Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisten on vaikea hyväksyä joukkoonsa uutta tyyppiä?

Vierailija
02.04.2020 |

Mulle käynyt usein niin, että naisten on vaikea hyväksyä minua joukkoonsa. Oon jäänyt aina vähän ulkopuoliseksi. Miksi?

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epämielyttäviä ei tarvitse hyväksyä mukaan.

Äitis oli epämiellyttävä kun sut puski ulos!

Musta kaikki pitää hyväksyä sellaisena kuin ne on. Ei kukaan ole epämiellyttävä. Aika ihme porukkaa ootte!

Ap

No tässä syy. Katsopa peiliin.

Katson just ja pidän näkemästäni. Entä itse?

Ap

Vierailija
22/76 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Mistä sä sen tiedät? Et ole elänyt mun elämää! Aina jäänyt ulkopuoliseksi naisten porukoissa.

Ap

Ootko ajatellut, että se vika ei välttämättä olekaan aina niissä muissa?

No kerro mitä vikaa mussa on niin kerron sun vikasi!

Ap

Et kai nyt vakavissasi kysy tätä? Miten mä voisin tietää sun vikasi?

Miksi sä sitten vastasit niin kuin tuntisit?

Ap

No mä vastaan sen perusteella, mitä sä kerrot itsestäsi. Kaikki ympärillä olevat naiset ovat mulkkuja. Mihinkään porukoihin ei pääse. Jos jollekulle käy aina noin, tulee mieleen, että ehkä se vika ei olekaan niissä muissa ihmisissä.

Millaisia viestejä sä oikein sitten haluaisit tähän ketjuun?

Mähän sanoin että jotkut yksilöt kohdelleet inhimillisesti mutta suurin osa ei. Ne jotkut on ihan timantteja muut täyttä paskaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi äitihullu? Kuulostaa samalle.

Vierailija
24/76 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, koska se ei ole mikään "naisten" ominaisuus. Se on yhteisöstä ja porukasta kiinni. Mä oon tehnyt paljon sijaisuuksia aikoinani, mulla saattoi olla jopa 3 työpaikkaa viikon aikana, mutta pitempiäkin sijaisuuksia oli. Naisvaltainen ala. Yleensä oli aina helppo tulla toimeen työkaverien kanssa. Muutama poikkeuskin oli, mutta ne olivat tosiaan poikkeuksia.

Hyvä sulle! Itse ollut myös naisvaltaisissa työpaikoissa. Suurin osa naisista ihan mu....kuja. jotkut harvat hyväsydämiset yksilöt olleet mukavia ja pyytäneet kahville ja seuraansa.

Ap

Transfoobikko!

Vierailija
25/76 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koulutkseltani insinööri, ollut paria lyhyttä pätkää lukuunottamatta koko ikäni miesvaltaisissa työpaikoissa. Ne jutut, ettei miehet juoruile, kiusaa tai jätä ulkopuolelle on ihan paskajuttuja. Myös ne naiset, jotka ovat mielestään osa porukkaa, saavat tosi raakaa kritiikkiä, kun eivät ole paikalla. Esimerkiksi yhteistyökumppania, 35-vuotiasta naista, jolla on 10 vuoden työkokemus, esimieheni ja yksi yhteistyökumppani nimittivät jaloissa pyöriväksi tytteliksi. Minä en koskaan ole kuulunut mihinkään porukkaan työpaikoilla tai koulutuksissa, mutta toisaalta en ole kokenut syrjityksi tulemistakaan, vaan olen lähinnä konttorilla kuin pöytä tai hylly, itsestään selvä että on siellä, mutta kukaan ei muista olemassaoloani. Tästä syystä kai kuulen kaikki ne jutut, joita osa ei kuule. Miehet ovat paljon ilkeämpiä kuin naiset keskiarvollisesti. Yleensä se on kyllä yksilöistä ja porukasta kiinni.

Vierailija
26/76 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Mistä sä sen tiedät? Et ole elänyt mun elämää! Aina jäänyt ulkopuoliseksi naisten porukoissa.

