Olen 45+ mies, kukaan akateemisista hyväpalkkaisesa työssä olevista kavereistani ei kelpuuta omanikäistä parisuhteeseen
Valitettavasti näin se menee, pitää olla ikäeroa 10v ja paljon enemmänkin
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Sä olet kuule av-palstailija, etkä mikään tavoiteltu mies, vaikka muuta luulisit. :D
Tämä!
Minä kohtasin reilu vuosi sitten unelmamieheni. Hyväsydäminen, hellä, avulias, rakastava, naista arvostava, kätevä käsistään, taitava ruoanlaittaja, DI, hyvässä työpaikassa, älykäs, 44 v, ei notku lainkaan somessa, eikä ole edes kuullut vauva-palstasta. t. n47v
Vierailija kirjoitti:
Minä kohtasin reilu vuosi sitten unelmamieheni. Hyväsydäminen, hellä, avulias, rakastava, naista arvostava, kätevä käsistään, taitava ruoanlaittaja, DI, hyvässä työpaikassa, älykäs, 44 v, ei notku lainkaan somessa, eikä ole edes kuullut vauva-palstasta. t. n47v
Kuulostaa hienolta mieheltä, vaikka onkin vielä kaapissa.
Vierailija kirjoitti:
Oon aina ihmetellyt näitä "menestyneitä" miehiä, jotka sitten kuitenkaan ei vaadi siipeilevältä tyttöystävältään muuta kuin nuorta ikää. Siis tajuatteko elävänne hyötysuhteessa? Eikö teitä haittaa, että itse pänttäsitte matikan tunnilla ja teitte uraa ja rahaa, nyt mahdollistaaksenne ylläpidon jollekin somesiipalle?
Samaa olen minäkin ihmetellyt. Pohjimmiltaan yksinkertaisilla ihmisillä on kuitenkin yksinkertaiset tarpeet.
Suhteeseen jännitystä tuo se, muuttuuko somesiippa liian vanhaksi 30-vuotispäivänään, vai keksiikö hän tätä ennen että oikeastaan on aka kivaa hommailla hyväkroppaisen ja jaksavan nuoren miehen kanssa jonka kanssa jutut natsaavat.
Yllättävän monet jutut nimittäin OVAT sukupolvisidonnaisia. Ne laulut, ne leffat, lelut millä lapsena leikittiin, se muoti, sellaiset tietokoneet, sukupolvikokemukset jne. ovat yhteisiä aika pienelle ikäryhmälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon aina ihmetellyt näitä "menestyneitä" miehiä, jotka sitten kuitenkaan ei vaadi siipeilevältä tyttöystävältään muuta kuin nuorta ikää. Siis tajuatteko elävänne hyötysuhteessa? Eikö teitä haittaa, että itse pänttäsitte matikan tunnilla ja teitte uraa ja rahaa, nyt mahdollistaaksenne ylläpidon jollekin somesiipalle?
Samaa olen minäkin ihmetellyt. Pohjimmiltaan yksinkertaisilla ihmisillä on kuitenkin yksinkertaiset tarpeet.
Suhteeseen jännitystä tuo se, muuttuuko somesiippa liian vanhaksi 30-vuotispäivänään, vai keksiikö hän tätä ennen että oikeastaan on aka kivaa hommailla hyväkroppaisen ja jaksavan nuoren miehen kanssa jonka kanssa jutut natsaavat.
Yllättävän monet jutut nimittäin OVAT sukupolvisidonnaisia. Ne laulut, ne leffat, lelut millä lapsena leikittiin, se muoti, sellaiset tietokoneet, sukupolvikokemukset jne. ovat yhteisiä aika pienelle ikäryhmälle.
Tyttikseni on 20 vuotta nuorempi eikä nuo asiat aiheuta mitään ongelmia, miksi aiheuttaisi ettei hän ole elänyt samoja asioita kuin minä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet kuule av-palstailija, etkä mikään tavoiteltu mies, vaikka muuta luulisit. :D
Tämä!
Ja halunnut odottaa seksin aloittamista jo näin pitkään. Harvinainen mies :)
Tiedän kaksi noin viisikymppistä eronnutta akateemista hyvissä työpaikoissa olevaa miestä, kumpikin otti nuoremman uudeksi puolisoksi, toisella parilla ikäeroa vuosi ja toisella puolitoista.
Kaveri mies on varakas akateeminen 46v. Hyvin onnellinen itseään pari vuotta vanhemman naisen kanssa.
