Miksi naisten on vaikea hyväksyä joukkoonsa uutta tyyppiä?
Mulle käynyt usein niin, että naisten on vaikea hyväksyä minua joukkoonsa. Oon jäänyt aina vähän ulkopuoliseksi. Miksi?
Kommentit (76)
Trollijankkari taas asialla, yksityiskohtia on turha onkia.
Hyväitsetuntoiset on hyväksyneet mukaan ja ne joilla on huono itsetunto ja jotain salattavaa eivät ole hyväksyneet.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kanaa pärjää, mutta kun kolmas tulee niin stä oletaan nokkimaan...
Tää on varmasti jonkun miehen keksimä sanonta. Joillekin miehille tuntuu olevan tärkeää pitää yllä sellaista uskomusta, että naiset eivät tulisi toimeen keskenään.
Kyllä minä voin myöntää pääsääntöisesti uskovani tuohon väitteeseen, mutta se pohjautuu kyllä tasan tarkkaan vain siihen kaikkeen mitä olen nähnyt ja kohdannut elämäni aikana, eikä mihinkään outoon tarpeeseen ylläpitää jotain uskomuksia.
Vika ei aina todellakaan ole siinä joka tätä touhua ihmettelee. Parempi ettei noista puhu kenellekään. Kasaa itsensä ja koittaa olla ystävällinen. Joko ne tajuaa lopulta tyhmyytensä, tai sitten ei.
Yleensä ihmiset pelkää uhkaa tai ihmistä jonka kokevat uhaksi itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ihmiset pelkää uhkaa tai ihmistä jonka kokevat uhaksi itselleen.
Tää oli siis ap
Ois ihan tietää onko muita naisia jolla sama kokemus vai oonko ainut?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ois ihan tietää onko muita naisia jolla sama kokemus vai oonko ainut?
Ap
Olisi siis kiva tietää...
Ap
Vierailija kirjoitti:
N
E
P
E
L
K
Ä
Ä
!
En mä pure, ei ole torahampaita mulla.
Ap
On ihan eri asia että joukkoon hyväksyminen olisi vaikeaa, kuin että sitä ei haluta tehdä.
Vierailija kirjoitti:
On ihan eri asia että joukkoon hyväksyminen olisi vaikeaa, kuin että sitä ei haluta tehdä.
Ne jotka ei hyväksy joukkoonsa, paljastavat vain itsensä ja tyhmyytensä. Ovat pelokkaita lopulta.
Ap
Olen huomannut samaa, erityisesti sairaalamaailmassa tullut tutuksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut samaa, erityisesti sairaalamaailmassa tullut tutuksi.
Ihan kuin näkisi niiden lävitse ja sisälle.
Ap
Aloittajan vastausten perusteella on aika helppoa päätellä kenessä se syy taitaa oikeasti olla...
Vierailija kirjoitti:
naiset vihaavat muita naisia
Tää on aika tyhjentävästi sanottu!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan vastausten perusteella on aika helppoa päätellä kenessä se syy taitaa oikeasti olla...
Sä et osaa lukea? Mulle oltu paljon ilkeämpiä mitä oon vastannut!
Ap
Itse asiassa nuorena pojat kiusasi mutta nyt vanhempana on naiset olleet huonoja huolimaan seuraansa. Oon miettinyt kyllä pääni puhki mikä mussa on vialla mutta ei oon tullut siihen johtopäätökseen että mussa ei ole mitään vikaa. Vika on niissä jotka ei huoli.
Ap