Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 45+ mies, kukaan akateemisista hyväpalkkaisesa työssä olevista kavereistani ei kelpuuta omanikäistä parisuhteeseen

Vierailija
03.04.2020 |

Valitettavasti näin se menee, pitää olla ikäeroa 10v ja paljon enemmänkin

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh miehet pariutuessa ei mieti mitään lisääntymisiä. Kiihottava ja seksikäs nainen kiinnostaa ja ne yleensä on paljon nuorempia, jos ei saa sellaista ottaa vanhemman.

Vierailija
82/99 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol, ne oikeesti hyväpalkkaiset miehet on naimisissa ja niillä on lapsia. 45+ sinkku on säälittävä.

Kyllähän ihmiset eroaa. Minä jätin tuollaisen hyväpalkkaisen ja varakkaan miehen. Siitä joku saa oikein hyvän miehen, mutta valitettavasti hän ei ollut se oikea minulle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol, ne oikeesti hyväpalkkaiset miehet on naimisissa ja niillä on lapsia. 45+ sinkku on säälittävä.

Eroja tapahtuu

Laadukkaat daamit ei huoli käytettyjä

Mikä on todella tyhmää, kun kaikki eivät vaan sovi toisille. Eksä on nyt tosi hyvässä uudessa suhteessa juuri hänelle sopivan daamin kanssa. Meidän ei olisi pitänyt alun perikään yhteen. 

Vierailija
84/99 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eroja tapahtuu

Kyllä vain, n. 50 % avioliitoista päättyy eroon, sinkkuja riittää kyllä kaikkiin ikäryhmiin..

Vierailija
85/99 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon aina ihmetellyt näitä "menestyneitä" miehiä, jotka sitten kuitenkaan ei vaadi siipeilevältä tyttöystävältään muuta kuin nuorta ikää. Siis tajuatteko elävänne hyötysuhteessa? Eikö teitä haittaa, että itse pänttäsitte matikan tunnilla ja teitte uraa ja rahaa, nyt mahdollistaaksenne ylläpidon jollekin somesiipalle?

Just yksi tuttu sanoi, että kunpa löytyisi joku kaunis ja nuori nainen elätettäväksi ja mieluusti vaikka afrikkalaistaustainen. Ei näytä haittaavaan vaan sitä jopa halutaan. 

Vierailija
86/99 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kukaan edes jaksaa ruokkia tätä? 45-vuotiaana esiintyvä mies keväisenä lauantaina päivystävässä vauvalehden keskustelupalstalla? Eikö jo ajatus sellaisesta miehestä olisi sen verran koominen, että ei uskoisi aikuisten naisten menevän halpaan.

Normaalit 45-vuotiaat miehet ovat 10-20 vuotiaiden lasten vanhempia ja heillä pyörii mielessä ihan muut asiat kuin vauvalehden keskustelupalsta.

Siis olihan tämä provo, mutta en toisaalta ymmärrä, miksi naisvaltaiselle palstalle kirjoittaminen tekisi miehestä jotenkin huonomman tai säälittävän. Lasten lukumäärällä ei myöskään ole mitään tekemistä normaaliuden kanssa. Näinä aikoina myös moni menestyjäkin on jäänyt työttömäksi tai on muuten vaan pakotettu elämään kotona voimatta poistua harrastuksiin tms.

Vierailija
87/99 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Mun ystävä on treffannut eronsa jälkeen useampaakin n. ikäistään (46 v) miestä. Hyvännäköisiä, ihan menestyneitä jne. Kaikilla vaan on sama stoori. Ottivat sen itseään yli 10 vuotta nuoremman, avioituivat ja tekivät lapsen. Ja sitten ei ollutkaan mitään yhteistä. Ei kaunis ulkonäkö pitkälle kantanut. Naiset lähinnä hakeneet elättäjää. Ero ja haku päällä. Nyt kelpaa samanikäisetkin. Mutta onnea kavereillesi valitsemallaan tiellä.

Vierailija
88/99 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet kuule av-palstailija, etkä mikään tavoiteltu mies, vaikka muuta luulisit. :D

Tämä! 

Minä kohtasin reilu vuosi sitten unelmamieheni. Hyväsydäminen, hellä, avulias, rakastava, naista arvostava, kätevä käsistään, taitava ruoanlaittaja, DI, hyvässä työpaikassa, älykäs, 44 v, ei notku lainkaan somessa, eikä ole edes kuullut vauva-palstasta. t. n47v

Ja halunnut odottaa seksin aloittamista jo näin pitkään. Harvinainen mies :)

Missä sanottiin miehen olevan neitsyt? En minä suinkaan mitään peräkammarin poikaa itselleni halua. Lisätäänpä vielä listaan, että mies on taitava rakastaja ja hyvä remonttireiska. t. n47v

Vierailija
89/99 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehheh miehet pariutuessa ei mieti mitään lisääntymisiä. Kiihottava ja seksikäs nainen kiinnostaa ja ne yleensä on paljon nuorempia, jos ei saa sellaista ottaa vanhemman.

Eli taas tuli todistetuksi, että nämät munansa vietävissä olevat pikkupimujen perään kuolaavat ovat tyhmiä, koska seuraavaksi itketään, kun nuorikko lähti lätkimään lapsen kanssa ja nyt joutuu maksamaan elareita, yhyy.

Vierailija
90/99 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet kuule av-palstailija, etkä mikään tavoiteltu mies, vaikka muuta luulisit. :D

Tämä! 

Minä kohtasin reilu vuosi sitten unelmamieheni. Hyväsydäminen, hellä, avulias, rakastava, naista arvostava, kätevä käsistään, taitava ruoanlaittaja, DI, hyvässä työpaikassa, älykäs, 44 v, ei notku lainkaan somessa, eikä ole edes kuullut vauva-palstasta. t. n47v

Ja halunnut odottaa seksin aloittamista jo näin pitkään. Harvinainen mies :)

Missä sanottiin miehen olevan neitsyt? En minä suinkaan mitään peräkammarin poikaa itselleni halua. Lisätäänpä vielä listaan, että mies on taitava rakastaja ja hyvä remonttireiska. t. n47v

Vaikuttaa todella alistuvalta luonteelta..

Vierailija
91/99 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla olis mitään yhteistä 45v papparaisen kanssa ja ystävilläkin samanikäiset kumppanit. Ikäero näkyy väistämättä jossain vaiheessa ainakin, jos sitä on 10+v. Miksi haluaisin lasteni isäksi väsähtänyttä papparaista, kun tarjolla nuorempiakin miehiä. Nuorissa miehissä on paljon fiksujakin ja jotka haluavat ottaa vastuuta. Suoraan sanottuna jo pelkkä ajatus ällöttää vanhasta papasta. Haluan ikäiseni komean ja viriilin miehen. :))

Vierailija
92/99 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo se tilanne taitaa olla

Vierailija
93/99 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eroja tapahtuu

Laadukkaat daamit ei huoli käytettyjä

Meinaat siis etteilaadukkaat daamit eroa ja halua uutta parisuhdetta?

Vai tarkoitatko että eronneilla on jono nuoria kolleja oven takana?

Vierailija
94/99 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla olis mitään yhteistä 45v papparaisen kanssa ja ystävilläkin samanikäiset kumppanit. Ikäero näkyy väistämättä jossain vaiheessa ainakin, jos sitä on 10+v. Miksi haluaisin lasteni isäksi väsähtänyttä papparaista, kun tarjolla nuorempiakin miehiä. Nuorissa miehissä on paljon fiksujakin ja jotka haluavat ottaa vastuuta. Suoraan sanottuna jo pelkkä ajatus ällöttää vanhasta papasta. Haluan ikäiseni komean ja viriilin miehen. :))

Kun nainen on 40v ja mies 50v ovat hyvin samanikäisen näköisiä

Vierailija
95/99 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en muuta haluakaan kuin erään 50v miehen. Mutta sillä on jo avopuolisona 45v harppu. No, munaa saan siltä kuitenkin.

N34

Vierailija
96/99 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pitää paikkansa. Olen 40+ akateemisesti koulutettu nainen ja kun olin vielä pari vuotta sitten sinkku, minusta kiinnostuneet akateemiset miehet olivat noin kymmenen vuotta minua vanhempia. Nyt olen parisuhteessa ikäiseni duunarimiehen kanssa, joka on 1) fiksu ja 2) paremman näköinen kuin yksikään niistä ei-fyysistä työtä tekevistä minua vanhemmista miehistä. Eli eipä se minua henkilökohtaisesti haittaa, jos tilanne on sellainen kuin ap kuvaili.

Vierailija
97/99 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammat peukuttavat suu vaahdossa kun miehiä taas haukutaan. 45+ -vuotias sinkkunainen on puolestaan vapaa, rohkea, itsenäinen ja upea leidi! 

Vierailija
98/99 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun nainen on 40v ja mies 50v ovat hyvin samanikäisen näköisiä

Eivät kyllä keskimäärin ole. Sekä miehissä että naisissa on sitten ikäistään nuoremman näköisiä poikkeuksia.

Vierailija
99/99 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä, että tiedostatte olevanne kehitysvammaisia.