/22 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakaan ei ole tässä asunnossa ikkunalautoja, mutta ei ollut ongelmia kukkien tai kausivalojen kanssa. Kyllä se on ihmisessä vika jos ei keksi ratkaisuja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi