Mitä teet jos olet hengissä viruksen mentyä
*haaveilua*
Oklahomaan syömään 🍽️
Mökille saunomaan
Kommentit (67)
Lupaan aloittaa laihdutuskuurin ja vähentää tupakointia. Yritän myös hoitaa muut asiani paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Menen leffaan ja lasilliselle kavereitten kanssa. Ja jonnekin reissuun pitää päästä.
Miten ois Kiina. Ehkä Wuhan?
Aloitan käymällä karhuhalaamassa mukavimmat kaverini ja sukulaiseni.
Vien lapset kaikenmaailman kylpylöihin ja hoploppeihin ja laskettelukeskuksiin ja konsertteihin ja sirkuksiin ja turistirysiin. Pakotan heidät tulemaan minun kanssani, vaikka ovatkin jo teinejä.
Jos selviän hengissä, menen tapaamaan lastani ja halaan varmaan romahtaen siihen.
Muutan pois Uudeltamaalta, kuten ennen koronaa jo olin suunnitellutkin.
Menen ravintolaan syömään, shoppailen itselleni jotain kivaa ja käyn teatterissa.
Varmaan itsemurhan työttömänä ilman tulevaisuutta.
haluaisin jonkun mummönmökin jossa elää yksinkertaista erakkoelämää, seuraavaa katastrofia odotellen. omavaraisuus on tärkeää sen huomaa tälläisistä kriiseistä. valitettavasti ei varaa ostaa sellaista mutta mietin vuokrausta jos löytyisi.
työtönkin ja nyt karanteenis oleva vähävarainen voi harrastaa preppausta ,katsomal esim.youtuubist prepper videoita löytyy myös city prepping ja corona prepping juttuja.
ortodoksinen luostari ja hengellinen hiljentyminen olisi kans ihanaa esim.vierailu tai loma luostaris,valitettavasti nyt kriittises matalapalkkatyös ja alkaa olla raskasta töis just nyt.
Aivan ensimmäisenä ajan tyttäreni luokse ja halaan häntä pitkään. Sitten ajetaan yhdessä äitini luokse ja halataan häntä pitkään.
Pienet ovat ihmisen haaveet...
Tapaan rakastajani ja panen nautinnolla monta tuntia.
Eroan ja etsin itselleni kivan panokaverin.
Menen töihin. Hommaan uuden, vähemmän stressaavan työpaikan.
Pidän lomaa. Tapaan perhettä ja sukulaisia sekä ystäviä.
Menen hedelmöityshoitoon itsellisenä.
Järjestän isot juhlat kaikille ystäville. Toivottavasti pääsen myös kauan jonottamaani erikoissairaanhoidon toimenpiteeseen, joka on nyt peruttu.
Vierailija kirjoitti:
Menen hedelmöityshoitoon itsellisenä.
Sama!
Käyn kaupassa. Se riittää virkistykseksi minulle. Ehkä myös jossain puistossa, joka nyt kuhisee ihmisiä.
Käyn katsomassa isääni palvelutalossa toisella puolella Suomea, hirveä huoli hänestä.
Kirjoitan ne kirjat joita en ole ikinä ehtinyt aloittaakaan.