Ap

Ap

Ap

No mä vastaan sen perusteella, mitä sä kerrot itsestäsi. Kaikki ympärillä olevat naiset ovat mulkkuja. Mihinkään porukoihin ei pääse. Jos jollekulle käy aina noin, tulee mieleen, että ehkä se vika ei olekaan niissä muissa ihmisissä.

Mähän sanoin että jotkut yksilöt kohdelleet inhimillisesti mutta suurin osa ei. Ne jotkut on ihan timantteja muut täyttä paskaa.

Ap

No millaisia vastauksia sä sitten haluaisit? Ei tuo ollut vastaus siihen kysymykseen. Mulla ei ole lainkaan samoja kokemuksia. Mun on ollut aina helppo mennä erilaisiin porukoihin. En kauheasti mieti, mitä ihmiset musta ajattelevat, se helpottaa. En mene sillä mielellä, että nyt pitää kauheasti tutustua ja alkaa sydänystäviksi. Osaan käytöstavat. Kuuntelen muita, kun he puhuvat. Se on ollut sellainen helppo resepti siihen, että pärjää erilaisissa ja vaihtuvissakin porukoissa.

Vierailija
27/76 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyttäydyt samoin irl kuin täällä, ihmettelee että kukaan hyväksyy sinua.

Vierailija
28/76 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, koska se ei ole mikään "naisten" ominaisuus. Se on yhteisöstä ja porukasta kiinni. Mä oon tehnyt paljon sijaisuuksia aikoinani, mulla saattoi olla jopa 3 työpaikkaa viikon aikana, mutta pitempiäkin sijaisuuksia oli. Naisvaltainen ala. Yleensä oli aina helppo tulla toimeen työkaverien kanssa. Muutama poikkeuskin oli, mutta ne olivat tosiaan poikkeuksia.

Hyvä sulle! Itse ollut myös naisvaltaisissa työpaikoissa. Suurin osa naisista ihan mu....kuja. jotkut harvat hyväsydämiset yksilöt olleet mukavia ja pyytäneet kahville ja seuraansa.

Ap

Transfoobikko!

Oikeasti? Et muuta keksinyt?

Ap

Vierailija
29/76 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinut pitäisi hyväksyä joukkoon?

Eikö kaikki pitäisi hyväksyä? Et itsekään ole täydellinen, älä muuta väitä!

Ap

Kuulostat kärkkäältä. Ihmiset kavahtaa sellaista.

Vierailija
30/76 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos käyttäydyt samoin irl kuin täällä, ihmettelee että kukaan hyväksyy sinua.

En vaan olen aina ollut se kiltti. Jota muut polkee maahan. Nyt loppu. Enää mua ei poljeta maahan ja jos poljetaan niin nousen uudestaan.

Ap

Vierailija
31/76 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinut pitäisi hyväksyä joukkoon?

Eikö kaikki pitäisi hyväksyä? Et itsekään ole täydellinen, älä muuta väitä!

Ap

Kuulostat kärkkäältä. Ihmiset kavahtaa sellaista.

Ei kun ihmiset mielistelee niitä kärkkäitä. Ei uskalla sanoa vastaan kiusaajille.

Ap

Vierailija
32/76 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakaan ei usein hyväksytä helposti naisporukoihin mukaan mutta täytyy silti sanoa, että viestiensä perusteella minun on aika vaikeaa sympata aloittajaa. Lapsellista inttämistä, nimittelyä ja jankkaamista, mikä ei anna kuvaa kovin kypsästä ja oikeasti selvyyttä asiaan kaipaavasta henkilöstä. Voi olla, että ongelmasi ydin on sama kuin minulla: en ole luonnostani ns. naisporukka-ainesta vaan viihdyn paremmin kahden kesken jonkun kanssa. On totta, että monet naisporukat ovat myrkyllisiä mutta joskus syy on yksinkertaisesti oma persoonallisuus sekä se, miten hyvin se istuu (tai ei istu) ryhmäkontekstiin.

