Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ökyperhe MTV-uutisten jutussa

Vierailija
03.04.2020 |

Lapsilla piano- ja viuluharrastus ulkopuolisen opettajan kanssa, samoin Apple-tabletit. Design-talo jne.

V-uttaa katsellakin.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kövin katsomassa jutun ja näähän oli ihan tavallinen perhe?!

Ipadejä on meilläkin 4 ja iphoneja 5 meidän viisihenkisessä perheessä. Yksi soittaa pianoa meidän kolmesta lapsesta. Ihan tavallisia keskituloisia ollaan.

Vierailija
22/35 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin

suht varakas ennenkuin korona tuli ja romahdutti osakesalkkuni arvon.

En silti jaksa kadehtia ketään. Elämässä sattuu ja tapahtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elitistinen juristiperhe.

Vierailija
24/35 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kövin katsomassa jutun ja näähän oli ihan tavallinen perhe?!

Ipadejä on meilläkin 4 ja iphoneja 5 meidän viisihenkisessä perheessä. Yksi soittaa pianoa meidän kolmesta lapsesta. Ihan tavallisia keskituloisia ollaan.

Niinpä. Monella on oudot kuvitelmat, että pääkaupunkiseudulla oltaisiin jotenkin äveriäitä. Mekin ollaan tavallinen perhe, jolla ei liiemmin ole ylimääräistä rahaa. No, se suositeltu puskuri säästötilillä, parikymmentä tuhatta. Kaks lasta on ja siks meillä täytyy olla 3 autoa, kun esikoinen sai jouluna kortin. Mutta ei nekään mitään ökyautoja oo. Tavallisia volvoja, xc70, s70 ja v60. Talo ei oo kuin 250 neliöö, eli ei kovin iso Kauniaisissa. Ei täällä pärjää alle 10000 euron kuukausituloilla.

Vierailija
25/35 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viulunsoitto on paljon halvempi harrastus kuin esim. jalkapallo tai jääkiekko seurassa.

Vierailija
26/35 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mtv livessä seksuaaliterapeutti puhuu seksin puutteesta koronakriisin takia. Onpa uutisaihe.

Vierailija
27/35 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viulunsoitto on paljon halvempi harrastus kuin esim. jalkapallo tai jääkiekko seurassa.

Jos haluaa oikein harrastaa ja pärjätä, niin hyvät viulut maksaa 50 000 - 100 000 euroa. Ei noilla halvoilla mitään tee.

Vierailija
28/35 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi - luvattu kateellisten maa. Miksette itse tee jotain varallisuutenne eteen vaan kateilette muita. Rikastuminen on helppoa. Mäkin olen lähtenyt ihan tyhjästä ja nyt oon jo monimiljonääri. Heti kun muutin pois kotoa, laitoin kaiken ylimääräisen säästöön. Jo 20 vuotiaana mulla oli 20 asuntoa, joita vuokrasin. Ja tosiaan huomautan tässä välissä, että kotoa en ole mitään saanu... Eiku... Siis...

Tää on niin totta. Mäkään en oo hyötyny mitenkään suvustani, vaan olen itse ansainnut jokaisen dollarin kovalla työllä. T. Paris Hilton

Vierailija
29/35 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa oikein harrastaa ja pärjätä, niin hyvät viulut maksaa 50 000 - 100 000 euroa. Ei noilla halvoilla mitään tee.

Meinaat että lapselle ostetaan konserttiviulistin viulu vai a 100 000 euroa. Älä nyt naurata. Kyllä ne kuule vähälät ja Lampeniukset on kaikki aloittanut niillä konservatorion lainaviuluilla.

Vierailija
30/35 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaat että lapselle ostetaan konserttiviulistin viulu vai a 100 000 euroa. Älä nyt naurata. Kyllä ne kuule vähälät ja Lampeniukset on kaikki aloittanut niillä konservatorion lainaviuluilla.

No se on vähän eri juttu täällä westendissä kuin siellä peräseinäjoella. Täällä panostetaan lapsiin, eikä kaikki mee kurkusta alas.

Vierailija
31/35 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No fitut oo. Futiksessa riittää kun ostaa kympin futiksen ja patinkympin lenkkarit. Viulunsoittaja tarvii sentään oman konserttisalin Stradivariuksineen.

Vierailija
32/35 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kumpi on pahempaa suomalaisten perisynti kateellisuus vai ap:n valitus katkeruudesta. Eikä tietenkään vastaa kun kysytään mitkä ovat tekosyyt ettei ap pysty samaan. Miksi? Olen tavallisesta perheestä ja tehnyt töitä menestymisen eteen. Lopeta valitus, toimi ja ole kiitollinen siitä vähästäkin mitä sinulla on!

Vierailija
33/35 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikkarilla nyt.

Vierailija
34/35 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se on vähän eri juttu täällä westendissä kuin siellä peräseinäjoella. Täällä panostetaan lapsiin, eikä kaikki mee kurkusta alas.

Mitä panostetaan, ruutia vai dynamiittia?

Lapset sitten osaavat ampua ne, jotka eivät anna tarpeeksi rahaa, että sikäli panostus pienestä pitäen kannattaa, game over.

Vierailija
35/35 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kumpi on pahempaa suomalaisten perisynti kateellisuus vai ap:n valitus katkeruudesta. Eikä tietenkään vastaa kun kysytään mitkä ovat tekosyyt ettei ap pysty samaan. Miksi? Olen tavallisesta perheestä ja tehnyt töitä menestymisen eteen. Lopeta valitus, toimi ja ole kiitollinen siitä vähästäkin mitä sinulla on!

Yksityisestä yleiseen on tavallinen argumentaatiovirhe. Yleinen myös tällä palstalla.

ohis