Totta omalla kohdallani, toki niin, että naisen on oltava vähintään 10 vuotta vanhempi, mielellään paljon enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Totta omalla kohdallani, toki niin, että naisen on oltava vähintään 10 vuotta vanhempi, mielellään paljon enemmän.
Hehheh ihan varmasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun otit puheeksi, tärkein kriteeri kumppanille onkin tosiaan se, millä leluilla hän leikki lapsena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehheh ihan varmasti
Joskus naureskellaan sille, että kaverini nainen on 22 v, ja mun naiseni taas 22 v vanhempi. Ihmiset on erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Lol, ne oikeesti hyväpalkkaiset miehet on naimisissa ja niillä on lapsia. 45+ sinkku on säälittävä.
Tai sitten he ovat eronneita ja on vara valita. Naisessa on kuitenkin lisääntymiskyky se yksi tärkeä asia, niin omituiselta kun se kuulostaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lol, ne oikeesti hyväpalkkaiset miehet on naimisissa ja niillä on lapsia. 45+ sinkku on säälittävä.
Tai sitten he ovat eronneita ja on vara valita. Naisessa on kuitenkin lisääntymiskyky se yksi tärkeä asia, niin omituiselta kun se kuulostaakin.
Onko se tärkeä asia reilusti yli 45-vuotiaalle miehellekin?
Onpa tyhmä aloitus. Jos 45+ mies haluaa lapsia, ei tietenkään kelpuuta oman ikäistään suhteeseen. Jos taas haluaa tasavertaisen ja tasa-arvoisen kumppanin, niin on luontevaa ottaa oman ikäinen, koska naisella joko on jo isot lapset (tod.näk) ja urakehitys sillä tasolla, että voi ostaa astetta hulppeamman kämpän.
45v omillaan toimeentuleva nainen taas ei välttämättä haluaisi miestä, jolle tärkeintä on ulkonäkö ja jolla mielessä perheen perustaminen.
Joten mitä järkeä tällaisessa vänkäämisessä on? Jokaisella on yksilöllinen tarve ja mieltymys kumppanin ikään. Mä deittailin avioeron jälkeen itteeni nuorempia miehiä, eli 30 vuotiaita. Olen ite 36. En jaksanut niitten keskenkasvuisuutta ja lapsellisuutta, ikäero näkyi henkisellä puolella. En myöskään halunnut yli 40v miestä, koska olen taas nuorekkaampi kuin suurin osa sen ikäisistä miehistä. Löytyi kaksi vuotta itseäni vanhempi mies, jonka kanssa natsasi kaikki. Rakastan eniten sitä, että ollaan samaa ikäluokkaa ja jaetaan saman aikakauden lapsuusmuistot. En halua tuntea parisuhteessa itseäni huoltajaksi tai huolletavaksi.
Mutta mitä väärää siinä on, vaikka haluaisikin? Ap ainakin vaikuttaa mieheltä, jonka kanssa en luonteen puolesta näkisi paljon yhteistä, aika ahdas ja minäkeskeinen ajatusmaailma.
No se ei ole mikään suuri menetys varmaan vanhemmilkekaan naisille. Itse kierrän kaukaa tuollaisen nuoria metsästävän setämiehen. T. Nuori nainen
Itse olen 46 vuotias eronnut mies, kolme lasta, 19, 17, ja 14 vuotiaat enkä missään nimessä enää halua enkä hanki lapsia, jo senkin takia haluan suunnilleen ikäiseni naisen jonka kanssa löytyy yhteinen sävel.
Löysin 52 vuotiaana erittäin komean, akateemisen ja hyvässä työssä olevan 53 v miehen parisuhteeseen. Mies olisi päässyt treffeille 20 v nuorempien kanssa mutta valitsi minut. Meillä on sama arvomaailma ja poliittiset näkemykset ja samat harrastukset. Meillä on molemmilla lapsia, hänen lapset jo aikuisia. Olin nuorena kaunis mutta en enää niinkään. Joskus mietin että hän on paljon tasokkaampi mutta näin se nyt meni.
Miten kukaan edes jaksaa ruokkia tätä? 45-vuotiaana esiintyvä mies keväisenä lauantaina päivystävässä vauvalehden keskustelupalstalla? Eikö jo ajatus sellaisesta miehestä olisi sen verran koominen, että ei uskoisi aikuisten naisten menevän halpaan.
Normaalit 45-vuotiaat miehet ovat 10-20 vuotiaiden lasten vanhempia ja heillä pyörii mielessä ihan muut asiat kuin vauvalehden keskustelupalsta.
Sinun iässäsi omanikäiset kelpasi M43