Mitä teet jos olet hengissä viruksen mentyä
*haaveilua*
Oklahomaan syömään 🍽️
Mökille saunomaan
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitan dekkarin. Elämäni ensimmäisen kirjan.
Onkohan siinä tappajavirus?
Kirjoitan presidentille kirjeen, jossa totean ettei nyt ole syytä keikuttaa yhteistä venettä ja annan jokaista sanaa painottavia lausuntoja.
Vaikea sanoa, kun yhteiskunta tulee kuitenkin tuhoutumaan lähes täydellisesti. Kai sitä täytyy aloittaa maailman rakentaminen ihan alusta, jos on hengissä.
Varmaan jatkan samaa kuin nytkin. Oikeasti, tämä eristäytyminen ja kotona olo on tehnyt mun mielenterveydelle pelkästään hyvää. Mitä vähemmän aktiviteetteja ja kiirettä, sen paremmin voin.
Vierailija kirjoitti:
Ryhdyn torikauppiaaksi.
.. ja myyt lepakoita 🦇
Ihan mitä huvittaa,
ainoana eloonjääneenä.
Elän normaalia elämää niin kuin tähänkin asti.
Ajattelin olla kotona ja rauhoittua.
Mietin mitä teen kaikilla lupporahoilla, jotka sain takaisin peruuntuneista kevään ja kesän matkoista. Jotenkin meni maku kaikkeen, myös matkusteluun. Osakkeita en myöskään halua ostaa.
Ajattelin himmailla lisää, terveys ei enää tästä kohene ja koska olen lähes velaton, lapset aikuisia ja en jaksa nykyistä työtäni, niin ajattelin vähentää työmäärää, tai jopa heittäytyä opiskelijaksi.
Tämä siis, jos korona ei tapa.
En mene enää ikinä juoksemaan. Vihaan juoksemista! Nyt on pakko juosta joka päivä, kun ei pääse sykettä nostattamaan ryhmäliikuntatunneille tai edes uimahalliin.
Kun (jos) tää joskus loppuu, käyn jumpassa joka päivä ja nautin siitä ihan satasella.
Menen syömään ravintolaan hemmetin hyvin.
Istun vittuuntuneena lukemassa koronahullujen länkytyksiä taudista viikkotolkulla, näköjään.
Jatkan elämääni tietenkin.
Matkustelen ulkomaille monta kertaa vuodessa ja syön ulkona.
-Menen hierojalle ja jos se ei auta tarpeeksi niin sitten fyssarille myös
-Halaan ystäviäni
-Tilaan netistä ihailemani taulun
-Juon yksin pullon shamppanjaa
-Kiitän iltarukouksessa että olen elossa, terve ja minulla on (toivottavasti) edelleen rakastamani työ
Odotan seuraavaa aaltoa, joka listii kaikki loput.