Vierailija
33/76 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla naisena on samat kokemukset siitä, että naiset eivät töissä huoli seuraansa. Onneksi miehet kyllä juttelevat.

Olen päätellyt, että näytän niin omahyväiseltä, että se herättää vastenmielisyyttä, sillä olen kuullut kommentteja pärstästäni vierailtakin.

Minkäs naamalleen voi. Elämä on.

Vierailija
34/76 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Ap

Ap

Ap

Ap

No millaisia vastauksia sä sitten haluaisit? Ei tuo ollut vastaus siihen kysymykseen. Mulla ei ole lainkaan samoja kokemuksia. Mun on ollut aina helppo mennä erilaisiin porukoihin. En kauheasti mieti, mitä ihmiset musta ajattelevat, se helpottaa. En mene sillä mielellä, että nyt pitää kauheasti tutustua ja alkaa sydänystäviksi. Osaan käytöstavat. Kuuntelen muita, kun he puhuvat. Se on ollut sellainen helppo resepti siihen, että pärjää erilaisissa ja vaihtuvissakin porukoissa.

Mä olen aina kuunnellut muita ,joka paikassa. En ole suuna päänä koskaan ensimmäisenä. Mulle ei ole annettu puheenvuoroa,on puhuttu päälle ja muuta ikävää.

Ap

Vierailija
35/76 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähänkin tulee älyttömästi shittiä takaisin, mutta fakta on että jos olet hyvännäköinen, fiksu tai muuten tarpeeksi poikkeava, naisporukka/tietyt ringliiderit alkaa heti nokkia jos kokevat uhaksi. Fakta.

Vierailija
36/76 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Ap

Ap

Ap

Ap

Mä olen aina kuunnellut muita ,joka paikassa. En ole suuna päänä koskaan ensimmäisenä. Mulle ei ole annettu puheenvuoroa,on puhuttu päälle ja muuta ikävää.

Ap

Tämän ketjun perusteella vaikutat ihmiseltä, joka ei ole valmis pohtimaan omaa osuuttaan tapahtumissa ollenkaan. Sinusta tulee sellainen kuva, että päätät jonkin asian olevan tietyllä tavalla, etkä suostu luopumaan käsityksestäsi, vaikka saisit millaisia todisteita.

Vierailija
37/76 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla naisena on samat kokemukset siitä, että naiset eivät töissä huoli seuraansa. Onneksi miehet kyllä juttelevat.

Olen päätellyt, että näytän niin omahyväiseltä, että se herättää vastenmielisyyttä, sillä olen kuullut kommentteja pärstästäni vierailtakin.

En usko että olet epämiellyttävä tai omahyväinen, joku muu asia on se mikä muita painaa mieltä.

Ap

Vierailija
38/76 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että olet epämiellyttävä tai omahyväinen, joku muu asia on se mikä muita painaa mieltä.

Ap

Vierailija
39/76 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut suuressakin naisvaltaisessa työyhteisössä ja siellä tosiaan on persoonia joka lähtöön. Mutta sehän riittää, kun tulee toimeen kaikkien kanssa, työn ja toimeentulon takia siellä olin. Kyllä sieltä vuosien saatossa pari ystävääkin löytyi. Moni hankala tyyppi sai kenkää yt-neuvotteluissa.

Vierailija
40/76 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletuhka kirjoitti:

tähänkin tulee älyttömästi shittiä takaisin, mutta fakta on että jos olet hyvännäköinen, fiksu tai muuten tarpeeksi poikkeava, naisporukka/tietyt ringliiderit alkaa heti nokkia jos kokevat uhaksi. Fakta.

Tätä varmaan moni vastaaja ajattelee. Mutta oon nähnyt niitä kauniita ja hyvännäköisiä niissä porukoissa jotka ei mua ole hyväksyneet. Mutta heti kun huomaa millaisia ovat luonteeltaan niin kauneus kalpenee.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi