Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 45+ mies, kukaan akateemisista hyväpalkkaisesa työssä olevista kavereistani ei kelpuuta omanikäistä parisuhteeseen

Vierailija
03.04.2020 |

Valitettavasti näin se menee, pitää olla ikäeroa 10v ja paljon enemmänkin

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en muita kelpuutakkaan kuin oman ikäisiäni naisia. Ne vaan tahtoo mennä nuoremmille miehille, mutta ne, jotka jäävät, ovat sitäkin parempia. Mikä kiinnostaa täysin eri maailmassa eläviä ihmisiä? Vai juuri se?

Vierailija
22/99 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota aluksi viisi vuotta vanhempi. Sen voi sitten myöhemmin vaihtaa nuorempaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nämä kyseiset viittäkymppiä lähentelevät ovat lapsettomia ja ovat menneet varhaisemman aikuisuuden sitku-asenteella, niin ymmärrän, että he haluavat nyt lisääntymisikäisen lapsettoman naisen. Mutta jos 45-vuotiaan ainoa syy haluta kolmekymppinen puoliso on tiukempi tavara ja hehkeämpi ulkonäkö, niin ihmettelen, että minkä veteraanijonnejen kanssa ap oikein liikkuu? Yläasteella kumppanin tärkein kriteeri oli ulkonäkö, sen jälkeen siitä pitäisi jo vähitellen kasvaa yli.

Eikä kukaan kolmekymppinen, tai edes parikymppinen, halua seurustella tyypin kanssa, joka on käytännössä jo suunnitellut päivämäärän, milloin vaihtaa taas uudelleen nuorempaan

Vierailija
24/99 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut. Mutta se ei ole kyllä mikään menetys ainakaan minulle. Olen 45v enkä haluaisi yli 35v miestä. Nuorempia on hyvin riittänyt.

Vierailija
25/99 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 34 ja en kyllä ikinä huolisi nelikymppistä miestä. En vaikka kolmekymppiset miehet loppuisivat kesken. Haluan omanikäistä seuraa ja toivon vielä saavani perheen. Jos en miestä löydä aloitan muutaman vuoden sisällä lapsettomuushoidot yksin. En halua kuin yhden lapsen, joten uskon että minulla on vielä vähän aikaa etsiä. 

Vierailija
26/99 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en muita kelpuutakkaan kuin oman ikäisiäni naisia. Ne vaan tahtoo mennä nuoremmille miehille, mutta ne, jotka jäävät, ovat sitäkin parempia. Mikä kiinnostaa täysin eri maailmassa eläviä ihmisiä? Vai juuri se?

Osa yli nelikymppisistä naisista hakee nuorempaa miestä seksin vuoksi. Olen itsekin kolmekymppisenä seurustellut pari kertaa itseäni viisi kuusi vuotta vanhempien naisen kanssa ja kumpikin on sanonut, että oman ikäisten miesten kanssa ei saa niin hyvää seksiä kuin nuorempien.

Vierailija
27/99 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten tämä valitusvirsi? Jos kavereilladi on kerran ihana nuori daami kainalossa, niin miksi ihmeessä valitat täällä? Ja miten sinun koulutuksesi tai palkkaustasosi näkyy naisen saamisessa, kun nytkin täällä av:lla hengaat?

Niinpä.

Laadukkaat miehet on muuten vakiintuneessa pitkässä parisuhteessa 45-vuotiaana ihan omaa ikäluokkaansa olevan naisen kanssa.

Jos on eronnut niin ei ole laatumies. Kuka nainen nyt hyvästä miehestå eroaisi?

Vierailija
28/99 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotteko ihan tosissanne että ap on mies???

Vierailija
29/99 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saathan sinä ja kaverisi haluta mitä vaan. Kerrohan miksi näitä aloituksia silti pitää palstalle tehtailla joka päivä? Ei se asiaa muuta miksikään että tuut tänne haukkumaan naisia.

Vierailija
30/99 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta kaveria sinulla on?

Kolme.

Vierailija
31/99 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plus 45v-miehet nyt in ihan turhakkeita muutenkin. Seksi on sata kertaa parempaa viriilin nuoren miehen kanssa kuin keski-ikäisen miehen. Mutta hyvä jos nekin kelpaa jollekkin nuorelle ja taloudestaan epävarmalle naiselle.

Vierailija
32/99 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol, ne oikeesti hyväpalkkaiset miehet on naimisissa ja niillä on lapsia. 45+ sinkku on säälittävä.

Eroja tapahtuu

Ei hyväpalkkaiselle kunnolliselle hyvännäköiselle miehelle.

Vierailija
33/99 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut. Mutta se ei ole kyllä mikään menetys ainakaan minulle. Olen 45v enkä haluaisi yli 35v miestä. Nuorempia on hyvin riittänyt.

Voi ikis. Jankutat samaa koko ajan. Joka päivä.

Vierailija
34/99 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol, ne oikeesti hyväpalkkaiset miehet on naimisissa ja niillä on lapsia. 45+ sinkku on säälittävä.

Naistuttuni oli täysärin lopussa maksullisen rakkauden tarjoaja, rahoitti maisterin paperinsa tuolla. Asiakkaina PKS:n isokenkäisiä, myös "TV:stä tuttuja" joilla oli ns julkisuuskelpoinen perhe-elämä.

Toki haluaisit itsekin miehen joka käy maksullisissa koska voi - raha puhuu pitäen edustusperheen mutta tarjoaa myös virikkeitä...

Vierailija
35/99 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 34-v nainen, jos olisin sinkku voisin kelpuuttaa yli 40-v miehen, MUTTA jos mies olisi jo lähempänä 50, niin sit pitäis olla jotain tosi spesiaalia yhteyttä, että onnistuis. Raha, ulkonäkö ja status ei silloin olis ne ratkaisevat tekijät.

Vierailija
36/99 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö, höpö. Olet nainen. Ei kukaan normi ihminen hae mitään ikää vaan ihmistä

mies52v

Vierailija
37/99 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yes!

Vierailija
38/99 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 +-vuotiaat miehet toivovat ikäreoa 10 v ja enemmänkin  -tämähän on loistava uutinen meille 55+ -vuotiaille naisille!

Vierailija
39/99 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Ikis ei ymmärrä ihmisestä mitään muuta kuin iän.

Vierailija
40/99 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

En ole ikinä tavannut miestä jolle joku nainen olisi liian nuori, voi toki hakea esim 35-40 vuotiasta mutta varmasti kelpaa 34 myös.